נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9443017 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות באשדוד

פינטה באשדוד
אשדוד
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
טירמיסו באשדוד
אשדוד
מסעדה איטלקית, כשר בד"ץ
הזמן שולחן
Sunset BLVD kitchen bar סנסט באשדוד
אשדוד
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
מסעדת פורטו באשדוד
אשדוד
מסעדת דגים
וואן - סושי בר באשדוד
אשדוד
מסעדה אסייאתית
באביס באשדוד
אשדוד
מסעדת בשרים, כשר

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על קפה פאזל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ניקול - תמונה
ניקול מבקר מתחיל
לא להתקרב לקפה פאזל!!!!!!!
1.0
22/01/23

שבת בצהריים, חבורה של 8 חברים, מתים מרעב. החלטנו ללכת לאכול בקפה פאזל. חיכינו בערך 20דק - חצי שעה ברשימת המתנה בכניסה כדי להכנס לשבת. (בסדר לגיטימי … שבת בצהריים.. כך חשבנו..) התיישבנו... הזמנו מנות ראשונות ( לחם הבית ושתי צלחות ציפס, מנות שיוצאות מהר כי היינו ממש רעבים) ושתיה בינתיים עד שיגיעו עוד זוג חברים ונזמין עיקריות. לשתיה לקח בערך רבע שעה להגיע… (כולה שתיה כן?) בזמן שחיכינו למנות הראשונות הזוג חברים שחיכינו להם כבר הגיעו והחלטנו כבר להזמין גם את המנות העיקריות כי ראינו שלוקח לזה הרבה זמן ולא רצינו לחכות עוד ועוד. קראנו למלצר לבקש להזמין עיקריות. המלצר אמר ״רגע תחליטו בינתיים מה בא לכם אני כבר בא״. לא הבנו את זה כי קראנו לו להזמין.. ז״א שהחלטנו כבר! אוקיי.. לא חזר… קראנו לו שוב, במטרה להזמין עיקריות (הראשונות עדין לא הגיעו כן?) המלצר אומר: ״אתם בטוחים שאתם רוצים להזמין כבר עיקריות? אולי תאכלו קודם את הראשונות הם כבר תכף יוצאות. ״ כן בטוחים אחי , לוקח לזה נצח להגיע.. המלצר שוב מתחמק ״אוקי דקה אני מגיע לקחת הזמנה.״ לא ברור. אתה כבר פה. אנחנו רוצים להזמין. פעם קרה לכם שהיתם במסעדה רציתם להזמין אוכל והמלצר לא רצה שתזמינו? כןכן הזוי לגמרי. קראנו לאחמש, הבחור מגיע ומתנצל בטענה ש״אני יודע שזה לא תירוץ אבל זה שבת בצהריים והמסעדה מפורקת אז עצרנו הזמנות למטבח״. מזאת אומרת? מסעדה שאין בה מטבח? למה אף אחד לא מודיע? בסופו של דבר הזמנו עיקריות שהגיעו גם הן אחרי ארבעים דקות המתנה, וההזמנות היו מלאות בטעויות ופשוט התייאשנו וביקשנו לבטל. האחמש חזר והתנצל והבטיח הנחה בחשבון וקינוחים מתנה. החשבון יצא 750 שח, בלי הנחות, בלי מתנות, וחזרתי לבית עוד יותר רעבה ממה שהיתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי 5 ביקורות
אכזבה
2.0
21/08/21

הגענו 2 מבוגרים ו-2 ילדים בשבת בשעה 12 לארוחת צהריים. כעבור כמה דקות הזמנו, והמתנו זמן רב מבלי שהמנות הגיעו. כשביקשנו מהמלצרית שלנו וממלצרים נוספים לבדוק מדוע האוכל מתעכב, הבטיחו לברר... אך לא חזרו עם תשובה. בינתיים שמנו לב שסועדים שהגיעו זמן רב אחרינו קיבלו את המנות שלהם, וביקשנו הבהרות מהמלצרית ואחראי המשמרת. התירוצים כללו "עיכוב במטבח" ו-"מוציאים לכם את כל המנות יחד", הבטיחו שלא נעשתה טעות וש"המנות יוצאות עכשיו". בסופו של דבר הגיעו 2 מנות ב-12:50, ומנה נוספת ב-13:00 (לא יחד כמובן). הבטיחו גם לפצות אותנו (גם זה לא קרה). האוכל לא היה טעים והמחירים בשמיים. בשירות גרוע כזה מלווה בשקרים של הצוות לא נתקלנו מעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 74 ביקורות
נסו ולא תתאכזבו באחריות!
4.0
27/09/18

היינו ארבעה איש רק לקפה הפוך ועוגה אבל מאוד נהננו. קודם כל המיקום מנצח בלי ספק. ממש מול הים, אויר טוב ונעים גם ביום חם. העוקץ גבינה הייתה מצוינת והקפה חם וטעים. לדעתי לא כל כך משנה מה... מזמינים, הנוף עושה את העבודה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נהנתן - תמונה
נהנתן מבקר מתחיל
לחלוטין ואוו! דגים טריים, טעמים מפתיעים, מנות שובבות ואווירה המתאימה לכל מאורע
5.0
09/08/18

לחלוטין ואוו! דוס פואה. אני גר בראשון לציון ומאז ומתמיד קיבלתי המלצות על "קפה פאזל", אתמול החלטתי גם ליישם ואין מרוצה ממני. אשתי שתחיה חשקה בדגים ולכן החלטתי כי הגיעה העת (למיטב הבנתי... מנותני השירות ומכרים כי הדגים ב"קפה פאזל" מאוד טריים ומוזמנים מדי יום) וקבלת הפנים הייתה מסבירה מאוד. לא רק שמנות הדגים היו לנו מאוד טעימות אלא גם צורת ההגשה , הטעמים המדוייקים והטריות. אחת המנות נקראת "שווארמה דג ים" ובחיי כי אין ספק שעומדת מאחורי מנה זו ראש יצירתי ויד מנוסה!!! בהמשך אשתי הזמינה דג דניס שהוגש ברמה גבוהה מאוד ועלה מעבר לציפיה שלנו, מנת אנטריקוט שהייתה נדיבה ועשויה מעולה. ולבסוף קינחנו ב"צנצנת הפתעות" שהייתה כיפית . האווירה במקום מתאימה לכל מאורע, משפחות שסועדות וצעירים שחוגגים. אחזור לשם בוודאות!!! המנות נדיבות והתמורה ביחס למחיר משתלמת לגמרי. תודה רבה קפה פאזל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
habub4832 - תמונה
habub4832 מבקר מתחיל
כישלון חרוץ , פעם אחרונה מבחינתי .
1.5
15/07/18

שירות לא טוב בעליל , אין מגוון של חומוס כוסות מלוכלכים מאוד לכן שתינו מבקבוק . מיזוג לא עובד חזק . חבל . בעבר ישבתי המון , היום מחיר בקבוק בירה 30 שח !!! יקר ביחס למקומות אחרים באשדוד.... נוף לים מדהים , חוץ מזה כלום .

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

4
מומלץ לארוחה עם חברים
4
מומלץ לארוחה משפחתית
3
ארוחת בוקר מעולה
3
אווירה רגועה
2
אווירה רומנטית
2
מומלץ לפגישה עסקית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 08-8645931

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה