נגישות
נגישות
טלפון המסעדה 053-9441208 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים 053-8092880 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

נראה טוב? זה הזמן להזמין שולחן במסעדה

מאפיינים נוספים

  • ציוד הגברה
  • מסעדות עם מקרן
  • לסילבסטר
  • פתוח במוצ"ש
  • תצוגות אופנה
  • תערוכות
עוד פרטים

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על יאן-יאן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
עדי - תמונה
עדי 2 ביקורות
לא ממליצים
2.5
18/12/22

המקום עם אווירה נחמדה , שירות איטי והתבלבלו במנות שלנו , בהתחלה שמו מנה אצל מישהו אחר והוא התחיל לאכול ואז לקחו לו ושמו לנו. סירבנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yara - תמונה
Yara 2 ביקורות
על הפנים
1.0
01/12/22

הזמנתי משלוח ושכחתי לשלם ! כשהגיע השליח גם הוא בעצמו שכח לבקש ממני, זה קורה תכלס בני אדם וטועים לפעמים. אחרי כמה שעות נזכרתי והתקשרתי בעצמי למסעדה לוודא אם שילמתי או לא ואמרה עובדת... חמודה שלא שילמתי אז אמרתי סליחה קודם כל. ביקשה שאתן לה מספר אשראי וסירבתי מסיבות אישיות. ביקשה שאגיע בעצמי לשלם ואמרתי שזה לא באחריות שלי לוודא קבלת כסף ואם רציתי להגיע בעצמי לא הייתי מזמינה משלוח ! הצעתי לה לבוא לקחת את הכסף מחר וביררתי שאני בעצמי פניתי אליהם ולא מתכננת לברוח לחול. אמרה שהיא צריכה להתייעץ עם המנהלת ולחזור אלי. תוך כמה דקות מתקשרת אומרת ששליח בדרך ואני עונה לה שאני לא בבית בכלל ולמה לא מתאמים לפני ! מתקשרת אלי בחזרה מנהלת אחזרית לא מקצועית בכלל אומרת בחוצפה או שאני משלמת עכשו או שהיא מתקשרת למשטרה וסוגרת שיחה בפנים שלי. כך פונים ללקוחות וכך נותנים שירות ביאן יאן אם בא לכם לחוות תתקשרו להזמין עכשו ! אגב לא אהבתי את האוכל אבל זה אולי יותר קשור לטעם שלי מאשר המסעדה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
july  - תמונה
july מבקר מתחיל
אוכל מעולה!
5.0
17/10/22

מסעדה סינית אותנטית מעולה. באנו כל המשפחה וממש נהנינו. לקחנו מרקים, אגרול וסלט סיני, ולעיקריות מוקפצים. אוכל מצוין ובמחיר משתלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Einav - תמונה
Einav מבקר מתחיל
שירות איטי,אוכל לא מצדיק המתנה
2.8
30/04/22

הגענו בעקבות המון ביקורות טובות באינטרנט. יש אווירה מאד טובה והמחירים מאד נוחים, אבל השירות על הפנים והאוכל לא מצליח לחפר על זה. המנות שלנו הגיעו בטיפטופים, גם אחרי שעה וחצי ישיבה עדיין... לא סיימנו לקבל את כל המנות שהזמנו. ישבנו בשולחן בחוץ, מהרגע שהגיע האוכל המלצרים נכנסו פנימה ולא יצאו כל הערב, כך שאי אפשר היה לבקש שום בקשה, ואם ביקשנו משהו קיבלנו אותו באיחור אם בכלל. המנות עצמן היו נחמדות, לא מעבר. המנות הראשונות משמעותית הרבה יותר מוצלחות מהעיקריות, מצאנו את עצמנו לא מפסיקים להוסיף רטבים לעיקריות כדי שיהיה להם טעם כלשהו.. בגלל שלקח להכל כל כך הרבה זמן להגיע, וויתרנו על קינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 4 ביקורות
היו מעולים. הדרדרו משמעותית!
1.5
04/02/22

אני לקוח מאוד ותיק של המסעדה. מזמין אוכל לפחות פעמיים בחודש מזה מספר שנים. משום מה (לדעתי התחלפה הנהלה) חלה הדרדרות משמעותית בשביעות הרצון מהם. במקרים נפרדים חוויתי: 1. אוכל שהגיע... באיחור רב! הרבה הרבה מעבר לזמן שהובטח (שגם כך לא סביר - שעה וחצי זה לא סביר כלל) 2. אריזות שהכילו חצי (!) מתכולתן, ומתכולתן בעבר. 3. אוכל שהגיע קר ממש למרות שנאמר לי שיצא זמן קצר מאוד לפני שהגיע אליי! חשוב לומר שהאוכל עצמו טעים (כשהוא מגיע חם..) ולא חל שינוי ברמתו. עם זאת, רמת הניהול (שמתבטאת בנקודות שרשמתי למעלה) הדרדרה ממש ממש. היום הזמנתי בפעם האחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

97
מומלץ לארוחה משפחתית
82
מומלץ לארוחה עם חברים
81
מנות נדיבות
29
אווירה ביתית
17
אווירה רגועה
13
תפריט מגוון
הצג עוד חוויות

כתבות וסרטונים

 
 מסעדות סיניות מומלצות – לכבוד ראש השנה הסיני

מתכננים אירוע?

נשמח להציע לכם חוויית קייטרינג שונה לאירוע שלכם, עם כל הטוב שיש למטבח הסיני להציע לכם! בואו לחדש ולפרגן לאורחים שלכם עם אוכל... מעולה, שמשלב בין טעמים, צבעים וניחוחות, שיגרמו לבלוטות הטעם שלכם לעבוד שעות נוספות. קיימות אופציות מסורתיות גם לחובבי הבשרים והדגים וגם לצמחונים. נשמח להתאים לכם את התפריט המושלם לאירוע שלכם, או לארח אתכם לחגיגה קסומה אצלנו במסעדה. עוד

שם לא תקין
כתובת דוא״לֹ לא תקינה
מס' טלפון לא תקין
מס' אורחים לא תקין
  • מסעדה לאירועים וכנסים,לראש השנה
  • * השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
  • **השירות חינם ומתאים לאירועים עם 10 משתתפים ומעלה

מספר נוסף: 04-8660022

מצאתם טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר