נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441027 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בחיפה

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על קונדיטוריה שני

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
yosi - תמונה
yosi 2 ביקורות
פשוט בזיון
1.5
07/12/22

הזמנו קפה וכריך,קיבלנו את קצה הלחם בתור כריך וכך בשנייהם,רואים שזה יזום. השירות מתחת לכל ביקורת.את ספלי הקפה קיבלנו ללא תחתית,כפית ועוגיה.ההינו צריכים לקום למלצריות בכדי לעשות הזמנה... ובכדי לשלם,וגם בכדי לקחת סופגניה לשולחן,אין התיחסות.בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר דקל - תמונה
אופיר דקל 8 ביקורות
לא הוגנים
1.0
24/02/22

קניתי מהם עוגת גבינה פירורים קפואה על מנת לאכול בבית. ולמחרת כאשר טעמתי מהעוגה גיליתי שהעוגה חמוצה. כאשר התקשרתי אליהם וסיפרתי להם על המקרה .אמרו לי להביא את העוגה על מנת לשלוח אותה... למעבדה לבדיקה. בתור לקוח אני חושב שזה התנהגות לא נאותה .נזכרתי שלפני שנה קרה לי מקרה דומה ולאחר שהבאתי להם את העוגה הודיעו לי שהעוגה בסדר גמור. אם זה היחס שלהם החלטתי שיותר לא אקנה שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 162 ביקורות
מעולה! מומלץ
5.0
27/10/21

ישבנו בבית הקפה בבוקר, שתינו קפה שהיה מעולה, אכלנו מאפה מתוק טעים מאוד ובורקס שהוא ארוחת בוקר עם שתיה. שירות מצוין! נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
iritye45 - תמונה
iritye45 מבקר מתחיל
האמנם הסברינה האחרונה? בושה!
1.3
01/02/20

הזמנתי בשני נו״ש סברינה הידועה כאחת הטובות בעיר. היתה זו האחרונה (כפי שציינה המלצרית ושמרה לי אותה בצד עד שנחליט מה לאכול). להפתעתי היה הקרם דביק וצמיגי למדי מה שמעיד שישבה לה שם... בויטרינה הרבה זמן. ביקשתי חדשה ונאמר לי שאין. ביקשתי אולי יש עוד קרם במקרר ובביטחה נאמר לי שממש אין. זו האחרונה!! אחד המלצרים הביא לי קצפת בצלחת שנמסה מעצמה די מהר וטעמה היה לא טרי. דרשתי האם בכל זאת אולי יש מן הקרם ונאמר לי שוב שאין. כעבור זמן מה צצו להן 4 סברינות מלבבות על דלפק המלצרים. דרשתי איך זה יכול להיות. הרי נאמר לי שאין. כעבור דקה הגיעה המלצרית עם סברינה בידה כדי לפצותנו על עוגמת נפשנו. סרבנו בנימוס כאשר לתומנו היינו בטוחים שפשוט לא נחוייב בזו שהוגשה לנו. לתדהמתנו חויבנו 36 שח על סברינה שלא עמדה בסטנדרטים של קונדיטוריה כמו שני הידועה בעיר! האחמשית טענה שמאחר ואכלנו את רוב הסברינה הרי עלינו לשלם מחיר מלא. כך גם התעקשו המנהלים איתם דיברה (הריסון ואורן) שזו מדיניות בית הקפה. אין החזר, אין פיצוי (גם סברינה חדשה מסתבר לא היינו בכלל צריכים לקבל ולא נקבל והאחמשית כעסה על המלצרים שכלל לא דיווחו לה - כשלדעתי זו בהחלט אחריותה ואשמתה בלבד!). כשעמדתי לצאת נדהמתי לראות 4 סברינות טריות מונחות להן בויטרינה - ראו תמונה. רק אז כששמע אורן בטלפון את דברי, אישר לה לתת לי 10%=8 ש״ח הנחה על מה שאכלנו כשמבחינתי זו הודאה בעובדות הנ״ל. אמרתי שאני דורשת החזר מלא של כספי על הסברינה אבל ללא הועיל. הובטח לי שהמנהל יתקשר אלי באותו ערב או למחרת אבל זה לא קרה. התקשרתי אני ואורן טען שהחזר כספי לא יינתן למרות אי שביעות רצוני או כל פיצוי אחר וכאן נתקלתי בסרוב מלא. ובקיצור ״אכלתי אותה״. אני נדהמת מהתנהלות מנהלי המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
מקום נחמד
4.0
01/07/19

מצד אחד אין כאן במבט ראשון דבר שאין בבתי קפה אחרים. מצד שני יש מספר עוגות יחודיות. העוגה האישית בטעם שוקו, עוגת הפרג עם כמויות פרג נדיבות הן בהחלט טעימות ביותר ומומלצות. הקפה טוב... בהחלט. בהחלט מקום מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
אווירה כפרית
1
ארוחת בוקר מעולה
1
קינוחים מעולים
1
אווירה רגועה
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8322066

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה