נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9439140 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בתל אביב

לורנץ ומינץ בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
בראסרי 18 בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
מקס ברנר בתל אביב
תל אביב
בית קפה
קפה לנדוור בתל אביב
תל אביב
בית קפה
הזמן שולחן
קפה פיירוז בתל אביב
תל אביב
בית קפה

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על קפה מסריק

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
noalove5 - תמונה
noalove5 מבקר מתחיל
לא אחזור לעוד ארוחת בוקר.
2.0
07/10/17

ישבנו שם בבוקר יום שבת סטנדרטי, לארוחת בוקר, אנחנו מהאיזור ורצינו לגוון מהמקומות הרגילים. לא נחזור לשם לארוחת בוקר זה בטוח. הזמנו ארוחת בוקר זוגית (99 שח), המחיר סביר לארוחת בוקר מפנקת... בת׳א. התוספת על מיץ סחוט וקפה קר לא הפתיעה אותנו ובצדק היא נגבית בדרך כלל, אבל לא במקרה הזה. הזמנו פעמיים קפה קר מיץ סחוט ומיץ רגיל ושתי ביצי עיין. ציינו שנגמר האבוקדו ובחרנו בולגרית במקום. הארוחה הגיעה ונראתה עצובה מאוד עוד לפני שטעמנו, הכל חיוור, בלי מעט ירק לקישוט ולשמחה, הגודל של החביתות קטנציק, אפילו הצבע של העגבנייה היה חיוור :(. בלי חשק יותר מידי התחלנו לאכול והתבאסנו מרגע לרגע.... מסתבר שהטבח אוהב את האוכל שלו בלי מלח, לא בסלט ולא בחביתה, ושלא נדבר על תוספת מטבל הטונה המיושן וחסר טעם (בד׳כ זה קשה לגרום לסלט טונה להיות חסר טעם, צריך למהול אותו בהרבה מים ולא לשים מלח, אולי זה היה מקופסא של טונה על מים). מפה לשם קיבלנו 3 לחמניות קטנות לזוג אנשים, שאולי היו הדבר הכי טעים בארוחה אבל גם לא טירוף משהו. הדבר שבאמת הטריף אותי ומה שגרם לי לרצות לכתוב את הביקורת הזאת היא העובדה שהמיצים מוגשים בכוסות פיציות ( חצי מהכמות הסטנדרטית ממה שמוגש במסעדות) אך עדיין הם מרשים לעצמם לגבות על כך תוספת מחיר. נותן תחושת קמצנות וחמדנות מהמקום ותכל׳ס זה הכי לא כיף ומה שגורם לך לא לחזור פעם הבאה בגלל שאתה מרגיש מרומה. בנוסף אפילו ריבה או משהו מתוק לביס האחרון לא הגישו, וגם המיץ גזר הסחוט שהזמנתי לא הגיע בסופו של דבר, אל אחרי שגיליתי את גודל הגשת הכוסות קצת שמחתי שלא הגיע וציינתי בפני המלצרית שאני לא רוצה אותו יותר - היא שכחה להדפיס, קורה, גם לטובים ביותר אין תלונות. חווית השירות הייתה סבירה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
נחמד
3.5
15/08/14

אוכל טעים, משקאות מושקעים (הסחלב מומלץ). מחירים מעט גבוהים- בעיקר על הסלטים. השקשוקה היא אופציה טעימה ומשתלמת מבחינת תמורה לכסף. בקשתנו להחליף לחם בסלט נענתה בחיוב וללא תשלום נוסף. מיד... כשמתיישבים מקבלים קנקן מים- ראוי להערכה, כי מדובר בחוק שכמעט ולא נאכף במסעדות. שירות חייכני ונעים, שמח להיענות לכל בקשה. כיף לשבת על הספות בחוץ, אבל החלל שבפנים יותר מתאים למי שרוצה לאכול בשקט. העוגות נראות נהדר- אם נחזור, ננסה גם אותן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
ממש נחמד!
3.8
19/01/14

ישבנו שם במקרה כי לא היה מקום במקום אחר ליד שרצינו לשבת בו. האווירה ממש נעימה. בית קפה שכונתי ממש כייפי! הזמנו ארוחת בוקר וכריך גבינה. שניהם היו מצויינים! הארוחת בוקר הייתה מאוד מפנקת,... אבל שוב, אני שונאת שמחייבים על תוספת של גבינה/ טונה. אני מבינה שמגזימים אז סבבה, אבל כשהגומציות כל כך קטנות, לא רואה סיבה לחייב כשהמחיר של הארוחת בוקר הוא בסביבות ה50. חוץ מזה היה כיף. השירות כייפי והאווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomiti - תמונה
shlomiti מבקר מתחיל
חוצפה לקחת 3 שקלים על תוספת חלב סויה
1.5
19/01/14

לוקחים שם ים כסף על קפה עם חלב סויה. איפה הם חיים? בשנות ה90? נמאס שעושים עלינו קופה, יש ככ הרבה מקומות שכבר הפסיקו לקחת, די לעשוק אותנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/01/11

היתה בחורה עם מבט ממורמר והשירות היה גרוע. עדיף בית קפה ליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה עם חברים
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-5272411

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה