נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9438350 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות באזור ירושלים

דולפין ים בירושלים
ירושלים
מסעדת דגים
הזמן שולחן
בובעס בירש הברוש בבית שמש
בית שמש
פאב-בר, כשר בד"ץ
הפי פיש ממילא בירושלים
ירושלים
מסעדה ים תיכונית, כשר למהדרין
בלנד 5 בראון JLM בירושלים
הזמן שולחן
קבלרו בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים
מסעדת 02 בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

95 ביקורות וחוות דעת על המטבח של רמה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Gadi - תמונה
Gadi 3 ביקורות
אוכל בינוני ושירות לקוחות צולע
1.5
27/08/23

קיבלנו מתנה את תו השי של המסעדה והגענו לארוחת הצהריים. קבלת הפנים לרגל תו השי היתה בלתי נעימה (מקוצר מקום לא אכנס לפרטים). למרות שהעניין נפתר בסופו של דבר (הפילו את האחריות על ה ש"ג),... עגמת הנפש נשארה. התנצלות? פיצוי? לא קיים במסעדה הזאת. אבל בכך לא נגמר ה"רומן". מכיוון שנשאר זיכוי מתו השי, הזמנו ארוחת בוקר לתאריך שהוא יום הנישואין (לערב הזמנו ארוחה ומלון בסביבה). אחרי למעלה משבוע התקשרו ואמרו שיש אירוע וההזמנה שלנו מבוטלת (ובקיצור - יש לנו ים של כסף באותו יום - אתם לא ממש חשובים לנו). התנצלות? פיצוי? על זה שדפקתם יום נישואין - לא קיים במסעדה הזאת. בכל מקרה אם קיבלתם תו שי של המסעדה, תבררו קודם מה התנאים שלו (לדוגמא: האם כולל שירות וכמה אפשר להשתמש בו). עוד דבר אחד: המסעדה משקיפה (בחלקה) על הנוף דרך מרפסת פתוחה ולפיכך אין מזגנים והורדת הטמפרטורה נעשית ע"י מתזי ערפל ומאווררים. אין לי בעייה - זאת המסעדה, אבל מן הראוי שתפרסמו את זה. מי שרוצה להגיע ביום חם מאד ביולי שיוכל לעשות את השיקול בעצמו. אנחנו הושבנו בקצה המסעדה, והיה חם מאד. ועכשיו לאוכל: המנות הן Fixed Menu - אין בחירה מתפריט והן כוללות לחם ומטבלים , 3 מנות ראשונות, שתי מנות עיקריות וקינוח. למעט המנות העיקריות, כל המנות הגיעו על צלחת זוגית (המנה מתחלקת בין בני הזוג והיא לא גדולה). מה קורה אם מגיע סועד בודד - האם הוא מקבל חצי צלחת? לגבי האוכל: המנות הראשונות היו משעממות וטעמן היה לא יותר מסביר - אחת מהן היתה שלוש ערמות קטנטנות של קוביות אינטיאס. אי אפשר להכנס למסעדה בלי שידחפו לך את האינטיאס הזה. בעיקרית הדג היה טוב אך נתח הפיקניה היה קשה ולא טעים. הקינוח היה מצויין (אך שוב צלחת אחת לזוג). יקר ולא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asher - תמונה
Asher 4 ביקורות
מסעדת יוקרה=יקרה. אוכל מיוחד
5.0
30/04/23

ביום שישי האחרון הייתי עם אשתי במסעדה הנמצאת בישוב נטף במיקום מדהים ונוף משגע. אין מדובר במסעדה זולה. המסעדה בהחלט יקרה ומגישה תפריט סגור, כלומר אין אפשרות לבחור מהתפריט. האוכל מדהים,... אכלתי דברים שבדרך כלל איני נוגע בהם כמו צנון, שומר ומני חסות. במנות העיקריות היה פגם אחד. נתח הפיקנייה נצלה לרמה של "וול דן" מה שפגע בטעמו, הוא היה טיפה קשה ללעיסה. שאלו האם אנו רוצים תוספות אך לא היינו מסוגלים. הקינוח לילות בירות היה מתוק במידה והיווה סיום טעים לארוחה מיוחדת במינה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי - תמונה
רפי 8 ביקורות
יקר ולא מצדיק
3.3
22/01/23

ארוחת בוהרים ב 148 ש"ח לא כולל שתייה מחיר בשמיים וללא תמורה, לדוגמא בתפריט מופיע פילה בקר ובפועל מקבלים 12 גרם (כן 12 גרם) בשר ממש חוצפה. האווירה והאוכל סבירים אבל לא נחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
סביר
2.3
21/08/20

מקום יפה, אוכל שעל פניו נראה מרשים אך חסר כל יצירתיות והטעם מאוד בנאלי ואף לקוי בחסר. לא שווה הגעה במיוחד, במידה והאוכל היה מוצלח המחיר בהחלט היה שווה, אך לצערנו זה לא המצב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
klil - תמונה
klil מבקר מתחיל
מסעדת מהממת בכל הרמות
5.0
30/10/16

מסעדה נהדרת! אוכל מקורי, מגוון, מעניין וטעים ממש! אווירה ומקום מהממים! הצוות היה מקסים והשירות היה מעל ומעבר. לפנק לפנק לפנק. ממליצים בחום על ארוחת טעימות ערב. קצת יקר אבל משביע מאוד... ובתוספת הפינוקים מהמלצריות בכלל יצאנו מפוצצים ומחוייכים. היה מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

12
אווירה כפרית
12
אווירה רגועה
9
מומלץ לארוחה משפחתית
8
נוף מדהים
7
אווירה רומנטית
3
אווירה יוקרתית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 02-5700954

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה