נגישות
נגישות

חלק 2: 10 מסעדות חלביות בכשרות בד"צ מהדרין!

מסעדה שהיא גם כשרה חלבית, גם עם כשרות מהדרין ובד"צ ובעיקר מומלצת? קבלו עשר מסעדות חלביות כשרות ומעולות. חלק 2 בפרויקט המיוחד של זאפ רסט

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
רני זהר
תאריך פרסום: 18/10/2022, 12:39 תאריך עדכון: 08/11/2022, 10:43
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מחפשים מסעדות חלביות כשרות למהדרין? הפרויקט של זאפ רסט ממשיך, אחרי שמצאנו לכם בשריות למהדרין, נשווה ונעלה עם לא פחות מעשר מסעדות מומלצות מכל הסוגים שמגישות תפריט חלבי עם כשרות למהדרין. אוהבים אוכל איטלקי? אנשים של קינוחים? מחפשים תפריט דגים מתוחכם? שלפו את הרשימה הזו ופשוט תבחרו מסעדה על פי התפריט, האווירה והמיקום.

מסעדות במרכז

על שם השף אלפרדו

מה בתפריט? באלפרדו מגישים אוכל איטלקי עם הרבה כבוד למסורת, זה מתחיל מהשם אלפרדו – על שם אפרדו די ללו שהמציא את מנת האלפרדו עם פסטת פטוצ׳יני שעליה רוטב עשיר, וממשיך במנות הנהדרות שתאכלו במקום, החל ממנות ראשונות כמו פלטת אנטיפסטי שלא כדאי לפספס (52 ש״ח), קרפצ׳יו סלק ופטה נהדר ומרענן (42 ש״ח) ועד עיקריות מדהימות, כולל מנות דגים, פיצות מתנור לבנים הנאפות עם ההזמנה, וכמובן מגוון רחב של פסטות, אתם רק תבחרו את סוג הפסטה ואת הרוטב.

איך האווירה? אלפרדו מתאימה לכל חגיגה, במקום מגישים ארוחות בוקר, קיים תפריט עסקיות משתלם והתפריט הראשי מגוון, מלא ומתאים לכל אחד.

צילום: אלפרדו

אלפרדו, דרך שלמה מלצר 94, פתח תקווה. 053-9441289

כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ - חתם סופר פתח תקווה

השכונתית - בליקר בייקרי רמת גן

מה בתפריט? בליקר בייקרי היא רשת בתי קפה שעושה קצת יותר מלהיות מאפייה ובית קפה, עם מטבח של ממש, המגיש תפריט עשיר שמתחיל במבחר ענק של ארוחות בוקר, החל מבוקר ישראלי (74 ש״ח) ועד ערמת פנקייקים (47 ש״ח), ממשיך בפסטות כולל טורטליני גבינות ותרד עם נגיעת זוקיני מפתיעה לטובה (67 ש״ח), במנות עיקריות כולל המבורגר מגבינת חלומי ופיסטוק שיחדש לכם (69 ש״ח) ואפילו פילה דג על הפלאנ׳צה עם אורז בר, קינואה וירקות (89 ש״ח). בויטרינה של בית הקפה תמצאו מאפים, כריכים וטוסטים, וכמובן משקאות מרעננים לקיץ וחמים ומנחמים לחורף.

איך האווירה? אווירה של בית קפה שכונתי שמעניק קצת יותר, לאורחים הקבועים, המזדמנים, ובמיוחד לאלו שאוהבים לפתוח שולחן בחגיגה משפחתית, חמה ומזמינה.

צילום: שאטרסטוק

בליקר בייקרי, ביאליק 76, רמת גן. 03-6577779

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ בית יוסף

לילדודס - וופל בר

מה בתפריט? אם אתם מחפשים מסעדה לחגוג בה יום הולדת לקטנטנים, או בכלל כזו להביא אליה ילדים, מצאנו לכם את וופל בר, שמגישה חוץ מארוחות בוקר, כריכים, לאפות, פסטה ודגים, גם תפריט ענק של וופלים בלגיים, שאי אפשר בכלל להתחיל לתאר – עם אינספור תוספות, מבננה ואוראו ועד סניקרס ואוכמניות.

איך האווירה? האווירה בוופל בר משפחתית ומזמינה, מתאימה מאוד לילדים, שאם יבואו רעבים כנראה שלא יוותרו לכם על להזמין וופלים לכל השולחן.

וופל בר, העבודה 14, ראש העין. 03-6404544.

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ בית יוסף

סניפים בהשגחת רובין:

סניף קניון רמות ירושלים.

סניף רמת אשכול, פארן 7, ירושלים.

סניף רוממה, שמגר 4, ירושלים.

בואנו היוקרתית ביהוד

מה בתפריט? בואנו היא מסעדת בוטיק עם תפריט דגים חלבי, מוקפד, מקורי שהורכב מתוך מחשבה תחילה, ובשיא הדיוק. בואנו מציעה חוויה קולינרית יוקרתית ואסתטית על טהרת המטבח האיטלקי, עם מנות פיצה ופסטה מבצק בעבודת יד, אך לא כדאי לפספס את הקינוחים שבמקום שנעשים במקום על ידי שף קונדיטור ושוקלטייר מחומרי גלם איכותיים.

איך האווירה? אווירה יוקרתית, קולינריה משובחת. מתאימה לציון מועדים רומנטיים, למפגשים אינטימיים ולמי שמעוניינים לפנק עצמם בארוחה איכותית.

צילום: שאטרסטוק

בואנו, מוהליבר 2, בית השחף, יהוד. 03-5361522

כשר למהדרין בהשגחת בד"צ אגודת ישראל

מסעדות בצפון

על שם עיירת הקיט סורנטו

מה בתפריט? סורנטו היא איטלקייה כשרה מעולה שהתפריט שלה לא שומר עצמו רק לפסטה ולפיצה, אלא מציע מגוון רחב של מנות, כולל מנות דגים מעולות, ביניהן פיש & צ׳יפס שתפתיע אתכם (79 ש״ח), ולא רק סלט קפרזה אלא גם שלל מנות סלט, כולל סלט סורנטו פירותי עם אגוזים, חמוציות וויניגרט (62 ש״ח). כמובן שלא כדאי לפספס את מגוון הפסטות והפיצות, ביניהן מנת ניוקי סלק ייחודית עם עגבניות תמר, שרי, בצל סגול, חצילים וזיתי קלמטה (64 ש״ח).

איך האווירה? המסעדה יושבת במתחם בילויים בראשון לציון, ומציעה חוויה קולינרית שנלקחה היישר מעיירת הקיט בדרום מפרץ נאפולי, סורנטו. החוויה האיטלקית תעשה טוב לדייט רומנטי וגם לישיבה עם כל המשפחה, כך שסורנטו היא בחירה בטוחה לכל מאורע.

כשר למהדרין בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר פתח תקוה

שלה הצרפתייה מקריית מוצקין

מה בתפריט? חברה קרובה רחוקה של איטליה היא צרפת, ומסעדת שלה עושה לה כבוד. המסעדה מציעה תפריט בוקר עם ארוחות בוקר כפרית, מפנקת ובריאה, מנות פילה דג, פסטות ולזניות שקורצות לאיטליה, מאפים וקישים בתנור אבן וגם קינוחים שישלחו אתכם היישר לקונדיטוריה פריזאית. והמחירים? נוחים מאוד.

איך האווירה? דמיינו מבנה אבן עתיק עם גג רעפים, חצר גדולה, תקרה משופעת ומחופה בעץ, תאורה חמימה, שולחנות וכיסאות עץ, מפות לבנות – זו בדיוק האווירה בשלה, כפרית וחמימה, היישר מחבל הפרובאנס שבצרפת. מתאימה בול לארוחת בוקר, לדייט רומנטי ולכל ארוחה זוגית.

צילום: שאטרסטוק

שלה, יששכר 15, קריית מוצקין, חיפה והקריות. 053-9443006

כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ אגודת ישראל

מסעדות בירושלים והסביבה

אהבת הים הירושלמית

מה בתפריט? אהבת הים היא מסעדת דגים וותיקה וטובה בירושלים. המסעדה הוקמה לפני כעשרים שנה ומנוהלת על ידי אותה משפחה מאז, ומציעה לסועדיה עסקה: בוחרים את הדג המועדף עליכם ממבחר רחב, כמו כן את שיטת העשייה, גריל פחמים, טיגון או על האש, ובמחיר כלולים כחמישה עשר סלטים, קנקן שתייה, קינוח ופיתות חמות. הסלטים מהם תוכלו לבחור הם תוצרת בית וביניהם: חצילים עם פלפל על האש, פלפל חריף, סלט ירקות טרי, סלק אדום ועוד.

איך האווירה? אווירה משפחתית ומזמינה של מי שעוסקים בתחום כבר שני עשורים, ויודעים איך לארח ומה הסועדים שלהם אוהבים. המקום מעוצב בסגנון הימאי שעושה כבוד למי שאוהבים את הים.

אהבת הים, שדרות בן צבי 11, ירושלים. 053-9438454

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ בית יוסף, בד״ץ מהדרין ירושלים

מיפן לירושלים - סושי נד בייגלס

מה בתפריט? הכל התחיל כשאבי, חרדי ירושלמי שנולד באנגליה החליט שהוא רוצה להיכנס לתחום האוכל ולספק סושי בכשרות מהודרת. הוא הבין שהוא צריך לייצר הכל בעצמו בשביל שהכשרות תהיה טובה, ולכן התחיל לכבוש ג׳ינג׳ר לבד, לייצר וואסאבי ורטבים בעצמו ולהרכיב תפריט שיתאים לכל המגזרים. בתפריט מבחר עצום של רולים סושי קלאסיים עם דגים נאים, צרובים ומטוגנים, קערות פוקי נפלאות, וגם תפריט בייגלס נפרד שמספק אופציה למי שפחות חובב אצות.

איך האווירה? אווירה אקלקטית ומזמינה לכל המגזרים והסועדים, כל אחד ימצא את עצמו בתפריט המגוון של המקום וגם ירגיש לגמרי בבית במקום שכבר הפך למוסד של ממש.

SushiNBagels, ירמיהו 68, ירושלים. 02-544-3111

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ ירושלים העדה החרדית

לוצ'נה האיטלקית ממודיעין

מה בתפריט? לוצ׳נה ממודיעין עושה כבוד לאחותה הגדולה הירושלמית שהייתה כאן לפניה. היא מציעה תפריט חלבי כשר למהדרין של מנות איטלקיות קלאסיות, כולל מבחר של 10 סוגי פיצה, פסטות עם רוטב לבחירתכם, מנות ניוקי בעבודת יד, מנות פילה דג מפנקות, ואחת המנות הכיפיות: צלחת טעימות מאיטליה שכל יום היא קצת אחרת. המחירים במנות העיקריות נעים בין 66 ש״ח – 126 ש״ח.

איך האווירה? לוצ׳נה מקפידה על הפרטים הקטנים, שומרת על סטנדרט של עיצוב, שירות ואוכל, כדי שהחוויה הכוללת לא תיפול מהחוויה הקולינרית הנהדרת. מומלצת מאוד לאירועים משפחתיים.

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ בית יוסף

מסעדות בדרום

קונדיטוריית הבוטיק ניחוחות חיים

מה בתפריט? השף הקונדיטור חיים דמרי הקים את קונדיטוריית הבוטיק ניחוחות חיים לאחר התמחות בקונדיטוריות יוקרה בצרפת ובקנדה שבה נחשף לעולם הפטיסרי ומאז ועד היום הוא יוצר קינוחים חדשניים בתפריט דינמי שמשתנה מיום ליום. הקונדיטוריה נותנת מענה לקהל שומר כשרות עם מאפים אסתטיים, מרהיבים ברמת בוטיק נהדרת.

איך האווירה? בוטיקית, מדויקת, אסתטיקה מעל ומעבר שלא נופלת מהטעם והנימוחות של המאפים. קונדיטוריה מומלצת לחולי הסוכר והפחמימות שבינינו שגם יודעים להעריך עבודת אמן.

צילום: שאטרסטוק

ניחוחות החיים, הגפן 23, נתיבות. 072-250-3933

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ בית יוסף

היכנסו לרשימת המסעדות המלאה

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלפרדו בפתח תקווה
053-9441289
שלה בקריית מוצקין
053-9443006
אהבת הים בירושלים
053-9438454

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מסעדות זולות ושוות - חלק ב'!
מסעדות מומלצות בצפון – הטבות מיוחדות לגולשי זאפ!
11 מי יודע? מסעדות בשריות שהן בד"צ למהדרין!
לכבוד יום הקפה הבינלאומי - בתי הקפה הטובים בארץ
10 מתכונים לארוחה מפסקת ביום כיפור
דנדי VS תל יצחק בייקרי: השילוב בין בייקרי ומעדנייה
טיול משפחתי בצפון – דרך נוף הרי נפתלי
נחל עין כרם ביער ירושלים – מסלול קיץ לכל המשפחה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ