נגישות
נגישות

מאסטר שף – הדחה לא קשורה, ומצטיינת בכיינית

הפרקים האחרונים של מאסטר שף היו בסימן מלחמה – סכינים בשיניים במשימת ההדחה, והוצאת התותחים הכבדים במשימת ההצטיינות. אז מי הודחה בגלל גחמה של מיכל אנסקי?

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 09/09/2022, 14:42 תאריך עדכון: 11/09/2022, 11:32
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

משימת ההדחה הביאה עמה המון הפתעות קולינריות מגרות ויצירתיות בטירוף, שגרמו לבוחשת להתרגש, תוך הבנה והשלמה שאין סיכוי שהיא אי פעם תוכל לבשל מנות כאלה, מאחר ויכולות הבישול שלה מוגבלות לפסטה עשויה מדי ברוטב קטשופ. וכן, מתחשק לי לדבר על עצמי בגוף שלישי היום, ואתם לא תגידו על זה כלום! יודעים למה? כי הגעתי עצבנית מאוד היום. לא ברור לי איך זה הגיוני שאחת המתמודדות המוכשרות, החזקות ומעוררות ההשראה שנראו בהיסטוריה של התוכנית הזו - נופתה לתהום הנשייה, בעקבות החמיצות והקטנוניות המפורסמת של מיכל אנסקי (אל תדאגו, הבוחשת תחזור לכך בהמשך).

אז כמו כל שבוע, אני אוהבת להתחפש לדורין אטיאס (מינוס הדרקונים) ולבקר את הגרדרובה של השופטים. איל התלבש כמו ילד בגן, עם קפוצ'ון אפרורי וג'קט כחול; שמישהו יגיד לו כבר שזה לא קול! מיכל, עם חולצה כחולה ומשעממת וחצאית מיני קצרצרה שיצאה מהאופנה אי שם בתחילת שנות המאה ה-21. רותי עטתה על עצמה סוודר סבתאי ענק, המשדר – 'לא אכפת לי שאני בפריים טיים, קר פה!', חיים עם לוק ירקרק אבל חמוד, ואהרוני עם ג'קט שחור וגולף ורדרד – שמר על סולידיות מפתיעה הפעם!

השופטים והגרדרובה. צילום מסך מתוך "קשת 12".


משימת הדחה אימתנית
משימת ההדחה בפרק הראשון השרתה על המתמודדים רוח קרב רצינית, שהבוחשת מתחברת אליה. אין יותר מענג מלראות אנשים מתזזים ורצים, בזמן שהיא שרועה על ספה נוחה עד מאוד, במזגן מקפיא, תוך בליסה של חטיף צ'יפס קראנצ'י. המשימה הייתה לבשל ארטישוק ירושלמי, תוך לבוש של סינרים שחורים - שהמשמעות האמיתית שלהם היא אות קלון שאומר: "אתם לא מספיק טובים, ויש מצב שנבעט אתכם מפה בקרוב מאוד".

סינרי הקלון. צילום מסך מתוך "קשת 12".
אז מה היה לנו במשימה? מסטוול המהממת, מעולם לא התנסתה בבישול של ארטישוק ירושלמי. אבל במקום לבכות ולהתמרמר על כך, היא החליטה שהיא לומדת, וכמה שיותר מהר, כדי להוציא את המנה הכי טובה שהיא יכולה. אז היא נעזרה קצת באלעד, שזרק לה טיפים מהמרפסת – למורת רוחה של מיכל אנסקי שפתחה על כך עיינים, שגרמו לבסוף להדחתה של מסטוול אהובתי. מבחינתי, היא דוגמא ומופת לכך שאסור לוותר, גם אם קשה. עם כן, חשוב לציין שהשופטים בלסו את המנה שלה עד דלא ידע, והרעיפו עליה מחמאות, אך בגלל שאנסקי אמרה שאלעד עזר לה יותר מדי, היא הודחה - מה שלא מובן לבוחשת, כי המתמודדים מקבלים עזרה מהמרפסת כל הזמן. פשוט הדחה מיותרת בחסות אנסקי מרמור בע"מ.

מסטוול המהממת. צילום מסך מתוך "קשת 12".
וכעת נעבור לממורמרת אחרת, גברת גל מומחית הבצקים, שלא הפסיקה להתלונן על כך שבפעם הקודמת היא הייתה מצטיינת, ועכשיו היא במעמד של משימת הדחה עם המתמודדים הנחותים. אז מהון להון, ומהתנשאות להתנשאות, היא הכינה טורטיליני בתוספת ארטישוק ירושלמי שהשופטים לא ממש אהבו, אבל עדיין בחרו להעביר אותה על חשבון מסטוול. ההבדל בין גל למסטוול הוא הגישה – מסטוול לקחה הכל בכיף ובאיזי, למרות שהארטישוק הירושלמי זר לה, כמו מנת אינג'רה לפולנייה. גל לעומתה, הרשתה לעצמה להתמרמר למרות הפריבילגיות שלה. "קלאסי" צרות של עשירים.
המתמודד הבא, הוא הלל הפייבוריט המסוקס. שהכין את הארטישוק על מצע פריקי-ריזוטו. במהלך ההכנה של המנה, השופטים לרלרו עליו ואמרו שהבחירה שלו ריסקית מדי. אבל הלל כמו הלל, עם הבטחון והאומץ שלו, לא ממש הקשיב להם, אלא לתחושות הבטן שלו - מה שהשתלם לו במיוחד, כי הם פשוט עפו על המנה שלו, שזיכתה אותו בעלייה מיידית למרפסת.
בהשוואה להלל, שני חשבה שהיא הולכת על בטוח, כשהכינה תבשיל שהיא מכירה מהבית, אך זמן קצר לפני שהיה צריך להפסיק לבשל, היא הבינה שמשהו לא מסתדר לה במנה; הטעמים היו חזקים מדי ולא טובים, ולכן ברגע האחרון היא אלתרה תבשיל קצת אחר, שהשופטים מאוד אהבו. עמוס, הכין מפרום טריפוליטאי שהשופטים שנאו, ולכן הוא הודח יחד עם מסטוול אבל לקח זאת באהבה, כי מאסטר שף בשבילו זו חוויה כיפית לפנסיה ותו לא. עמוס, קח אותי איתך לאיטליה!
מיכל הלא שגרתית, לא ידעה עד הרגע האחרון מה להכין, בטענה שהיא שונאת ארטישוק ירושלמי כיוון שלטעמה הוא לא מספיק מודרני. היא הודתה כי בעבר הייתה מבשלת אוכל מרוקאי של הסבתא שלה, ועכשיו כבר לא, כי זה לא לרמה שלה. טוב שהיא אמרה זאת במילים אחרות, אבל הבוחשת הבינה טוב מאוד את הקונטקסט. לאחר שהכינה מנה עם טעמים של סבתא, היא הצטערה וייבבה שהמנה מזכירה לה את סבתא והודתה שיצאה מתנשאת. המנה השתלמה לה מאוד, כי השופטים טענו שהיא חלומית! אין, המנות של סבתא תמיד מנצחות בסוף!


משימת ההצטיינות
המשימה הייתה פרק בונוס, במהלכה מתמודדים שהוכרזו כמצטיינים במשימות השונות במהלך הפרקים - היו צריכים להכין מנה מגולגלת. הם נלחמו על סיכה שווה במיוחד, שמעניקה להם חסינות מהדחה במשימה שהם יבחרו. גל, שהתמרמרה במערכה הראשונה, לקחה את המשימה במערכה האחרונה, כשהכינה מנגולד ממולא בסלרי שהגניב לגמרי את השופטים. שאר המתמודדים הכינו מנות טובות, אך לא מספיק. הבוחשת מקווה שהסיכה תחזיר לגל את הביטחון, כי נמאס לה לשמוע אותה מתבכיינת כל הזמן. גם אם את מפסידה, תפסידי בכבוד ובחיוך, איף.

המצטיינים. צילום מסך מתוך "קשת 12".


בגדול, מוסר ההשכל של הבוחשת מהשבוע הזה הוא שלא משנה כמה אתם חיוביים, חזקים ומעולים, תמיד תהיה איזה מלכת הכיתה בדמות אנסקי שתנסה להוריד אתכם. לפעמים זה יצליח לה, ולפעמים לא – אבל אנחנו בטוחים שזו לא הפעם האחרונה שנשמע ממסטוול, ושהיא עוד תפתיע ובגדול. בשורה התחתונה, אל תוותרו אף פעם על החלומות שלכם (מוציאה את הממחטות).

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?