נגישות
נגישות

מסעדות למשפחות מצפון עד דרום: חגיגות יום המשפחה

מה זה יום המשפחה בשבילכם? בשבילנו הוא קודם כל הזדמנות לארוחה משפחתית שווה. לקראת יום המשפחה, אספנו עבורכם 3 מסעדות ביתיות וקוזיות, לחגיגות הביחדנס.

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
דניאל קורן
דניאל קורן
תאריך פרסום: 29/01/2022, 12:42
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יום המשפחה נחגג כדי להזכיר לנו שהמשפחה שלנו היא ממש לא מובנת מאליה. המשפחה שלנו היא האנשים היקרים לנו ביותר, שיהיו חלק מהחיים שלנו לנצח. יום המשפחה הוא לגמרי סיבה נפלאה לחגיגה, במסגרתו תוכלו להעביר מסר חינוכי מדהים לילדכם, על חשיבות המשפחה ולחזק את התחביב המשפחתי המשותף – אוכל בשפע ואכילה מרגשת ביחד. אז לא משנה היכן אתם מתגוררים בארץ, קבלו 3 מסעדות ביתיות מצפון עד דרום, עם תפריט עשיר שכמובן מתאים גם לילדים.

החיפאית: BP – ביסטרו כשר

BP היא מסעדת בשרים איכותית, משפחתית וכשרה. במסעדה תוכלו למצוא תפריט בשרים עסיסי ומשובח מלא בכל טוב, אך אם אתם לא חובבי בשר, תוכלו למצוא מנות נוספות וטעימות לא פחות, כמו סושי, חומוס בהכנה ביתית, מנות דגים, סלטים ועוד הפתעות.

למה לכל המשפחה? המסעדה מציעה תפריט ילדים מגוון ומזין, שמכיל חזה עוף ג'וניור, כנפיים ג'וניור, שניצלונים ועוד מנות כיפיות שילדים פשוט מטורפים עליהן.

צילום: בי פי מפרץ חיפה - BP Kosher Bistroצילום: בי פי מפרץ חיפה - BP Kosher Bistro

בי פי מפרץ חיפה - BP Kosher Bistro, שד' ההסתדרות 157, חיפה, חיפה והקריות. 053-9442310

התל אביבית: אווזי

השם של מסעדת אווזי הולך לפניה, ומנת השיפודים שלה נחשבת לאחת המנות המפורסמות בארץ. לצד כל זה, מדובר במסעדה עם אווירה ביתית במיוחד. במסעדה ישנם שולחנות עץ ארוכים שנותנים תחושה של ארוחה ביתית או על האש אצל המשפחה, ממש להרגיש בבית רק בחוץ. בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מנות מושלמות לחובבי בשר – כמו למשל פרגיות, שיפודים, אנטרקוט, כבד אווז ועוד שלל בשרים. לילדכם תוכלו להזמין צ'יפס, שניצל ביתי, קבבוני טלה, ועוד מנות מופלאות.

למה לכל המשפחה? אין יותר טוב ממסעדה אסלית וביתית, שבנוסף המחירים בה הוגנים ומתאימים לכל כיס, כדי שתוכלו לפנק את כל המשפחה כהוגן.

צילום: אווזיצילום: אווזי

אווזי, אצ"ל 54, שכונת התקווה, תל אביב. 053-9443369

האשקלונית: סקובר

מסעדת סקובר הוותיקה ממוקמת במרינה היפהפייה והמפנקת באשקלון. לא רק שהאווירה במקום בלתי נשכחת בזכות הבריזה נעימה שמגיעה היישר מהים, המסעדה פשוט מושלמת לחגיגה משפחתית. בתפריט המסעדה תוכלו למצוא דגים, פסטות, כריכים, טוסטים, שקשוקות, סלטים, פיצות, מטוגנים וקינוחים נפלאים.

למה לכל המשפחה? כי מדובר בתפריט מגוון מאוד, המאפשר לכל אחד למצוא מנה שהוא אוהב לאכול. כמו כן, לאחר האוכל אנחנו ממליצים לעשות טיול משפחתי במרינה עוצרת הנשימה.

צילום: סקוברצילום: סקובר

סקובר, הנמל, אשקלון. 053-9442743

יום המשפחה הוא לגמרי סיבה למסיבה! והדרך לחגיגות היא כמובן סעודה משפחתית טעימה ומזינה, מלאה באווירה טובה ובלתי נשכחת, אותה תוכלו להוסיף לספר הזיכרונות המשפחתי שלכם. כאמור, משפחה היא מקור לשמחה, חום, הגנה, ואהבה. ובתכל'ס, אם למדנו משהו מהקורונה – זה להתכנס ולהתאחד יחד כל חברי המשפחה. אז ברור שמגיע לנו לחגוג את היום הזה עם היקרים לליבנו! כפי שנאמר: "משפחה היא המקום שבו החיים מתחילים, והאהבה לעולם אינה נגמרת". אז למה אתם מחכים? צאו לחגוג!

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בי פי מפרץ חיפה בחיפה
053-9442310
אווזי  בתל אביב
053-9443369
סקובר באשקלון
08-6715531

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של דניאל קורן

5 מסעדות מומלצות בחיפה - אוממי חיפאי ונוף פסטורלי
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח