נגישות
נגישות

דייג אוהב דגים? על קצה החכה שלכם

יש הרבה דגים בים, מזל! כי יש לנו כל כך הרבה מנות דג שאנחנו אוהבים שקשה לנו לבחור אחת טובה, ולכם? קבלו אותן, מנות הדג האהובות: חריימה ברוטב פיקנטי עם לחם בצד, טרטר דג רענן עם עשבי תיבול וליים, או פיש&צ'יפס קריספי וטעים. מה הזמנתם?

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 03/08/2021, 12:21
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כמו שעולם הים הוא עצום ומלא בסוגים וצבעים – כך גם המנות המבוססות על עולם המים. מנות דג שייכות לכל העמים, לכל העדות ולכל המטבחים. כל אחד, עם מנה בסגנון שלו, בטעמים שלו, בניחוחות שלו והמגוון כל-כך עצום שאין לו סוף.

אוהבים דגים? כי אנחנו מתים עליהם! נתחיל מזה שהם מזינים ובריאים, נמשיך במגוון האפשרויות האדיר שמנות הדג והים בכלל מציע: החל מדגים מטוגנים עם צ'יפס בצד, דרך חריימה או מנות דג מרוקאי ועד מנות דג נא, או צלוי, מתובלות בעידון רב ומוגשות עם ערימת ירק רעננה. בקיצרו - בואו, טעים כאן.

מחייב לחם: חריימה דג ים של "יוליה"
כזה חריימה לא אכלתם! חריימה דג משובח מדג ים מקומי, ברוטב חריימה פיקנטי עם לחם לבחירתכם. אז מה אתם אוהבים לטבול ברוטב שלכם: פוקאצ'ה או פרוסות לחם טרי?

מסעדת יוליה מתמחה בדגים ומציעה מגוון מנות דג נוספות מכל המטבחים: יש להם בתפריט גם פיש&צ'יפס, סשימיף סביצ'ה, דגים שלמים משובחים וטעימים ודגים מפולטים היטב.
מעבר לתפריט מפואר ומנות מעולות, המסעדה יושבת בנמל תל אביב, משקיפה לנוף ים שמשדרג את החוויה משמעותית.
קפצו לביקור: יוליה, נמל תל אביב

וזה רק לפתיחה: טרטר דג של "לוצ'ינה"
רוצים לשמוע את האמת? אנחנו מתים על מנות דג נא, לא רק בזכות הדגים הטריים והמשובחים שתמיד נבחרים בקפידה לככב במנה. אלא גם בזכות כל מה שנכנס יחד איתם לצלחת. זה תמיד רענן, זה תמיד קליל, זה תמיד בא עם טוויסט מעניין ותמיד נשאר חשק לעוד. והפעם: טרטר דג ים עם יוגורט, פיסטוקים, עשבי תיבול וליים. נשמע כמו צלחת החלומות, מסכימים?

מסעדת לוצ'ינה היא אמנם מסעדה איטלקית, אך כמעט בכל קטגוריה בתפריט שלהם תמצאו דגים מעולים עם מחשבה מדליקה מאחורי המנה בהם הם מככבים. ריזוטו דגים ושורשים, פסטה קרבונרה סופר מיוחדת עם טונה אדומה במקום בשר, פטוצ'יני סלמון בשמנת והרשימה עוד ארוכה וכוללת כמובן מנות דג מפולטות וצלויות עם תוספות שונות ומגוונות.
קפצו לביקור: לוצ'ינה, סטאר סנטר אשדוד

ללקק את האצבעות: פיש&צ'יפס ב"מסעדת המפרץ"
מי שאוהב דגים, מכור לפיש&צ'יפס, מה יותר כיף מאצבעות דג בציפוי פריך, עם צ'יפס בצד ורטבים מתאימים? כאן תיהנו מפיש וצ'יפס וגם מסלטי הבית ופיתות וחמוצים. באים לפתוח שולחן?

בתפריט של מסעדת המפרץ באילת כל מנות הדגים מגיעות בליווי סלטים, פיתות ותוספת לבחירה, צ'יפס, אורז או תפוחי אדמה. בין מנות הדג הנפלאות יש גם פילה סול מטוגן בציפוי פריך. ברור לכולנו שהשילוב המנצח שלו זה צ'יפס בצד נכון? אז אל תחשבו יותר מדי שהמלצר שואל אתכם מה לתוספת... יאללה, לכו להתפרע על שולחן רענן וצבעוני. הבטחה שלנו, לא תצאו רעבים.
קפצו לביקור: מסעדת המפרץ, אילת

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
לא רק באטומי - המסעדות הגיאורגיות המסורתיות
מהודו ועד כוש: מנות צהריים הודיות
עסקיות צהריים