נגישות
נגישות

חופש גדול: צאו עם הילדים לאכול בחוץ

על אף ההנחיות שעוד רגע נכנסות לתוקף, גפ החופש הגדול כבר כאן ואחת מדרכי הבילוי האהובות ביותר היא בילוי במסעדה, כזה שיחסוך לכם לעשות קניות, בישולים וכלים: קבלו 3 מסעדות עם תפריט מעולה למבוגרים ומנות טעימות לילדים

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 03/08/2021, 11:21
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תקראו לזה בילוי עם הילדים, תקראו לזה זמן התרעננות, תקראו לזה אפילו 2 ציפורים במכה אחת, אבל העיקר שתצאו שבעים, מרוצים ולא תצטרכו לבשל ולשטוף כלים בעבור זה. אז מה עושים בחופש הגדול? יוצאים מהמזגן בבית ונכנסים למזגן במסעדה כמובן! תקראו לילדים ובואו רעבים.

מה הופך מסעדה לכזו שמתאימה לכל המשפחה? כשההורים מוצאים מה לאכול ואפילו מתלבטים בין כמה מנות, כשהמתבגרים מרוצים וכמובן, כאשר יש לילדים אופציות שונות בתפריט מיוחד עבורם. אז קבלו את המסעדות שבחרנו עבור הבילוי המשפחתי הבא שלכם, חופש גדול 2021 התחלנו!

ELMARSA: פינוק לגדולים וגם לילדים
הורים, מתבגרים ומה שביניהם:
שמעו טוב, מצאנו לכם מסעדה מפוארת, יוקרתית, מפנקת שיש בה הכל מהכל וגם תפריט ילדים. אז הנה מה שמחכה לצד של הבוגרים בתפריט: מדליוני פילה בקר עם פירה מוקרם בפרמז'ן, סלמון בחמאה ועגבניות שירי, פילה דג ים על תבשיל פריקה עם עולש בר, לבנת הריסה ולימון כבוש, מנת לנגוויני פירות ים עם קרם ארטישוק ירושלמי והרשימה עוד ארוכה, אבל קלטתם את הכיוון כן?
בתפריט ילדים: לילדים תפריט עם 2 סוגי פסטות: שמנת או עגבניות, שניצל רגיל או שניצל דג. ובכלל הבילוי המשפחתי האידיאלי, עם נוף ים, אבל במזגן, במיקום אותנטי בנמל עכו. אנחנו נהננו עם הילדים כאן מאוד.
ELMARSA, עכו העתיקה

לחם ארז: צהריים בוקר או ערב לכל המשפחה
הורים, מתבגרים ומה שביניהם:
בתפריט של לחם ארז יש מענה לכולם, למתבגרים שהתעוררו בשעת צהריים ועדיין לא אכלו כריך של בוקר, להורים שערים ממזמן וכבר מ-6 בבוקר על הרגליים והגיע הזמן לארוחת צהריים בשרית ומפנקת וגם לאלו שבמצב רוח למנה איטלקית מעולה. בתפריט עיקריות תמצאו גם בשרים, גם דגים וגם מנות טבעוניות ויש גם תפריט פסטות, כריכים, סלטים ועוד.
בתפריט ילדים: גם לילדים יש כאן הכל מהכל! טוסט מוצרלה עם תוספות לבחירה, פסטה ברטבים שונים, כריך שמנת עם חביתה כמו שילדים אוהבים וגם מנת שניצלונים עם צ'יפס.
והיי, חכו שתגיעו לתפריט קינוחים, כל מנה יותר מטורפת מהשנייה. אז שיהיה בתיאבון ותיהנו מהחופש!
לחם ארז, ראשון לציון

בלאק בורגר: עסקיות לילדים והמבורגר להורים
הורים, מתבגרים ומה שביניהם:
טוב, אנחנו כנראה לא צריכים להרחיב יותר מדי, בטח שמעתם על רשת בלאק בורגר. אבל הנה רעיון נחמד: קפצו לסניף הקניון הגדול בפתח תקווה ותוכלו ליהנות מבילוי שלם במזגן, שכולל סגירת פינות לקראת שנת הלימודים הקרובה, כמה בגדים וצ'ופרים עבור עצמכם, ההורים וארוחה משביעה שתוציא את כל המשפחה מרוצים. אז איזה המוברגר אתם מתכוונים להזמין?
בתפריט ילדים: לקטנטנים (וגם לאלו שכבר לא כאלה קטנים) יש תפריט ילדים שכולל עסקיות מגניבות: נחשי עוף עם צ'יפס ותירס, או המבורגר ילדים עם צ'יפס. כל אחת מהמנות מגיעה עם מיץ ענבים או כל שתיה שבוחרים ולקינוח עוגת יומולדת עם סוכריות צבעוניות, או גלידה. אגב, מחכה לכם שם גם הפתעה מדליקה! (רמז: תבקשו את הקעקוע של הבלאק). ויאללה, צאו לשופינג.
בלאק בורגר, פתח תקווה

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלמרסא בעכו
053-9438661
לחם ארז ראשון לציון בראשון לציון
053-9417214
בלאק בפתח תקווה
053-5495004

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח