נגישות
נגישות

מי תהיה אלופת אירופה: לזניה או מנת ברד פודינג?

גמר יורו 2020 יוצא לדרך - רצינו לדבר על המנה המנצחת של כל נבחרת, אבל היה לנו קשה לבחור אז נשאיר את זה לכם: לזניה, רביולי, פסטה ופיצה מול ברד פודינג, פיש&צ'יפס, או ארוחת בוקר אנגלית עם בייקון ונקניקיות. הופה! נפתח לנו התיאבון...

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 11/07/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אל תחכו לדקה ה-90! חוגגים את יורו 2020 בהזמנת משלוח או שולחן ונכנסים להגרלה שבועית על טלוויזיה או מקרר. נכנסים, מנשנשים ומרוויחים – כל הפרטים כאן

בטוח כבר שמרתם מקום לצפייה בגמר היורו, נכון? כי כל הפאבים והמסעדות כבר בתפוסה מלאה. אנחנו מקווים שאתם מסודרים להיום בערב ומתרגשים כמונו משלב ההכרעה הסופי בטורניר. אבל אם נגיד את האמת, הפעם לא התכנסנו כדי לדבר על כדורגל או על צפייה במשחק. הגמר הוא רק תירוץ כדי לפתוח לכם ולנו את התיאבון.

כך או כך, חובבי כדורגל (או שלא), כשאיטליה פוגשת את אנגליה אי אפשר להתעלם מקרב המטבחים המצוין הזה, בין מנת לזניה טובה, רביולי, פסטות ופיצות, לבין שחיתות של ברד פודינג, פיש אנד צ'יפס שכולם אוהבים וארוחת בוקר שכוללת נקניקיות ומאש פוטטוס. לכן, אספנו הפעם את המסעדות עם האוכל הכי אנגלי או הכי איטלקי שמצאנו.

תהיו חברים: משלוחי פיצה לכבוד היורו
מסעדות איטלקיות מומלצות בכל הארץ

 האם איטליה תכבוש הערב?? ארנסטו. צילום: באדיבות המקום

הצד האיטלקי
בצד האיטלקי מחכים לנו מלא פחמימות, כאלו שמשאירות שובל של ריח ואי אפשר, פשוט אי אפשר להגיד להן לא!  פסטות, לזניות, פיצות וכל מה שטעים ומלא ברוטב עגבניות וגבינה מותחת... גם רוטב שמנת זה בסדר.

במסעדת ארנסטו שבתל אביב, מציעים אוכל איטלקי אורגינל, הבעלים של המסעדה גדל באיטליה ונושם את המטבח האיטלקי, מי שמכיר את האוכל מקרוב ירגיש זאת בכל ביס וביס. התפריט מציע מגוון רחב של מנות מייד אין איטליה: כולל פסטות, רביולי, פיצות ואפילו קינוחים איטלקיים מעולים.
ארנסטו - Ernesto since 1997 - בן יהודה 90, תל אביב, 053-9415314

 הצד של איטליה במסעדת טריולה. צילום: באדיבות המקום

האיטלקית הבאה, היא מסעדה טריולה. וגם היא לא פחות ממעולה, המסעדה מציעה תפריט מפואר ומנות אהובות, ארנצ'יני מעולים, פוקאצ'ות, פסטות, מנות בשריות אותנטיות של ביסטרו איטלקי איכותי וגם תפריט טבעוני. עם כמה שאנחנו חובבי גבינה מותחת ואוכל איטלקי חלבי מלא שמנת, אנחנו ממליצים הפעם על הפסטות והמנות עם הבשר. הפפרדלה אסאדו שלהם פשוט מנה מנצחת! בתיאבון.
טריולה - Triola - שחם 14, פתח תקווה, 053-9345515
להזמנת שולחן בטריולה - Triola

 הם טובים גם בארוחות בוקר. אלנה. צילום: דיוויד לופטוס

הצד האנגלי
בצד האנגלי, האוכל פחות אפוי ומותפח, האוכל יותר מטוגן, בשמן עמוק, בצ'יפסר, עם נקניקיות בצד או בייקון קריספי וטוב. המנות המנצחות של המטבח האנגלי הן הברד פודינג, פיש אנד צ'יפס, ארוחות מושחתות עם נקניקיות ובייקון ועוד.

מחפשים ברד פודינג אמאלה? נסו את זה של מסעדת אלנה שבמלון נורמן. בבופה ארוחת הבוקר המשובח והעשיר, אל תדלגו על הברג פודינג שהוא באמת לא פחות ממצוין. בתפריט עוד מגוון עשיר של מנות, לא בהכרח מהמטבח האנגלי, אבל בהכרח מעולות!
אלנה במלון נורמן - Alena restaurant at the Norman - נחמני 25, תל אביב, 053-9380353

ואי אפשר בלי ארוחת בוקר אנגלית, מסכימים? אז מצאנו אחת כזו מנצחת בקפה איזי שבתל אביב. מה היא כוללת? נקניקיית בראטוורסט, 2 ביצים לבחירתכם (תהיו אנגלים אמיתיים וקחו אותן בצורת ביצת עין!) הארוחה כוללת גם בייקון, תפוחי אדמה מטוגנים, פטריות ועגבנייה צלויה, לחם, חמאה וכוס שתיה קלה או חמה. האמת, אהבנו את הבוקר של האנגלים!
איזי קפה - Eazy Cafe - ארלוזורוב 76, תל אביב, 053-9385774

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ארנסטו בתל אביב
053-9415314

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ