נגישות
נגישות

אנדרדוג על המגרש? העיקר שהאוכל טוב

הבלינצ'ס ההונגרי, המאכלים הרוסיים והקבב הטורקי - תמיד מדברים על הנבחרות הבכירות עם רשימת השחקנים המוכרת והמפוארת. אנחנו באנו לדבר על הנבחרות שמגיעות לטורניר כאנדרדוג במגרש אבל עם אליפות בטוחה של שנים במטבח

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 13/06/2021, 0:00 תאריך עדכון: 13/06/2021, 11:50
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אל תחכו לדקה ה-90! חוגגים את יורו 2020 בהזמנת משלוח או שולחן ונכנסים להגרלה שבועית על טלוויזיה או מקרר. נכנסים, מנשנשים ומרוויחים – כל הפרטים כאן

כשמדברים על כדורגל ובפרט כשמדברים על טורניר בסדר גודל עולמי, השיח כמובן סובב כמעט תמיד סביב נבחרות ענק, שחקנים כמו רונאלדו וגריזמן, שמות גדולים שייזכרו לדורות כמו לוקאקו וקבוצות שככל הנראה יגיעו לשלבי ההכרעה המותחים ואם זה לא יקרה, כולנו נתפלא מאוד. אנחנו בחרנו הפעם להפתיע ולדבר דווקא על הנבחרות הפחות מבטיחות.

אז למה לנו לבחור לדבר דווקא על הנבחרות שמגיעות לטורניר כאנדרדוג? בזכות האוכל כמובן. נבחרות כמו הונגריה, טורקיה, רוסיה, כאלו שיעשו היסטוריה אם יעפילו אל השלבים הסופיים כי הן אלו שמייצגות את האוכל הכי טעים: הבלינצ'ס והקיורטוש של ההונגרים, הבורקס, הכבש והסלטים של הטורקים, המאכלים הרוסיים הבשריים והטובים ובקיצור, התיאבון שלנו אתכם.

מתוק מנצח: מצעד הקינוחים של הנבחרות

 שום סיבה להיות חמוצים. צילום: שאטרסטוק

אוכלים רוסיה

שכחו כל מה שידעתם על אוכל רוסי, תשאירו את הוודקה בארון האלכוהול, את המיונז במקרר ובואו למסע טעמים שכל אחד יתאהב בו בקלות. מי שמייצגת בגאווה את המנות הרוסיות הטובות והמשובחות היא מסעדת ביסטרו נטליה שבנתניה.

בתפריט של נטליה תוכלו ליהנות מבשרים מעולים, זנב שור עם ירקות שורש חיטה וגריסים, מפילה בקר איכותי ברוטב יין אדום לצד פירה ועלי מנגולד או מצלעות טלה על ראגו קטניות. אבל רגע לפני שתגיעו לעיקריות תעברו בתפריט הראשונות שכולל גם הוא לא מעט מנות טובות ומפנקות על טהרת הדגים והבשרים. ובכל זאת, אנחנו דווקא בחרנו במאפה גבינות שמשך לנו את העין וכלל פרומעז, ריקוטה וחציל בהגשה על רוטב ויניגרט עגבניות חם. כל ביס חגיגה.
נטליה - Natalya - המייסדים 1, נתניה, 053-9443363

 הקבב של טורקיה. צילום: שאטרסטוק

אוכלים טורקיה
שחררו מבורקס טורקי, יש כאן עולם שלם של מטבחים, טעמים, תבלינים ותבשילים בניחוחות של בית, כשבניהם מככב בשר הכבש וצמחי התבלין. מוכנים למסע במטבח הטורקי? בואו לבאבא ג'ים.

במסעדת באבא ג'ים תפריט שכולו ניחוחות וטעמים, עם מנות שווארמה עגל בתיבול מסורתי, מנת קבב טורקי עם בצל בסומאק וירקות צלויים, תבשילים ביתיים שהם אמאל'ה ואבאל'ה: חציל ממולא, איזמיר כופתה, גולאש טורקי ועוד, מאפים עם בשר או עם גבינות, מרקים, לחמים טורקיים והתפריט עוד ארוך ומעורר תיאבון. רק אל תשכחו לקנח עם כוס תה טורקי ובקלאווה.
באבא ג'ים - דרך שלמה 44, תל אביב, 053-9348189

 מלוח או מתוק? הבלינצ'ס ההונגרי. צילום: באדיבות המקום

אוכלים הונגריה
השארנו את הטוב לסוף, כי עם כל הכבוד והטעמים הטובים שיש לתבשילי הגולאש ההונגריים, באנו לדבר על הבלינצ'ס שלהם. לא משנה אם תאכלו אותו מתוק או מלוח, העיקר שתאכלו אותו הכי דומה למקור ואנחנו מבטיחים לכם שתתאהבו. מוכנים להיות מופתעים מכמות המנות שאפשר להכין על בסיס בלינצ'ס?

מסעדת הבלינצ'ס ההונגרי מציעה תפריט בלינצ'סים ארוך ומדליק שכולו מגולגל בתוך בלינצ'ס – התפריט מתחלק ל-2, מתוקים או מלוחים. בקטגוריית המלוחים תוכלו להזמין 2 בלינצ'סים, והקטע המדליק הוא שאפשר לשלב בין 2 שונים בהזמנה אחת. הגרסה המלוחה מגיעה אפויה בשמנת וגבינת קשקבל, או בבצל ופפריקה מתוקה (עם אופציה להקרמה) והמילוי: קרם חציל מתובל, תרד ושום, רוטב פטריות פיקנטי, גבינה לבנה מלוחה וזה לא הסוף.

ובגרסה המתוקה, עם 2 יחידות למנה ואפשרות לתוספת גלידה או קצפת, תוכלו להזמין בלינצ'ס ממולא בריבה, קרם קוקוס, ריבת חלב, קרם שוקולד, קרם שקדים או פרג ועוד מגון סוגים של מתוקים. אם תבחרו בגרסה הקרה תוכלו להזמין גם מילוי קציפת תותים בשמנת, קרם וניל, מוס שוקולד, או מילוי גלידה וקצפת. מבולבלים? אנחנו איתכם, הבחירה כאן לא פשוטה בכלל.
הבלינצ'ס ההונגרי - ירמיהו 35, תל אביב, 053-9439675

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח