נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת פופ אפ חד פעמית של השף ארז קומרובסקי
השף ארז קומרובסקי יורד מהגליל ומקים מסעדת פופ-אפ חד פעמית בכפר אז"ר. לא מדובר בעוד ארוחה בעוד מסעדה, אלא בחוויה טוטאלית של אוכל ושעשועים: צפרדעים וברווזים מפלסטיק, לצד ירקות מהגינה האורגנית, מאפים לוהטים מהטאבון וגלידת בזוקה לקינוח. בין המנות: חצי לחם אחיד ממולא PULLED LAMB – בשר טלה אפוי שעות זיתי טאסוס ועלי, לפתות תינוקות בציר עוף דבש וצ'ילי וברווז בוער ועל ראשו סשימי (שט בגיגית עם הפתעות...). בין התאריכים 8-9.1

קפה בעלמא חוגג 8 שנים להיווסדו
קפה בעלמא פוצח בחגיגת גורמה מיוחדת לכבוד 8 שנים להיווסדו ושנת פעילות ראשונה במתחם יכין סנטר בפתח תקווה. ביום ד', ה-8.1, תציע המסעדה תפריט חד פעמי עם 8 מנות, המציינות את מספר שנות הפעילות של המוסד, בשני סבבים, כשהסבב הראשון יתחיל בשעה 19:00, והארוחה השנייה תוגש בשעה 21:00. בין המנות הראשונות: מרקי הבית בליווי פוקאצ'ה מרוחה בקונפי שום, קרוסטיני עגבניות מרקש. בין המנות העיקריות: רביולי גבינות ברוטב שמנת סלק, פוקאצ'ה סלמון ולבבות ארטישוק.

>>כנסו לקרוא מה חושבים על קפה בעלמא

קפה בעלמא. צילום: זאב שטרן

מטבח טרי לכככווווללללם
רשת בתי הקפהFRESH KITCHEN משיקה מנות טבעוניות ייחודיות ומגוונות המסומנות באייקונים בולטים בתפריט לקהל הטבעוני והצמחוני. בנוסף, אייקונים מנות מאוזנות תזונתית המכילות שילוב של כל אבות המזון, מנות לנשים בהריון ונשים מניקות העשירות ברכיבים חיוניים לאם ההרה או המניקה ומנות דלות בקלוריות.

רוסו גחלים. צילום: ניר לביא



עסקיות בטרומפלדור 10
הביסטרו הרמת שרוני טרומפלדור 10 מציע ארוחות צהריים עסקיות עם מגוון מנות טעימות ומחממות, במחיר של 68 ₪ למנה ראשונה ומנה עיקרית. בין המנות הראשונות: סלמון נא בסויה ודבש עם ירקות שורש, טחינה גולמית ושומשום ולבנה ועגבניות חריפות בזעתר, פלפל חריף, כוסברה, לימון כבוש, שום, שמן זית וקרוטוני פרעצל. בין העיקריות לזניית בשר או תרד, קבב עם אורז, צנוברים ועשבים לצד ציזיקי מלפפונים ביוגורט ושמיר ודג חריימה מוגש עם לחם מרוקאי.

>> הזמינו שולחן לטרומפלדור 10


טרומפלדור 10. ירקות העונה של גדעון. צילום: בועז לביא

סושיאל קלאב מצדיעה לרוקחים
לא הרבה יודעים זאת, אבל ביטרים רבים שמשמשים אותנו כיום בהכנת קוקטיילים, הומצאו בכלל כתרופות למחלות שונות על ידי רוקחים. לרגל יום הרוקח הבינלאומי, שיחול ב-12.1.14, החליטו במסעדת הסושיאל קלאב להצדיע לרוקחים ובנו תפריט מחווה שיציע במשך שבוע ימים קוקטיילים מיוחדים שיתחלפו מדי יום, המבוססים על אותם ליקרים שהומצאו על ידי יצרני התרופות ההרפתקנים. כך למשל ניתן למצוא ברשימת המשקאות המיוחדים את קוקטייל הסזראק, שהומצא על ידי הרוקח אנתוני פיישוד. הסזארק מבוסס על ברבן, ברנדי וכמובן פיישוד ביטר.

סושיאל קלאב. צילום: רוסקו רז


 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של מגזין rest

האג'נדה שלנו: בית קפה, מסעדה חלבית וסושי בר
מרסט באהבה
השבוע (23-29.1) בסצנה הקולינרית
חם בסצנה הקולינרית
חם בסצנה הקולינרית
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח