נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מטבח אותנטי ארגנטינאי, נתחים מעודנים שמשתזפים על הגריל ותוספות אהובות מדרום אמריקה. אם הסגנון הזה עושה לכם צמרמורת בגוף, הגיע הזמן שתדעו שמסעדת, לה ואקה לוקה שבהרצליה, מציעה לקרניבורים כמוכם, חגיגה של בשרים משובחים. איך זה בא לידי ביטוי? על רגל אחת נספר שהבשר, נבחר על ידי אנשי גריל מקצועיים, עובר תהליך יישון שמתבצע במקררים ייעודים לתקופה של שלושה – ארבעה שבועות, מה שמבטיח בשר איכותי וטעים.

אחרי שפתחנו לכם את התיאבון, נצלול עוד קצת פנימה ונוסיף, כי הקונספט של מסעדת הבשרים הוא בהשראה ארגנטינאית, כאשר התפריט כולל מנות כמו: צ'וריסו, אנצ'ילדה, אמפנדה וסטייקים הנצלים על גריל פחמים. אחת ממנות החלוקה המוצלחות במסעדה (עבור שני סועדים) היא - נתחים על עצם, אפשר לבחור לדוגמה פורטרהאוס (סינטה ופילה, בקר הולשטיין), פריים ריב (אנטריקוט, בקר הולשטיין), שורט ריבס (400 גרם קוסטיזה, אסאדו) ועוד. יש לציין כי כל הנתחים עוברים יישון מעל 45 יום ומוגשים בגדלים שונים (700 גרם – 1 ק''ג).

מי מכם שחפץ במנות בשריות מסורתיות כמו המבורגר ונקניקיות, גם ימצא את מבוקשו בתפריט הקרניבורים העשיר שהמסעדה מציעה, כך או כך, כל הבשרים הללו יוצרים שולחן צבעוני המספק תחושה של מסעדה בדרום אמריקה.

העובדה, כי המסעדה נמצאת במקום מרכזי בהרצליה, מאפשרת לבעליה להציע תפריט עסקיות משובח – ארוחה שכזאת מוצעת בימים א-ה בין השעות 12:00-16:00 ובמחיר המנה העיקרית תקבלו מנה ראשונה ושתייה. תפריט עסקיות נוסף, מיועד למחזיקי כרטיסי סיבוס ותן ביס, שיכולים ליהנות מארוחת צהרים מספקת עד מאד, באמצעות הכרטיסים שמקום עבודתם מספק. רוצים להגיע בערב? כדאי שתדעו כי מדי יום חמישי, תוכלו ליהנות מהופעות חיות במקום ולתפוס בכך שתי ציפורים, ארוחה משובחת לצד מוזיקה טובה.

מסעדת לה ואקה לוקה, מציעה גם את האפשרות לחגוג אירועים, כך שאם אתם מחפשים מקום לציון יום משמח, זה המקום עבורכם: בחדר פרטי או בקומת הגלריה - ישנה האפשרות לערוך אירועים עד 40 איש, אם אתם חושקים באירוע רב משתתפים, יש אופציה לסגור את המסעדה עבורכם ולהזמין עד 120 אורחים, כשכל התפריט הוא על טהרת הבשרים, שיספק ליקרים שלכם חוויה קרניבורית בדיוק כמו שכתוב בספר.

צוות המסעדה שעומד לרשותכם, מעניק שירות אדיב ומקצועי, לצד אווירה חמה, כפי שיודעים לתת במסעדות גריל ארגנטינאיות. בשיחה שערכנו עם אחד מבעלי המסעדה הוא אמר: ''מה שמייחד את המקום, הוא שיטת הבישול הדרום אמריקאית. הבשר נעשה על גריל פחמים ארגנטינאי וכל המסורת המקומית באה לידי ביטוי אצלנו. חובבי הבשר שבאים לכאן, יודעים להעריך בשר טוב ואוהבים לערוך היכרות עם נתחים מעולים''.

בשורה התחתונה, אחרי 32 שנות ניסיון בתחום המסעדנות, במסעדת לה ואקה לוקה, ממשיכים להעניק לסועדים את חוויית הבשר האולטימטיבית, שבכל ארוחה משלבת ארומה וטעמים האהובים לחובבי הז'אנר.

צילומים: באדיבות המסעדה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
8
פחות אהבתי
3
Newsletter Icon