נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בתי קפה כשרים במרכז ולא רק בתל אביב

לא רק בתל אביב יש מבחר עצום של בתי קפה, בכל ערי ויישובי המרכז תוכלו למצוא מגוון של בתי קפה מכל הסוגים – קפה לדרך, קפה לארוחות בוקר או קפה לכל שעות היום. אם חיפשתם במקרה בתי קפה כשרים, אספנו 4 המלצות על בתי קפה כשרים במרכז, החל מהבית הקפה הצרפתי ביותר, בית מאפה שהמחמצת שלו איטלקייה למהדרין ועד זה שקורץ לכל אירופה.

לשבת על גדות הנהר בליון - LYON, אור יהודה

ליון - LYON הוא השגריר הצרפתי באור יהודה, ישיבה בקפה ליון היא כמעט כישיבה בבית קפה על גדות הנהר בעיר עצמה. בית הקפה הוא ממשיך דרכה של רשת לה ליונז המיתולוגית מאשדוד, שהייתה מהראשונות שהביאה את בשורת הקולינריה הצרפתית לישראל. במקום, לא רק שתרגישו ההווי הצרפתי אלא גם תטעמו אותו בכל מנה ואפילו בכוס הקפה, והכל כמובן כשר.

תוכלו להזמין ארוחות בוקר בשלל מאפיינים אירופאים וים תיכוניים, דיל ל״ביס״ בוקר עם המון כריכונים, סלטים מכל הסוגים שרק אפשר לדמיין, טוסטים מושקעים ועוד המון ראשונות ועיקריות לכל שעות היום. השיא של המסעדה הוא מבחר הקינוחים המדהים שלה, שמביא את המאפייה הצרפתית היישר לישראל: מילפיי, פאי אגסים, פאי תות, בישקוטים, אקלרים, פחזניות ועוד.

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ליון - LYONצילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ליון - LYON

ליון - LYON, כשר. שד' יצחק רבין 5, אור יהודה. 053-6112541

בית מאפה ברמה ארצית - ביגה – BiGA – תל אביב

ביגה שיושבת במתחם שרונה היא בית מאפה, בית קפה ומסעדה כשרה, נעימה ומודרנית. המאפים במקום מיוצרים על פי המסורת האיטלקית בעבודת יד, בתשומת לב מוקפדת ודייקנית, ולבסוף נאפים בתנור אבן. רשת ביגה - BiGA מציעה תפריט עם מנות בריאותיות, עם דגש על מוצרים טבעיים, ללא סוכר וללא גלוטן, ירקות ופירות, חיטה מלאה ודגים.

ביגה שואבת גם מצרפת, במקום תוכלו למצוא מעדנייה עם מגוון של דברי מאפה ממחמצת, לחם שיפון, מטבלים וממרחים, גבינות, זיתים ועוד. בתפריט תוכלו להזמין פסטות, טוסטים, סלטים טריים, והכל כשר וברמה גבוהה גם מבחינת הבריאות וגם מבחינת הקולינריה.

צילום: ביגה - BiGAצילום: ביגה - BiGA

ביגה - BiGA, כשר. אליעזר קפלן 26, מתחם שרונה, תל אביב. 053-9366303

אירופה הקטנה - ״פרוג'ינו" – נתניה

בית הקפה הותיק בנתניה, עובד במתכונת של קפה-קונדיטוריה כבר יותר מ-40 שנה. ״פרוג'ינו" מציע חוויה אירופאית וכשרה לחלוטין: אפשר לשבת לכוס קפה ומאפה עם הפרלמנט או לקנות מאפים ועוגות לפי משקל. אפשר גם לשבת לארוחה שלמה ולהזמין מארוחות הבוקר: ישראלית, ספרדית או בכלל אגז בנדיקט, מהכריכים: קממבר, קפרזה, אבוקדו, חביתה ועוד, מהפסטות: פטוצ׳יני, רביולי, לינגוויני, סלמון מעושן, או מהמנות המיוחדות: קישים מכל מיני סוגים, לזניה, גראטן מעולה, פלטת גבינות.

כשתיכנסו למקום, כנראה שמה שיצוד את עיניכם יהיה המבחר המדהים של המאפים היפהפיים והכשרים, עטורי פירות, קצפות וקרמים, מלאכת הקונדיטוריה המצוינת של פרוג׳ינו.

 צילום: פרוג'ינוצילום: פרוג'ינו

״פרוג'ינו", כשר.  הרצל 4, נתניה. 053-4293763

אין יותר בטוח מקפה גרג – רעננה

כמו כל סניף של רשת קפה גרג, גם סניף רעננה הכשר הוא בעל האווירה הייחודית של חלוצי הקפה בארץ. במקום תוכלו לשבת לבחור את משקה הקפה שלכם מ-20 תערובות אספרסו ייחודיות ובלעדיות לרשת, בניחוחות ערביקה מקולומביה, ברזיל ואתיופיה.

אם באתם רעבים, אז אל תפספסו את מבחר ארוחות הבוקר הגדול במקום, כולל בוקר יחיד או זוגי, בוקר בלקני, לבנוני, אגז בנדיקט, אומלט ספרדי, שקשוקה או שקשוקה עם חומוס, ולמי שמעדיף את זה לייט – יש גם מאפה לצד הקפה. אפשר גם ללכת על זה בגדול ולהזמין אחת מהמנות העיקריות – כרובית, מוקפץ אסייאתי, פאד תאי סלמון, שניצל פיש עם פוטטוס, פילה דניס ועוד.

צילום: קפה גרגצילום: קפה גרג

קפה גרג, כשר. המלאכה 2, אזור תעשייה רעננה.  053-4257861

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ליון באור יהודה
053-6112541
ביגה בתל אביב
053-9366303
"פרוג'ינו" בנתניה
077-7822311

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח