נגישות
נגישות

יוצאים דרומה - ארבע מסעדות בדרום לכל המשפחה

דרום הארץ הוא אזור מלא במסלולים ואטרקציות, אז למה שלא תיהנו בדרך גם ממסעדה טובה? ארבע מסעדות בדרום מומלצות ומתאימות לכל המשפחה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 26/01/2022, 14:44
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דרום הארץ מלא במסעדות – איפה תמצאו מנות לכל המשפחה?

בישראל יש מסעדות משפחתיות מדן ועד אילת, ובמיוחד בדרום – האטרקציות, מסלולי הטיול והבילויים הם מגוונים ורבים, בין אם נסעתם לטיול בערבה, להימרח בבוץ של ים המלח או בכלל לחופים של אשקלון, הגעתם למקום הנכון – כאן תמצאו המלצות למסעדות לכל המשפחה שיסגרו לכם פינה בארוחת הצהריים או הערב הבאה בסביבה.

להפריח את השממה - מסעדת עין בוקק

מסעדת עין בוקק מפריחה את השממה של סביבת ים המלח באווירת אירוח נעימה ותפריט גריל ובשרים מעורר תיאבון במיוחד. המסעדה ממוקמת ביציאה הצפונית של מתחם תחנת הדלק החדשה מאחורי מלון דיוויד, וכל מטרתה היא להיות בר-מסעדה שמתאים לכל סוגי הבילויים: בילוי של ערב אחרי יום ארוך בחופי ים המלח,  ארוחת צהריים עם כל המשפחה או בכלל בראנץ׳ אחרי השתכשכות בבריכה של המלון.

אל תפסחו על חווית האירוח האלגנטית של מסעדת עין בוקק, שכוללת לא רק עיצוב מוקפד ומודרני ואווירה נעימה, אלא גם ארוחות בוקר מהסוג המפנק המוגשות כל יום עד השעה 15:00, מנות פתיחת שולחן, מנות חלוקה וסלטים עשירים בנוסח מזרח תיכון. וכמובן, אל תשכחו מהעיקריות – מגוון בשרים כולל מנות מיוחדות כמו אנטריקוט מיושן עם כבד אווז, אוסבוקו, ולמי שאוהבים מנות קלאסיות מוכרות יותר – יש גם פילה בקר, פרגית, המבורגר, שניצל ודגים.

צילום: מסעדת עין בוקקצילום: מסעדת עין בוקק

מסעדת עין בוקק, עין בוקק, ים המלח. 053-9429603

המסעדה הכי שמחה באשקלון - כולנו

מסעדת כולנו היא אחת המסעדות השמחות והצבעוניות באשקלון. המסעדה הכשרה יושבת ממש בלב אשקלון, מציעה תפריט דגים ובשרים מזרח תיכוני בניצוחו של השף טימור אדאפ, עם מגוון מנות מכל הסוגים והגדלים, כאשר הייחוד שלה מתבטא במנות חברתיות כמו מנות שחיתות בשרים לכל השולחן, פלטות בשרים לסטורי, מנת ״שכונה גדולה״ שהיא בעצם פלטה של 2 ק״ג עם כל סוגי הבשר: אנטריקוט, כבד אווז, קבבונים, פרגיות, חזה עוף סינטה, צ׳יפס ובירה לכל השולחן.

כולנו מציעה אווירה צעירה ותוססת והמטרה ברורה: לעשות שמח בלב ולבטן. בכל ערב מתארח דיג׳יי אחר שמקפיץ את האווירה והקצב, בימי שישי מתארח זמר, ככה שאין מצב שבאים לאכול במסעדה ולא יוצאים במצב רוח מרומם. המסעדה מתאימה לכל סוגי הבילויים: בילוי עם החבר׳ה, בילוי משפחתי להורים וילדים בוגרים (מעל גיל 18) וגם אירועים קטנים לעובדים, למשרד וכו׳. במסעדת כולנו, גם באמצע השבוע מרגישים כאילו סוף שבוע, אז אין סיבה שלא להגיח אליה לערב שכולו חגיגה במהלך הטיול דרומה.

צילום: כולנו - Kulanuצילום: כולנו - Kulanu

כולנו - Kulanu, מח"ל 1, אשקלון. 053-4256952

לרדת לחוף ולבלות - חוף ממן – אילת

מסעדת חוף ממן היא מסעדה ים תיכונית המציעה חווית בילוי קולינרית מלאה. אם הגעתם לאילת וחשקה נפשכם בבילוי טעים על החוף, אפשר לרדת לחוף ממן, לתפוס מקום על קו החוף מתחת לשמשייה על אחת הספות הנוחות או בתוך המתחם המקורה ולהזמין מנות ודרינקים לכל השולחן מהתפריט המציע מכל טוב המסעדה: פלטות של גבינות, מטוגנים, פלאפל, סיגרים, פסטות איטלקיות, דגים טריים ליחיד, זוג ועד 4 אנשים, בשרים בגריל אבנים על האש, כמובן שגם מנות לילדים המחויכים ואיך אפשר בלי קינוחים.

בלילות הקיץ החמימים מראשון ועד שבת, מול המזח ולאורה הרך של השקיעה תוכלו ליהנות מערבי קריוקי משעשעים, ולמי שלא רוצים לפספס משחק, יש גם ערבי שידורי ספורט על המסכים במתחם. בעונת החורף, המסעדה פתוחה במתחם המקורה והמחומם במהלך סופי השבוע ובאירועים מיוחדים, למסיבות עם דיג׳ייז ולאירוח שמחות.

צילום: חוף ממן - Maman Beachצילום: חוף ממן - Maman Beach

חוף ממן - Maman Beach, דרך פעמי השלום 14, אילת. 053-9441775

על המרינה עם נוף של הים - סקובר – אשקלון

מסעדת סקובר היא בר-מסעדה היושב ממש על רציף המרינה באשקלון. המסעדה מציעה את החוויה המלאה של אווירת חוף, נוחות ונגישות בכל ימות השבוע. במסעדת סקובר אפשר לצלול לתוך חווית האירוח הימית – נוף הים הנראה מכל עבר, עיצוב המקום כולו מעץ כבטן של יאכטה מפנקת, ומהמטבח יוצאות תחת ידי השף מנות דגים ומאכלי ים, פסטות, פיצות, סלטים וארוחות בוקר עשירות ומשביעות.

המסעדה ממוקמת לצד מועדון הצלילה, אפשר להגיע לארוחת צהריים עם הילדים מיד אחרי הצלילה המרגשת, או לערב רגוע בנוף של המרינה, להזמין מנת פיש אנד צ׳יפס מהים אל הצלחת לצד בירות, או להגיע לערב עם החברה ולצפות במשחק על מסכי הענק שבמקום.

צילום: סקוברצילום: סקובר

סקובר, הנמל, אשקלון. 053-9442743

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
כולנו באשקלון
053-4256952
חוף ממן באילת
053-9441775
סקובר באשקלון
08-6715531

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח