נגישות
נגישות

שומרים על הגזרה גם בחורף: מנות בריאות וחורפיות

מי אמר שחורף זה משמין? קבלו המלצות למנות עשירות, הסבר ממה כדאי להימנע ועל מה כדאי להקפיד, איפה מומלץ לאכול ארוחת בוקר, צהריים או ערב מזינה, משביעה ובריאה וגם איך ממשיכים להתחמם במהלך היום הקריר עם כוס קפה בלי לשלם על זה בקלוריות עודפות?

חדשות האוכל המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 28/11/2021, 13:21 תאריך עדכון: 14/12/2021, 12:30
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איך עוברים את החורף בלי לעלות במשקל? איך נהנים משתייה חמה ומשהו קטן ליד בלי לרדת על קופסת עוגיות לבד? ומה הסוד לארוחה חמה, בריאה, מזינה ולא משמינה? בואו נדבר בריאות ותזונה. קבלו את הטיפים, המסעדות, המנות והארוחות שיעשו לכם את החורף בריא ולא פחות טעים!

רגע לפני שמגיעים למשרד, פותחים בוקר טוב ובריא
בואו נעשה את זה כמו שצריך, נתחיל מארוחת הבוקר, הארוחה הראשונה ויש שיגידו גם החשובה ביום. ההיגיון כאן פשוט, תאכלו כמו שצריך בבוקר וכך לא תהיו רעבים במהלך החלק הראשון של היום עד ארוחת הצהריים, מה שימנע נשנושים מיותרים. אז מה אוכלים לארוחת בוקר? שקשוקה, חביתה, סלט עשיר גדול ומזין, כריך טוב ומזין מלחם מלא, או אפילו טוסט טעים עם סלט קטן בצד.

אנחנו את הבוקר שלנו פתחנו בארקפה עם תפריט שכולל את כל האפשרויות הללו, סלטים מעולים, מגוון באמת עצום של כריכים שמתאימים לבוקר טוב, ארוחות בוקר עשירות ואפשרויות ללחמים בריאים וטובים שיתרמו לשובע למשך זמן. לא משנה אם בחרתם בארוחה שלמה, סלט, או כריך, אלו הדברים שחשוב שיהיו בצלחת: חלבונים בדמות טונה, סלמון, ביצים, טופו, או גבינות, פחמימה בריאה למשל לחם טוב (נסו את לחמניות הבריאות שלהם!), ירקות מרעננים וגם מעט שומן בריא לא יזיק למשל זיתים, אבוקדו, או אגוזים. כשתציצו בתפריט תבינו כמה מנות עונות על ההמלצות האלו, לכם נשאר רק לבחור.

צילום: ארקפה, קיסריה.צילום: ארקפה, קיסריה.
ארקפה, קיסריה. 053-9381171

צהריים, אחר הצהריים וכל מה שממלא לנו את היום במשרד
אז התחלנו את היום, בחוץ חורפי וגשום, בפנים חמים, נעים בזכות השתייה החמה שמפשירה לנו את הידיים, הבעיה היא שכל כוס שתייה חמה מלווה בהרבה מקרים בתוספת סוכר בתוך השתייה, פלוס עוגייה או משהו מתוק ליד. אנחנו מציעים לנסות להחליף כוס קפה אחת בכוס תה ולשים לב למה שבא ליד. תמר יכול לעשות את העבודה, אולי כמה אגוזים או אם באמת רוצים משהו מתוק, לשים לב כמה עוגיות אוכלים ואיזה.

ומה לארוחת הצהריים? צלחת של אוכל חם וטוב, כזה שישביע אותנו שוב עד הערב ויהיה גם בריא כמובן. אנחנו נגלה לכם מה הסוד שלנו, בתור חובבי אוכל אסייתי, דגים, סושי ומה שביניהם. אנחנו מחפשים את האסייתית הקרובה, הפעם נחתנו על מינה טומיי האהובה, ומחפשים בתפריט את מנת הדג, העוף או הבשר שקורצת לנו, רצוי עם אורז בצד ולא על בסיס נודלס. אצל מינה טומיי לא חסרות כאלו: בקר מתקתק מוקפץ עם ירקות, פאד קפאו עם פרגית או בקר וביצת עין, עוף או טופו בקארי ועוד.

צילום: מינה טומיי, עין שמר.צילום: מינה טומיי, עין שמר.
מינה טומיי, עין שמר. 053-9373162

לסיים את היום בטעם טוב
אנחנו אוהבים לחתום את היום עם שפע על השולחן. בכלל אנחנו מתאים על סלטים ועל מנות ראשונות שצובעו תאת השולחן בצבעים מרעננים וטעמים מגוונים. זו כנראה הסיבה שאנחנו כל כך אוהבים שיפודיות. כי תמיד טוב לאכול בשר, חזה עוף, פרגית או קבב, עם מלא סלטים, קצת טחינה ומאכלים טובים בצד.

עצה שלנו? תבחרו לסיים את היום בשיפודי חן כך תוכלו גם ליהנות מבשר איכותי וטעים עשיר בחלבון, גם שפע סלטים לסועד במחיר נוח מאוד וגם תוספות מזינות וטובות שישביעו אתכם עד לבוקר הבא. אם בא לכם לעשות את זה בריא, תוותרו, או שתפחיתו בכמות הפיתות והצ'יפס וקחו במקום איזו מנת אורז טעימה בצד.

צילום: שיפודי חן, פתח תקווה.צילום: שיפודי חן, פתח תקווה.
שיפודי חן, פתח תקווה . 053-7931748

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ארקפה בקיסריה
053-9381171
שיפודי חן בפתח תקווה
053-7931748

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ