נגישות
נגישות

סתיו: פריחה, ג'יפים, נדידות ציפורים והאוכל בסביבה

קחו מקל ותרמיל, או שלא, העיקר שתבואו עם המון מצב רוח טוב ותיאבון בשמיים. כי יש לנו כמה מסלולי טיול נחמדים עם נופים מהפנטים ואלמנטים אהובים של סתיו: נדידות ציפורים, פריחות צבעוניות , מסלולים שצבועים בשלכת סתווית ועוד הפתעה מלאת אדרנלין

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 13/10/2021, 8:46 תאריך עדכון: 14/10/2021, 11:35
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חבר'ה, נגמרו התירוצים! לא חם מדי, אין סכנת התייבשות, הארץ והטבע הקסום שלנו בשיא הפריחה ומזג האוויר פשוט מעולה. זה לא חופשת חגים ולא כל עם ישראל ואישתו יוצאים לטייל, כך שפחות עמוס ויותר נעים. אז איפה מטיילים ומה אוכלים בסביבה?

מה יש בטבע שכל כך נעים בסתיו? הכל יותר רומנטי, השבילים צבעוניים, הציפורים נודדות, השלכת חוגגת, השטחים הפתוחים מתמלאים בריחות מרעננים והצבעים ששוטפים את הנוף פשוט מהפנטים. רק תבחרו: טיול נרקיסים, נדידת ציפורים, מסלול צבוע בעלי שלכת, או טיול ג'יפים עם נופים ממכרים.

טיול נרקיסים בחורבת מלח
אם בחרתם בפריחה קסומה ובניחוחות וצבעי הנרקיס, לכו לטייל בחורבת מלח, מיקום נהדר בו תוכלו ליהנות מהמראות המרהיבים של טבע שטוף פרחים סתווים וצמחים ופרחים שונים ונוספים.
תכננו את הטיול: המיקום המדויק הוא ברחוב האילן באור עקיבא, שם תחנו בחניית כורכר ותוכלו ליהנות מפריחה, משרידים של עתיקות ועוד.
איפה אוכלים? באור עקיבא במסעדת בן חמו, תוכלו ליהנות מתפריט בשרים מעולה וחומוס נהדר. התפריט כולל מנות חומוס, מנות בשר, סלטים וקינוחים טובים ובכלל, משפע על השולחן.
בן חמו, אור עקיבא

נדידות הציפורים באגמון החולה
עזבו לרגע אחד את הקרקע, תרימו את הראש אל מעל הטבע והפרחים ותביטו בציפורים, איזה מחזה מטריף! באגמון החולה ניתן לראות מגוון זני ציפורים נודדות, עופות דורסים, עגורים ועוד.
תכננו את הטיול: תוכלו להגיע לאגמון החולה לטיול רגלי חינמי, להשכרת אופניים וטיול רכיבה נחמד וספורטיבי, לסיור מודרך בתשלום או לסיור זריחה או שקיעה מהפנט וקסום.
איפה אוכלים? בברוהאוס שף אגמון החולה! מקום שמגיש אוכל כפרי מפואר וטעים מנות בשר משובחות, מנות ראשונות מוצלחות ביותר, שירות לא פחות ממעולה ויעידו על כך גם הביקורות שמחמיאות מאוד לרמת התפריט, לטיב הבשרים ולאנרגיות של הצוות.
ברוהאוס שף אגמון החולה, רשות החולה

טיול בעקבות השלכת בעין חמד
אנשים של חורף בוודאי מתרגשים כמונו בעונת הסתיו ממראות השלכת, הניחוח השונה באוויר, הטמפרטורה הנעימה והצבעים החומים-כתומים של הסתיו. אם אתם מסכימים איתנו, בואו לעין חמד ליהנות מטיול שכולל הליכה קלילה בין עלי השלכת.
תכננו את הטיול: עין חמד נמצא במיקום אטרקטיבי לכולם כשעה מירושלים, קצת יותר משעה מאזור תל אביב ולאורך נחל יפהפה שמאוג נעים לטייל בו. לטיול הזה תוכלו להגיע גם אם אתם לא אנשים ספורטיביים חובבי אקסטרים, השבילים נגישים, קלילים ונוחים ועלי השלכת שצובעים את הדרך מייצרים חוויה סתווית מושלמת.
איפה אוכלים? מסעדת נאיה המעולה שבעין נקופה במרחק נסיעה קצרצר מעין חמד, מציעה תפריט אסייתי אותנטי שסוחט מחמאות בכל ביס מחדש. חובבי הדגים הנאים והסושי יחגגו כאן, אבל לא רק הם, יש בתפריט מכל הטוב שיש למטבח האסייתי להציע כולל מוקפצים, עיקריות, מרקים, סלטים וגם מנות לילדים.
נאיה, בית נקופה

טיול גי'פים ברמות נפתלי
טוב, הבנו את הראש שלכם חברים, אתם אנשים של אקסטרים. לא באתם להריח נרקיסים ואין לכם כוונה לספור את הציפורים הנודדות. באתם ליהנות מטבע יפה שחולף על פניכם במהירות וממזג אוויר מושלם. קלטנו אתכם?
תכננו את הטיול: ברמות נפלתי תוכלו להגיע לטיול גי'פים שיציף אתכם באדרנלין, יעבור דרך נקודות טבע נעימות ויגלה לכם פינות חמד, מעיינות, נחלים ואפילו חיות בר שונות. הטיול מתחיל בצומת ישע ומסתיים במפל הטחנה במטולה, הוא כולל עצירות מעניינות ונעימות לקפה.
איפה אוכלים? איך מורידים אדרנלין גבוה? עם המבורגר מושחת וטעים! אז הנה אחד בסביבה, המבורגר הסמטה. מקום קטן ונחמד, עם הלחמנייה המדויקת, הקציצה המשובחת ורוטב הברביקיו הטוב ביותר שתטעמו. לכו על הביס המנצח ולאת תתחרטו.
הסמטה, מטולה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בן חמו באור עקיבא
הזמנת שולחן
053-9426912
נאיה - מסעדת הרים אסייאתית בבית נקופה
053-9040409
הַסִּמְטָה במטולה
053-6294585

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח