נגישות
נגישות

פסטיבל עכו 2021 בסוכות - צאו לשוק

מחפשים קסם על הים התיכון? הגיע הזמן שתצפינו לעבר שוק עכו, שוק שכולו נוצר הרבה מאד סודות קולינריים, שלכם נשאר רק לגלות אותם ואנחנו כאן בשבילכם, החל מהחומוסיות הטובות ביותר בשוק עכו וסביבתו, מסעדות הדגים המרשימות והמעדניות השונות. בואו לבקר

המלצות קולינריות המסעדות של rest
יניב יוסיף אור
יניב יוסיף אור
תאריך פרסום: 14/09/2021, 11:37
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטיבל עכו המפורסם שיחול בסוכות הקרוב בתאריכים 21-21/9/2021 מתרחש בלב ליבה של העיר, ויציג מבחר רחב של הצגות מקור ישראליות לצד הצגות אורחותומגוון רחב של מופעים. אספנו עבורכם את תחנות החובה בעיר החוף הקסומה, כדי שלא תשכחו לטעום גם עם החיך. מטרתו העיקרית של פסטיבל עכו היא לתת במה גם לתיאטרון אחר ופחות מוכר המחבר ומשלב בין ז’אנרים שונים כגון פרינג’, תיאטרון ניסיוני, אוונגארד וכד’. המופעים יתקיימו באולמות האבירים בעכו העתיקה.

כאמור, שוק עכו טומן בחובו סודות קולינריים, את זה כבר הבנתם ואנחנו כאן על מנת לספק לכם הצצה למסעדות הוותיקות בשוק עכו, אלו שהפכו לשם דבר עם השנים ובכל ביקור במתחם זוכים ללקוחות רבים שנהנים מההיצע המרשים.

נתחיל עם "חומוס סעיד". יש שיאמרו כי זהו החומוס המפורסם ביותר בעכו, אז למה אנחנו מציינים מקום שכל אחד מכיר או שמע עליו? מאחר ואין כמו להגיע לסעיד וליהנות מחומוס טרי על הבוקר. הטעם יכבוש אתכם מהרגע הראשון ולכן אנו ממליצים גם להגיע עם קופסה מהבית, בכל גודל שתחפצו, על מנת שהבעלים ידאגו למלא לכם אותה באהבה ובמחיר זול – רק זכרו כי את החומוס עליכם לדאוג לסיים באותו היום. רמת החומוס היא מצוינת, השירות מהיר ויעיל ואין ספק שזמן ההמתנה ישתלם כי גם הנוף הוא אותנטי ומלבב.

כתובת: שוק עכו 053-9441469

מסעדה ותיקה נוספת בשוק עכו היא מסעדת עודה. תוכלו לעצור בה לארוחת צהריים וגם אם זה יהיה ביום חם, תוכלו לשבת בפנים, אל מול הים, עם המזגן וליהנות מארוחה נהדרת. מדובר במסעדה מזרחית שמגישה בשרים איכותיים ולחמי השום שמוגשים בנוסף, פשוט מעדן. השירות נהדר, המקום נקי ונגיש ולכם רק נשאר לעצור אצל עודה להתרעננות קצרה לפני שממשיכים לאטרקציות הבאות בשוק.

חאן אל פרנג 13, עכו העתיקה 053-9441479

התחדשות השוק

אחרי שסקרנו עבורכם את המסעדות הוותיקות בשוק עכו, הגיע הזמן לעבור לקדמה: הכירו את המסעדות החדשות בשוק עכו, אלו שנפתחו לא מזמן וקטפו את הפירות במהרה. השף עלאא מוסא, הגשים לפני ארבע שנים את החלום שלו, לפתוח מסעדה שתגיש מאכלים ערביים מקוריים שמוגשים מחומרי גלם איכותיים. הכירו את מסעדת אל מרסא שלאחרונה אף השיקה בר בתוך המסעדה עם תפריט ייחודי הכולל בירות, יינות וכדומה.

בנוסף, המסעדה מגישה בשרים, דגים, פירות ים ואוכל ים תיכוני. היא נגישה לנכים, פתוחה בשבת ואפשר לערוך בה כנסים ואירועים. המסעדה נמצאת ליד שוק עכו, במבנה עתיק שנבנה לפני אלף שנה. הנוף מהמסעדה  מרהיב וניתן לראות ממנה סירות דייגים, זאת למד חומות העיר העתיקה.
04-9019281, רחוב תלמי עכו

מסעדה חדשה נוספת שנפתחה ברחבי שוק עכו היא מסעדת SAMA המגישה אוכל איטלקי, בשרים, אוכל גורמה, דגים, פירות ים ועוד. עם כניסתכם למסעדה תצליחו מיד לתפוס נוף מרהיב וליהנות מרוח ים תיכונית.

המסעדה מגישה מנות טריות ממטבחים מובילים בעולם המשתלבות במדויק עם תפריט האלכוהול והקוקטיילים שיש למקום להציע עבורכם. בנוסף, העיצוב האדריכלי והשירות עמוס החיוכים יוסיף לאווירה שתקבלו בSAMA – ארוחה בתחושה שתעניק לכם חוויה גלובאלית. בתאבון!

סלאח א דין 14, עכו  053-7106233

מאפים ומתוקים

אחרי שנהניתם מהטעמים השונים, לא הגיע הזמן שתתפנקו על כמה קינוחים איכותיים? קבלו את המתוקים של שוק עכו, אותם תוכלו למצוא בשלל צבעים וכמובן גם לקחת לילדים או לנכדים.

ממתקי אבו אל קאהר

מקבץ נאה של מתוקים תמצאו בממתקי אבו אל קאהר, כאשר גולת הכותרת היא הכנאפה שמגיעה מתוקה וחמה. אפשר כמובן לארוז אותה הביתה ותהיו בטוחים שהיא תתקבל גם שם באהבה. את המעמולים של ממתקי אבו אל קאהר, מכינות בבית האם והאחיות, כשגם הם זכו לתגובות חיוביות, בעיקר אלו שהיו ממולאים בתמרים.

כתובת: השוק העממי, העיר העתיקה, עכו

בשטוואי מתוקים

הדרך לבשטוואי מתוקים עוברת דרך הבזאר הטורקי המפורסם של שוק עכו – אתם לא תוכלו להתעלם מהחנות המפתה עם המגוון הרחב של הממתקים הטעימים ואחרי ארוחת חומוס מעולה אצל סעיד, תתכוננו לעצור ב-''בשטוואי מתוקים'' שם תוכלו לפנק את עצמכם בקנאפה, בקלאווה או כל קינוח טעים אחר כמו גלידת וניל צוננת. לא מצליחים לאכול את כל הקינוח? תבקשו מאנשי הצוות שיארזו לכם אותם לדרך, רק זכרו שאת הקנאפה מומלץ לאכול כשהיא חמה.

כתובת: רחוב בנימין טודלה, שוק עכו

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סאמא בעכו
הזמנת שולחן
053-7106544
עודה בעכו
053-9441479
אלמרסא בעכו
053-9438661

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של יניב יוסיף אור

לטעום (כמעט) הכל בשוק נתניה
יום הבננה 2021
יום הגלידה 2021 - יצאנו לטעום
לא רק באטומי - המסעדות הגיאורגיות המסורתיות
חגיגת הברים של חודש אוגוסט 2021
מהודו ועד כוש: מנות צהריים הודיות
עסקיות צהריים
בריא וצבעוני: מסעדות אתיופיות מומלצות
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח