נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות באזור ראש פינה

מסעדות מעולות זה חלק בלתי נפרד מהחופשה. מבלים בראש פינה הקסומה? באנו להשלים לכם את החוויה עם מסעדות קסומות לא פחות, אווירה, צבעים, ניחוחות וטעמים שחייבים להיות חלק מהחופשה שלכם. תיהנו!

מסעדות TOP 10 המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 12/08/2021, 13:49
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המושבה העתיקה של ראש פינה היא עיר הנופש, הצימרים ובכלל, לב התיירות באזור הצפון והגליל העליון. המקום המושלם לחופשה רומנטית, או משפחתית, קבוצתית או מבודדת ושקטה. המיקום פסטורלי, קסום ומלא פינות עתיקות יפהפיות ומהפנטות. אז כל מה שנשאר לחופשה המושלמת, הוא מקום נעים וטעים להתיישב לסגור בו את היום עם ארוחה טובה וממלאת.

מסעדה איטלקית באווירה כפרית ציורית: ג'ויה
בנופש לא שומרים על הדיאטה!
כאן אוכלים פסטות, פיצות וכל מה שביניהם. המסעדה כשרה ומציגה תפריט איטלקי מעולה ומעורר תיאבון. מנות ראשונות איטלקיות עם ארנצ'יני, בוראטה, ברוסקטה מסקרפונה כמהין ועוד, פסטות מצוינות בשילובים מטריפים בצורות, טעמים וניחוחות שונים ופיצות עם תוספות מיוחדות ומפתיעות כמו פיצה אנטיפסטי עם תרד, גבינת עזים בטטה בצל מקורמל וצנוברים ושילובים אחרים ושונים.

מסעדה איטלקית באווירת הנופש
המסעדה עצמה מעוצבת בסגנון כפרי מודרני, עם מרפסת קסומה שמתאימה בול לקסם של ראש פינה המהפנטת והממכרת. נהננו מחוויה שלמה שכוללת קולינריה טובה ואווירה נעימה.
ג'ויה, ראש פינה

ערב וואו מהטאבון: מסעדת גריל עץ
אנשים של בשרים? פה נמצאת ארוחת הערב שלכם.
מסעדת גריל עץ מציגה את הטבע והפאר של ראש פינה, מהחווה לשולחן. הבשרים נצלים על ענפי החווה, תפוחי האדמה מגיעים היישר מהאדמה אל גריל הפחמים הלוהט במטבח והמנות, אוי המנות... פשוט טובות: ספיחה טלה ברכז רימונים בין הראשונות, גם סלט טרי מהחווה נמצא שם, שיפוד אנטריקוט נקי נקי עם סלסלה גלילית ותפוח אדמה מככב בתפריט העיקריות לצד מנות בשרים שנבחרו בקפידה ואפילו הקינוחים המעולים צובעים את תפריט המתוקים של המקום בכל טוב.

ארץ ישראל היפה זה פה.
רואים שהחבר'ה כאן אוהבים את הארץ, את אדמות החווה בה הם יושבים, את הטריות והשפע של הטבע ואת הטעמים האוטנטיים המוצלחים שיש לחווה להציע. הכל כאן כפרי, מפואר בפשטות טובה, אווירה נהדרת לסיומו של יום חופש מוצלח.
גריל עץ, ראש פינה

מפנק ובא בול כשמורעבים: מסעדת אל באשא
שולחן אוכל בחופשה חייב להיות שופע!
במסעדת אל באשא מגישים תפריט מזרחי מעולה, שרק מלקרוא את המנות המוצעות במסעדה, אנחננו מדמיינים את הצבעוניות של השולחן: חומוס במגוון סוגים, סלטי חצילים כאלו ואחרים, גזר, טבולה, כרובית ועוד מגוון סלטים לפתיח, לאחר מכן מגיעים הממולאים, הדגים והמנות העיקירות, גם שם לא חסר מגוון ושפע, מבחר עצום של בשרים, נתחים, ירקות ממולאים בכל טוב ובכל ביס מרגישים שהמנה בושלה עם המון אהבה.

בדרך חזרה הביתה עוצרים באל באשא
המסעדה נמצאת בצומת מחניים, האווירה כאן חמה ואוהבת, האוכל מפנק וחותם בהצלחה יתרה חופשה טובה ומפנקת או טיול רגלי בין מעיינות. מומלץ להגיע לכאן רעבים, ואפילו רעבים מאוד. כי כאן לא יאפשרו לכם לצאת הביתה עד שלא תהיו מפוצצים מאוכל טוב עד אפס מקום.
אל באשא, צומת מחניים

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
לא רק באטומי - המסעדות הגיאורגיות המסורתיות
מהודו ועד כוש: מנות צהריים הודיות
עסקיות צהריים