נגישות
נגישות

דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'

זה בר, זו מסעדה, זה מתחם עם 3 חללים מגוונים – מסעדת דלידה בשוק לווינסקי מוקפדת מתמיד עם ארוחת טעימות, מנות בר קלילות ומתחם אירועים פרטיים. את האלכוהול כבר תמצאו לבד

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
אלדד שחר
תאריך פרסום: 08/07/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השילוב בין אוכל ערבי אותנטי למנות קלאסיות אירופאיות נשמע לנו היום כמעט מובן מאליו. אבל לפני עשור, מסעדת דלידה עוד הייתה צריכה להסביר לסועדים שלה מה הקונספט של המסעדה. והנה, אחרי כל כך הרבה שנים נדמה שכולם כבר מבינים שמדובר בשילוב פנומנלי שמייצר חווית אוכל יוצאת דופן.

 לראות ולהיראות, הגרסה הסולידית. צילום: באדיבות המקום

ברולה פלפלים חריפים ופטה, מולים בלימון כבוש, קציצות דגים בציר ים ויוגורט או קרפצ'יו דג עם דואה - תערובת תבלינים מצרית ופריקי, הן רק כמה דוגמאות לשילוב המושלם ואם תשאלו אותנו, המתבקש כל כך, בין אירופה הקלאסית לים התיכון. ביחד עם מוזיקה טורקית, מצרית, שאנסונים צרפתיים ושירות מוקפד אך בגובה העיניים, קיבלתם חוויה קולינרית או אפילו, בית אוכל חדש לחזור אליו שוב ושוב, ושוב.

דלידה היא כבר מוסד ממש, ואם עדיין לא יצא לכם לטעום, אנחנו שמחים לבשר לכם שתוכלו לטעום ולחוות כמעט בכל דרך שרק תרצו. בלב שכונת פלורנטין, בשוק לווינסקי, חולשת הדלידה על 3 חללים שונים, כשלכל אחד מטרה אחרת וכולם יוצרים תחושת מתחם של ממש, ברחוב זבולון הקטן.

להזמנת שולחן במסעדת דלידה

המסעדה – דלידה מארחת

החלל הוותיק ביותר, המסעדה שמכילה מקומות ישיבה בפנים וגם בחוץ, בפאטיו. המסעדה היא בסגנון "דלידה מארחת" ומתאימה בעיקר למשפחות, ילדים, ארוחות קלאסיות וקבלת החוויה ה"דלידית" במלואה. והנה משהו שלא פשוט למצוא בעיר: במסעדה קיים חדר פרטי ובו מקום ל-15 סועדים. החדר מבודד לחלוטין מהמסעדה, אליו יוקצבו אנשי שירות ומנהל שלמעשה יאפשרו לכם לחוות את התפריט, את השתייה, ואת האווירה באופן פרטי שיהיה רק שלכם. במסעדה קיימת גם ארוחה בסגנון "מועבט", מעין ארוחת טעימות, בהתאם לכמות אנשים תוכלו לבחור מספר מנות מהתפריט, שתייה וקינוחים, כך שתוכלו לטעום כמה שיותר, לשתות כמה שיותר, וליהנות כמה שיותר.

 בר-מסעדה וחוזר חלילה. צילום: באדיבות המקום

הבר – דלידה מבלה

מצדו השני של רחוב זבולון, ממוקם כבר 6 שנים הבר, זה שמכיל 60-70 מקומות ישיבה ומאופיין שאווירה יותר לילית, אפלולית, וסקסית. אם במסעדה דלידה "מארחת", כאן היא "מבלה". אל הבר מגיעים לרוב זוגות, חברים קרובים, לבילויים יותר מוקפדים ואינטימיים. בבר תוכלו למצוא את החדר הוורוד, שהוא נישה פרטית שמתאימה ל12-14 אורחים, מה שמאפשר לקבל שירות שמרגיש אישי, אך במקביל ליהנות מהאווירה ומרעשי הרקע של הבר.

תפריט הבר עבר התאמה בדיוק לאופי המקום, ובו 10 מנות ליליות יותר, מוקפדות, 5-6 קוקטליי הבית, עוד 5-6 קוקטיילים קלאסיים, מבחר יינות מצומצם ובעצם- כל מה שיאפשר לכם להרגיש את החוויה הכוללת של בילוי בבר עם מטבח שף. אז לא, צ'יפס וכריכים לא תמצאו שם, אבל טרטר דג ים עם קרקר הודי, דלעת מוחמצת, לאבאנה וקראמבל סלרי, ברוסקטת תרד, בורקס חלקי פנים ושרימפס במרינדה, דווקא כן תמצאו.

 אינטימי בלווינסקי. צילום: באדיבות המקום

אירועים ופופ אפ

החלל השלישי של דלידה נפתח לפני שנה, בהשראת מגפה עולמית שתחילתה באיש שאכל עטלף. מדובר בחלל אירועים אורבני ומגניב עם חצר פנימית קסומה שטובלת בירוק, כזה יכול להכיל ישיבה מגוונת, בין אם סביב השולחן לארוחת ערב לעד 40 אורחים, ובין אם בסטייל אירוע קוקטייל בעמידה עם 70 אורחים. בחלל האירועים תוכלו ליהנות מהתפריטים של דלידה אבל, גם לנצל את האירוע ליצירת תפריט חדש ומותאם אישית. אם אתם מחפשים איפה לחגוג את יום הולדת 70 של הסבא, או ערב צוות של העבודה, זה בדיוק המקום בשבילכם.

ואם לא במסגרת אירוע פרטי, מדי פעם החלל מארח פופ אפים היסטריים, ערבי מיקסולוגים מיוחדים, ספיישלים קולינריים ובקרוב, גם בראנצ'ים בסופי שבוע בסגנון שוק לוינסקי. תזכרו איפה קראתם את זה קודם.

לכל אורך השבוע החל מהשעה 18:00 ועד 19:30 תוכלו ליהנות מאפרטיבו, שעה שמחה בסגנון קצת אחר ממה שאתם מכירים. המסעדה והבר בשעות האלה מציעות 30% הנחה על כל התפריט. אלכוהול, אוכל, הכול (למעט הספיישלים). זה אומר שאתם יכולים להגיע ולטעום את הדלידה, במחירים יותר אטרקטיביים, ועדיין להספיק הביתה למהדורת החדשות. בבר אף הגדילו לעשות ומציעים גם 1+1 על בקבוקי היין, כך שאולי בעצם, במהדורת החדשות כבר לא תצפו..

דלידה - DALIDA - זבולון 7, תל אביב, 0537104610

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דלידה בתל אביב
053-7104610

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
סעודת מלכים במסעדת מוסקט
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?