נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 שולחן שבת באדיבות קייטרינג יהלום. צילום: באדיבות המקום

במבט לאחור, שנת 2020 תיזכר בעולם העסקים בכלל ובעולם האוכל בפרט כתקופה של הגדלת ראש ותעוזה בתוך מרחב הזדמנויות שונה ולא מוכר, החל ממסעדות שף שהפכו לדוכני אוכל רחוב וכריכים מושחתים ועד הייטקיסטים שנהיו למעצמת משלוחים מפונפנים באינסטגרם. המציאות ההזויה והיצירתיות שאיתה.

כך גם "קייטרינג יהלום" בצפון שמתמחים בהפקת אירועים קטנים, מצאו את עצמם יום אחד בפני שוקת שבורה של עוצר אירועים כללי, ביטולי הזמנות גורפים וחוסר וודאות מתי ואיך יהיה אפשר לחזור לפעילות. אחרי ההלם הראשוני, הם החליטו למקסם את מה שיש להם ולדייק את המוצר שהם מציעים לתקופה הנוכחית. יצא להם מושלם.

קייטרינג יהלום - כל הפרטים
מהמשרד למטבח: קולינריה בקורונה
לכל המסעדות שמגישות אוכל ביתי

קונספט של סופ"ש חורפי

בשלוש השנים האחרונות ועד תקופת הקורונה, קייטרינג יהלום התמקדו בהפקת אירועים קטנים ברמה גבוהה כולל התפאורה, האוכל וכל הפרטים הקטנים שבין לבין. הרעיון שהנחה אותם הוא 'לא רק האוכל' ולאור זה הם התמחו בהפקה מוקפדת ועיצוב אירועים כולל הקמת חופות בשטח, ארוחות על האש ועוד ועוד - כל מה שחתונה יוקרתית או מסיבה פרטית צריכה כדי להיראות אחת ויחידה.

 אוכל של בית בחופשה. קייטרינג יהלום. צילום: באדיבות המקום

ואז הגיעה הקורונה. וההלם. וההשבתה הכללית. בקיץ עוד היו כמה חודשים ספורים של חתונות ואירועים, אבל עם עצירתם החוזרת וכניסה נוספת לסגר שני, הבינו בקייטרינג יהלום שזה הזמן לצאת מהקופסה ולחשוב איך הופכים את הלימון ללימונדה מתוקה וזוהרת במיוחד.

אז הם לקחו את היצירתיות והמומחיות לפרטים הקטנים, יחד עם האהבה האינסופית לאוכל מרים ומושקע, ובנו קונספט מנצח של 'ערכות אוכל מוכן' לאירועים קטנים, חגיגות משפחתיות או כל סופ"ש זוגי מפנק. לא צריך להתאמץ כדי למצוא סיבה להתפנק על אוכל חם ומזין. חורף, קורונה, שבת בבית והנה לכם המתכון המושלם להזמנת כל תבשילי השבת בסטייל ובאפס מאמץ.

חופש זה חופש זה חופש

מבלים סוף שבוע בצפון עם הילדים? חוגגים יום הולדת משפחתית בסופ"ש של מסיבה אחת גדולה? עד היום היו לכם שתי אפשרויות - או להכין את כל האוכל לבד שזה אומר לזכור מיליון פריטים קטנים וקטנים יותר פלוס לבשל, לארוז, לסחוב לחמם, להחזיר.. או להתחיל להסתובב ולחפש אוכל מוכן ומשביע לכל השבת. שזה אומר לטרטר את עצמכם באזור חדש, לבזבז זמן יקר על שוטטות ולהוציא אנרגיות מיותרות בסוף שבוע של חופש ומרגוע.

כל זה יכול להיחסך במחי משלוח אחד של אוכל מוכן שכולל את כל מה שתצטרכו לארוחות השבת בלי להזיז אצבע. את האצבע תצטרכו להזיז כדי להזמין אבל לא מעבר. לנישה הזאת נכנסים 'קייטרינג יהלום' ומציעים את "איך לא חשבנו על זה קודם?" בדמות ערכות אוכל מוכן עד הבית לבחירה מראש. וזהו.

 ערכה בשרית לכבוד שבת. קייטרינג יהלום. צילום: באדיבות המקום

איך זה עובד?

כל 'ערכת שבתון' בסיסית כוללת מגש של 5 דגים בסגנון מרוקאי, 5 מנות בשריות, תוספות לבחירה וסלטי הבית. אפשר לשדרג לערכה של 10 סועדים עם כמות כפולה ומספר מנות בהתאם. מעל 10 סועדים השפע עולה והמחיר יורד בהתאם. מעבר לערכות הארוזות, אפשר להזמין סיר חמין משובח עם בשר אסאדו, ועוד מגוון תוספות וסלטים להזמנה בנפרד.

המטבח של קייטרינג יהלום מתאפיין בסגנון מרוקאי עדכני ובשילובים של המטבחים הפופולריים בארץ כמו המטבח האסייאתי והערבי. כל האוכל כשר למהדרין והבשרים בכשרות בד"ץ בית יוסף/יורה דעה.

אפשר להזמין במשך כל השבוע עד 24 שעות לפני, זה אומר שאם אתם רוצים לדאוג לסופ"ש רגוע תזכרו כבר ביום חמישי לארגן את ההזמנה. משלוחים חינם בכל אזור הצפון ומגיעים גם לכל הארץ.

ערכת שבתון לחופשה

זה עוד לא היה לנו - שיתוף פעולה מבריק של 'קייטרינג יהלום' עם הצימרים וחדרי הנופש מאפשר לקבל את הערכה המפנקת כחלק כולל מהסופ"ש שסידרתם לעצמכם בצפון, כך שאתם מגיעים ביום שישי לצימר הנקי והמסודר פלוס ניחוחות של שבת בדמות 'ערכת שבתון' שמחכה לכם טרייה ומוכנה. אל דאגה היא תקדים אתכם. פנסיון מלא כבר אמרנו? ממליצים לכם לבדוק ישירות מול הקייטרינג איך ואיפה זה עובד.

קייטרינג יהלום מאורגנים על כל הפרטים ברמה שגם תפתיע אתכם – על כל הזמנה של ערכת שבתון תקבלו 2 חלות קטנות ובקבוק מיץ ענבים לקידוש - עונג שבת בקונספט הכי מתוקתק שיש. ויש עוד – התמכרתם לערכות הלוהטות? שבת רביעית חינם. מה שנקרא 'מי שלא טרח במשך שלוש שבתות, יאכל ויאכל במשך כל החודש כולו'.

 באה שבת, באה מנוחה. קייטרינג יהלום. צילום: באדיבות המקום

ממשיכים בכל הכוח

היה לנו חשוב לבדוק ולוודא מול הקייטרינג, ולדבריהם זה ממש לא הולך להפסיק בשום שלב. גם כשהאירועים יחזרו בהמשך. מכורח האילוצים התגלה כאן מוצר מבוקש ורלוונטי בכל עת ומצב וזה רק הולך וצובר תאוצה מיום ליום. לדבריהם, הפעילות הנוכחית התחילה בראש השנה ויש עלייה משבת לשבת של כ-20 אחוזים, והיד עוד נטויה עם רעיונות נוספים לעונג שבת בגרסה משודרגת בהחלט. שבת שלום

להזמנת משלוח - 
קייטרינג יהלום, שד' הציונות 27, קריית אתא. 0539377542  

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
המאכל של המדינה
מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?