נגישות
נגישות

קשקפה: מחרוזת מתוקים

קינוחים מושקעים, עוגות תוצרת בית ואפילו פיצה נהדרת - אם חשקה נפשכם בקצת מתוק בערב קיץ חם או סתם כך באמצע היום, קשקפה בקריית אתא הוא הכתובת בשבילכם

המסעדות של rest
שי ירון
תאריך פרסום: 01/07/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האגדה מספרת כי אבולוציונית כמעט כולנו אוהבים מתוק מכיוון שמאכלים מתוקים אינם רעילים (בניגוד למאכלים מרים או חמוצים אשר יכולים להיות רעילים ומסוכנים) וכך לאורך ההיסטוריה המתוק הפך להיות דבר בטוח אשר גם עוזר לנו הישרדותית והתפתח כטעם נרכש. דוגמה לתהליך המתקה של מוצר מן הטבע היא הקקאו, שהינו המרכיב החשוב ביותר לייצור שוקולדים, הקקאו הינו פרי מר ורק בתהליך של התססה והוספת סוכר הופך מתוק, וכך כבש את ליבו ופיו של הציבור האירופאי במאות ה-16 וה-17.

קשקפה - לכל הפרטים
הקינוחים הכי מושחתים שתמצאו במסעדות
מחפשים מסעדה מומלצת בחיפה?
מעפולה עד מטולה: מסעדות מומלצות בצפון

בשנים האחרונות כחלק מהעלייה הכללית ברמת החיים בישראל, הפתיחות ההולכת וגדלה לתרבויות אחרות וכמות האנשים אשר נוסעים לחו"ל יותר ויותר אנשים מגלים מקומות אשר ממוקדים בקינוחים בלבד, גלידות טריות הנעשות במקום, קינוחים על בסיס וואפל בלגי ופנקייק, מקומות אשר יוצאים אליהם כדי ליהנות ממתוק.

למרות שרוב המבוגרים אותם אני מכיר אוהבים מאוד מתוקים, ילדים הם לרוב אלו שממש "מכורים" לכך, ולכן לכבוד חגיגת יום ההולדת העשירי של בני בכורי חשבנו על מקום המגיש מתוקים כמנה עיקרית לצאת אליו.
חדורי מטרה, חיפשנו מקום באזורנו אשר מציע אפשרות בילוי על בסיס מתוקים איכותיים, וכך הגענו לקשקפה בקריית אתא. קשקפה הוא מקום צעיר, נעים ומזמין ברחובה הראשי של קרית אתא. הגענו בשעת ערב מוקדמת והמקום היה מלא במשפחות צעירות אשר כמונו, באו ליהנות בערב קיץ חמים אשר אין כיף מלהיות בו בחוץ. כדי לאפשר גם לאלו הרעבים לאכול משהו, מציעים בקשקפה מנות נוספות כמו פיצה וצ'יפס, כך שאפשר גם לאכול משהו שאינו מתוק לארוחת ערב.

קשקשפה - תמונת מקום (צילום: באדיבות המקום)מקום נפלא למשפחות. קשקפה (צילום: באדיבות המקום)

החלטנו להתחיל עם פיצה כדי למתן את הרעב של הילדים, הפיצה הגיעה חיש מהר, ונראה כי נעשתה במקום. היא נאכלה במהירות על ידי הילדים אשר היו מוכנים להתלבטות הגדולה בבחירת המתוקים. התפריט הוא גן עדן לחובבי המתוק - מגוון ומכיל כמעט את כל המותגים הידועים והאהובים כגון נוטלה, אוראו, מגנום, קינדר בואנו ואחרים.

הבסיס הוא פנקייק או וופל בלגי, עליו ישנם שילובים שונים של שוקולדים שפותחו במקום. לאחר התלבטות ארוכה, ובהתערבות המבוגרים (צריך לפעמים) החלטנו לחלוק שתי מנות: פנקייק אוראו - שישה פנקייקים מעוטרים בשוקולד לבן ונוטלה, בפיזור שברי עוגיות אוראו ומיני מרשמלו ופניני שוקולד לבן, מוגש לצד קצפת וכדור גלידה אוראו. את הפנקייקים חוצים באמצע ושוקולד האוראו נוזל החוצה. בהחלט תענוג ויזואלי. המנה השנייה לחלוקה הייתה וופל בלגי בואנו - וופל בלגי מעוטר בשוקולד לבן ונוטלה, קוביות קינדר בואנו ומיני גליליות, שמוגש עם קצפת וכדור גלידה בואנו. הרבה מאוד מתוקים איכותיים אשר משתלבים יחד לטעם מופלא, ללא ספק המנה המוצלחת של הערב לדעת כולם. למעשה, הילדים שאלו כבר ביום שאחרי מתי נאכל שוב את הוופל בואנו, כך שנראה שחגיגות יום ההולדת האלה יזכרו לאורך זמן, וכנראה שגם נחזור שוב בקרוב.

וופל בלגי. קשקשפה (צילום: באדיבות המקום)כל מתוק שתרצו. קשקשפה (צילום: באדיבות המקום)

למי מכם שמעדיפים את הקפה והעוגה המסורתיים, שלומית אשר שנחשבת למוסד בקריות בתחום העוגות והקינוחים מכינה כאן עוגות גבינה, פאי תפוחים ופקאן וגם אקלרים ועוגות ללא סוכר. שלומית היא גם זו שמכינה את הגלידות הטריות במקום, כך שאפשר להיכנס ולקנות גלידה איכותית ולא תעשייתית ביום חם.

רגע גדול של אור

מבעד לחלון ראינו פועל תברואה עירוני מנקה את הרחוב. מנהל המשמרת של קשקפה יצא אליו עם כוס אייס קפה קר, נתן לו וחזר מיד למסעדה, מבלי שיראו ומבלי לבייש אותו, והכל בדרך מכבדת ואנושית עד מאוד. במקרה ראינו זאת מהצד כאשר ישבנו עם פנינו לחלון והתרגשנו מאוד. גם הילדים הבינו את המסר והעוצמה שבנתינה שקטה ומכבדת.

קשקפה (צילום: באדיבות המקום)עוגות תוצאת בית. קשקפה (צילום: באדיבות המקום)

חשבון בבקשה:
פיצה - 39 שקלים
פנקייק אוראו - 49 שקלים
וואפל בלגי בואנו - 49 שקלים
סה"כ: 137 שקלים.

קשקפה, העצמאות 83, קריית אתא. 053-6130903

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קשקפה בקרית אתא
053-6130903

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)