נגישות
נגישות

שפים נרתמים למען ילדים ועוד חדשות קולינריות

מסתמן כי נובמבר בואכה דצמבר יהיו חודשים עמוסים מאוד בקולינריה המקומית. בטקסס ברביקיו חוגגים את חג ההודיה, שפים נרתמים למען ילדים חוסים, מקסיקנה מציעה סטריט פוד איכותי ועוד חדשות ממסעדות ובתי קפה בארץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 16/11/2016, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חג ההודיה בטקסס ברביקיו 
ב-20 בנובמבר יחגגו בטקסס ברביקיו ברמת החיל את חג ההודיה עם ארוחה אמריקאית מסורתית: הודו בבישול של 10 שעות, בטטות עם מרשמלו ופקאן, ורוטב האוכמניות שמגיע עם ההודו. רצוי להזמין מקום מראש.
טקסס ברביקיו, הברזל 7, רמת החיל, תל אביב. 053-9369071
חג ההודיה בטקסס ברביקיו

"תאבון לעזור" – שפים נרתמים ליום זכויות הילד
המסעדות כרמים, אלבי, טאנטי באצ'י, חנדל'ה, סילו, פורט קפה ועוד מסעדות ושפים מובילים בישראל, מתאחדים לקראת יום זכויות הילד הבינלאומי החל ב20 בנובמבר, לפרויקט חברתי חשוב , הרותם את הציבור כולו, שיתקיים בשבוע שבין ה-18/11-26/11 (משישי ועד מוצאי שבת שאחרי) ותורמים מרווחיהם למען ילדי אגודת  SOS כפרי הילדים.

כפרי הילדים, הנמצאים במגדים אשר במגדל העמק ובנרדים ליד ערד, בהם מתגוררים מאות ילדים אשר הוצאו מביתם בצו בית משפט. כפרי הילדים בנויים ממספר משפחתונים חמימים וביתיים , כשבכל משפחתון מתגוררים אם בית, המשמשת עבור הילדים כאימא לכל דבר, וכ-8 ילדים בגילאים שונים. כמו כן, בכל כפר צוות גדול של פסיכולוגים, עובדות סוציאליות, יועצים פדגוגיים, רכזים ומתנדבים העומדים לרשות הילדים 24 שעות ביממה, עוטפים אותם בחום ואהבה ועושים ככל שביכולתם על מנת להעניק לילדי הכפר חווית ילדות נורמטיבית  למרות הרקע הקשה ממנו הגיעו.
לרשימת המסעדות היכנסו לאתר אגודת SOS כפרי ילדים.

אוכל רחוב מקסיקני בשוק צפון
מסעדת מקסיקנה ממשיכה במגמת ההתרחבות ומשיקה בימים אלה, במתחם האוכל של שוק צפון, את Mexicana Mercado בקונספט חדש של אוכל רחוב מהיר במחירים נגישים. במקסיקנה מרקדו יוגשו מנות מקסיקניות אותנטיות, ברוח שוקי האוכל הצוהלים של סן כריסטובל, מרידה, טיחואנה ומקסיקו סיטי. בין המנות: פסקאדו - מנות אצבעות פילה דג פריך עם סלסה חלפניו בגריל וליים עם מיונז צ'יפוטלה, סלסת אבוקודו וסלסלת בלנקו (19 שקלים), קמרונס - שרימפס קריספי בציפוי פריך עם סלסה חלפניו ( 19שקלים). נאצ'וס קון קסו - חטיפי טורטייה תירס עם פיקו דה גאיו, פריחולס, גוואקמלה, שמנת חמוצה (35 שקלים). 
מקסיקנה מרקדו, ראול ולנברג 20, שוק צפון, רמת החיל. 053-9385722
מקסיקנה מרקדו. צילום: אנטולי מיכאלו

קופנהגן מגיעה אל גריג
תפריט הסתיו החדש של השף עידו פיינר ממסעדת Garrigue יגרום לכם לשכוח מכל מה שחשבתם שידעתם על המטבח האירופאי ולגלות את טעמיה העכשוויים של קופנהגן, לונדון וסן סבסטיאן, בתל באביב. בין המנות היצירתיות בתפריט הסתיו: שניצל כבד אווז - ציפוי פירורי לחם תבלינים, רוטב יין אדום, קציפת טימין ודבש – 85 שקלים; פטוצ'יני מולים- רוטב עגבניות, ציר דגים, יין לבן, פלפל שאטה, בזיליקום – 75 שקלים; בטן חזיר - בישול ארוך בדבש סויה ואניס, שפצלה, תבשיל כרוב לבן וקימל – 90 שקלים.
גריג, אחד העם 15, תל אביב. 053-4276677
קרוקט ספרדי בגריג. צילום: חיים יוסף

הופעות חיות ביאמאס
יאמאס YAMAS , טברנה מודרנית בסגנון יווני ים תיכוני הממוקמת ב-M הדרך (בית ינאי, על כביש החוף), מציעה תפריט המבוסס על בשרים, פירות ים, דגים, מנות צמחוניות וטבעוניות באווירה שמחה של אכילה משותפת ואלכוהול יווני אותנטי. בכל רביעי ב-21:00 מארחים בטברנה הרכבים מוסיקליים שונים, להופעה חיה אותנטית ועליזה. בימים א'- ד' בין השעות 18:00-20:00 מציעה הטברנה Happy Hour – 50% הנחה על כל מנות המאזות!
יאמאס, בית ינאי, M הדרך. 053-9374929

תפריט חורף ב-206 דגים
מסעדת 206 דגים מציעה מגוון מנות חורפיות לימים הקרים,. בתפריט, אשר נבנה על ידי שף הבית - איציק הראל, יש מבחר מנות פיוז'ן עכשוויות ומחממות של דגים טריים ופירות ים. בין המנות: מרק בויאבז, ציר דגים, עגבניות ופירות ים - 51 שקלים; לזניה של דייגים – 129 שקלים;  סקאלופ על הפלנצ׳ה - קרם ערמונים, גרנולה מתוקה ורוטב מרסלה - 66 שקלים.  
206 דגים, משה סנה 54, תל אביב. 053-9444178
 206 דגים. צילום: יחסי ציבור
שישי שמח ב"ים 7"
במסעדת "ים 7" בהרצלייה פותחים במסורת של שישי צהריים, בין השעות 12:30-17:00. בזמן הזה תהפוך המסעדה האלגנטית את פניה ותקבל את שישי צהריים עם מוסיקה שמחה ובאווירה צוהלת ומאוד לא פורמלית. ב"ים 7" מזמינים את האורחים לקבל את השבת עם תפריט כייפי וטעים המציע מגוון נשנושי רחוב ים תיכוניים, כשהשוס הוא השיפודים המצטיינים שהכין השף יורי סנצ'וק. ומה מחכה לכם? שיפוד ירקות - 28 שקלים,  שיפוד פילה בקר עם ירקות שורש במירין וסויה - 38 שקלים, שיפוד שרימפס עם צ'אטני מנגו וצ'ימיצ'ורי - 30 שקלים ועוד. כדאי לנסות את הקוקטיילים המעולים והיצירתיים שבמקום.
ים 7, רמת ים 122, הרצליה. 053-5495290

רשת BBB מתרחבת 
רשת ההמבורגרים BBB מתרחבת ופותחת שני סניפים חדשים: בקריית חיים ובנצרת עלית בהשקעה של כ-7 מיליון שקלים. הסניפים יציעו את תפריט הרשת. הסניף הראשון ייפתח בקריית חיים ברחוב אח"י אילת 12, והסניף השני ייפתח במתחם עופר דודג' בנצרת עלית. 

ברנז'ה חוזרת
לאחר תקופת רענון קונספטואלי וקולינרי מסעדת ברנז'ה נפתחה מחדש לפני שבועיים עם מטבח ספרדי שמח  בעל נגיעות ים-תיכוניות, בתפריט בן שש קטגוריות של מנות ספרדיות אהובות:TAPAS, PINCHOS, VEGETAL, PAELLA, LA MAR, CARNE. השפית החדשה במסעדה היא ססיל לוי. המקום עבר שיפוץ ושדרוג משמעותי, ויש בו שלוש קומות, כאשר הקומה הראשונה היא המסעדה, הקומה השנייה מתפקדת כבר לאונג', ובקומה השלישית עורכים אירועים פרטיים.
ברנז'ה, אלוף דוד אלעזר 15, מתחם שרונה, תל אביב. 053-9365799
ברנז'ה המחודשת. צילום: יחסי ציבור

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי