נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יום נישואין הוא מאורע ראוי לציון לפחות כמו יום הולדת. על האמרה הזאת אפשר להתווכח, ומשני צדי המתרס יעמדו ככל הנראה גברים ונשים. הגברים שאני מכירה (בלי להזכיר שמות), לא בהכרח יזכרו את תאריך יום הנישואין, ואם יזכירו להם, לא כל כך יבינו מה לעשות עם המידע הזה.

בנסיבות אלו, ביום הנישואין החמישי שלנו החלטתי להרים את הכפפה בעצמי ולהזמין מקומות לאן שבא לי. הפעם בא לי אסיאתית, כזו שלא הייתי בה אף פעם, ושאפשר לשבת בה בחוץ באווירה לא מחייבת ולא מעונבת.  
מבט אל תוך מסעדת TORII

מסעדת טורי שבצפון תל אביב ענתה על ההגדרה הזאת, כך לטענת יודעי דבר, ולכן נבחרה לארח את המאורע הבלתי-חשוב הזה, לדעת חלק מיושבי השולחן.

אגדאשי שכזה
הגיוזה שקיבלה את פנינו היתה עשויה כהלכה. 3 כיסוני בצק מאודים: אחד ממולא בעוף, אחד בבקר (שהצטיין בטעמו) ואחד בפטריות. גם סלט הטונה הצרובה שהומלץ בחום על ידי המלצרית מבינת העניין עשה את העבודה היטב. עלים ירוקים, גמבה, גזר ובעיקר המנגו הרענן והמפתיע, כשמעל כל אלו מנצחת הטונה הצרובה בשמן שומשום. בהחלט פתיח רענן ליום נישואין.

בשלב הזה, רגע לפני האגדאשי טופו שהזמנו, התחלנו להעלות קצת זיכרונות מהיום ההוא בקיסריה לפני 5 שנים. אני מוכנה להישבע שמישהו התחיל להראות סימני נוסטלגיה והתרגשות. אולי בעצם היתה זו התרגשות מעצם בואו של האגדאשי טופו? יצוין כי בניגוד לאגדאשי המוכר במקומות אחרים, כאן הוא דליל יותר ומדובר בעצם במרק מתקתק על בסיס סויה עם פטריות שיטאקה, נבטים, צנון כתוש וטופו בטמפורה. אני חייבת להודות שחיבבתי מאוד את הגרסה המרקית של המנה הזאת.
רול VEGI בטורי

הפתעה!
שנייה לפני העיקריות, הזכרתי לו את רגע שבירת הכוס. לא אוכל לומר שהיתה לחלוחית שם אצלו בעין ימין, אבל משהו זע ונע, ורגע לפני שהתחלתי להתמרמר על כך שזה לא הוגן שליום נישואין אין משמעות ולמה רק-אני-זוכרת-הכל-בבית-הזה, למסעדה הגיע שליח עם זר פרחים ענק בידו. שוב הוא הצליח לעבוד עליי עם מסכת האדישות. בשלב הזה הפכתי לשלולית, אבל זה לא מנע ממני להתנפל על רול הסושי VEGI שהזמנו: אספרגוס בטמפורה, אבוקדו, קנפיו, עירית ושקדים קלויים במעטפת אבוקדו ובטטה עם נגיעות איולי וואסאבי. אפילו לא הרגשתי שמדובר ברול צמחוני בזכות המרכיבים העשירים.

את מנת המוקפץ אכלנו בשארית כוחותינו. לא יכולנו לוותר על TORII הנזו - אטריות ביצים, חזה עוף, מלפפונים, כרוב, נבטים ולמון גראס בקרם קוקוס, קארי צהוב, צ'ילי ובוטנים. כל התבלינים שאני אוהבת במנה אחת. 
TORII הנזו

גם קינוח הטפיוקה התאים למאורע - קליל, פירותי ואפילו פרווה. קינוחי פרווה כמעט אף פעם לא עוברים אצלי את מבחן הסף, אבל זה האחרון חוסל במהירות כלעומת שבא. אולי היו אלו הפרחים הרומנטיים שהשקיפו עליי כל הארוחה, אולי הבריזה הצוננת של אוקטובר, אולי הזיכרונות מקיסריה בשקיעה לפני חצי עשור, או אולי השילוב של כל אלו ביחד. האם מעתה והלאה נהפוך את TORII למסעדת יום הנישואין שלנו? בתנאי שאקבל שם זר פרחים בכל שנה.

חשבון בבקשה:
גיוזה - 28 ₪
סלט טונה צרובה - 46 ₪
אגדאשי טופו - 27 ₪
טורי הנזו - 46 ₪
סושי ווג'י - 39 ₪
טפיוקה - 34 ₪
שורה תחתונה: 220 שקלים לארוחה זוגית מעולה

TORII, אופנהיימר 13, תל אביב. 053-9426945

* הכותבת ביקרה כאורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?