נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש מקומות שלא מזדמן לנו להגיע אליהם באופן תדיר. כפרים, מושבים, קיבוצים, אפילו פרברים של תל-אביב. אל גני תקווה הגעתי לאחרונה במיוחד כדי לאכול באורבן. URBUN  - משחק מילים חביב שמשלב את המילה URBAN ואת הלחמנייה – BUN.

החלל המעוצב והמקסים של אורבן

אורבן, אשר נפתחה לפני מספר חודשים היא מזללה חדשנית. העיצוב של אורבן הוא מהמרהיבים שיצא לי לראות, וניכר שהושקעו בו הרבה מאוד כסף, זמן ומחשבה. יצא לכם כבר לאכול בתוך אוטובוס? אבל לא סתם אוטובוס, אלא כזה שמעוצב בהידור, ממוזג ונעים. באורבן לא חסכו כאשר לקחו שלד של אוטובוס והפכו אותה מקופסה משעממת של נוסעים לחלל אוכל צבעוני ויפה של סועדים, אשר ממנו ניתן לצפות על שאר שטחי המזללה והמזנון שלה.

כאמור, לא רק העיצוב מרשים. גם האוכל טעים כאן מאוד. התחלנו עם פרח הבצל (24 שקלים) וקציצות הגן (27 שקלים. ניתן לקבלן גם בלחמנייה - 42 שקלים). הפרח, שהינו בעצם חלת בצל (מעוצבת בצורת פרח פתוח), היה פריך וטעים וכמעט חף מטיפות שמן עודפות ומיותרות - הישג גדול כאשר מדובר במאכל המצריך טיגון בשמן עמוק. הקציצות העשויות מברוקולי וחומוס הן שדרוג טעים ובריא לפלאפל. ביחד עם סלסת העגבניות הן באו בכיף אל חיקנו ונעמו מאוד אל חכנו.

בגזרת העיקריות דגמנו את הסמוקי ביף BUN (44 שקלים. ניתן גם להזמין ארוחה שכוללת סנדוויץ', תוספת אחת ושתייה בכוס ב-59 שקלים) ואת הפיליBUN  (38 שקלים. בארוחה – 53 שקלים). אמנם דגמנו בשרים, אך אורבן מציעה גם מנות של עוף ודגים (אפשר גם בלחמנייה או בצלחת). 
בלחמנייה או בארוחה

עוד לפני הבשר עצמו, הלחמנייה הייתה מעוררת כבוד והשתאות בפני עצמה. זוהי אינה לחמניית המבורגר טיפוסית לבנה ורכה, כי אם קצת קשה יותר ואוורירית. אחרי כמה ביסים ההתלהבות געשה – גם כי היא טעימה ולא שגרתית, אבל בעיקר בגלל שחרף הרטבים והעסיסיות של הבשר היא החזיקה את עצמה בכבוד רב ולא התפרקה עד הביס אחרון.

הבשרים היו עשויים טוב וניכר שהם מאיכות מובחרת וטריים ביותר. לצד הסנדוויצ'ים המצוינים נשנשו תפו"ך (13 שקלים) שזו מנה פשוטה יחסית אבל מעניינת למדי, כאשר בקיצור מדובר בתפוח אדמה אפוי, מעוך ומטוגן, וכן צ'יפס בטטה (18 שקלים) שהיה מעולה והביא אותנו לנשנש אותו עד סופו, למרות שכבר שבענו.
פשוט יפה כאן. URBUN

בזמן ששהינו במקום, בשעות הערב, ראינו מבקרים מכל הסוגים: משפחה, צעירים, מבוגרים, מה שהבהיר לנו באופן ברור וחד משמעי, כי אורבן פונה לקהל יעד רחב.

יצאנו שבעים ומאוד מרוצים. חוויית האכילה כאן מאוד נעימה. המקום נקי, האוכל מגיע מהר והכל פשוט טעים. אז אם חשקה נפשכם בסנדוויץ' עסיסי או אפילו רק בנשנוש פריך לצד בירה קרירה - אורבן יכולה להיות בדיוק הבחירה הנכונה.

חשבון בבקשה:
פרח בצל (24 שקלים)
קציצות גן (27 שקלים)
סמוקי ביף (44 שקלים)
פילי (38 שקלים)
תפו"ך (13 שקלים)
צי'פס בטטה (18 שקלים)
פעמיים קולה (20 שקלים)
בשורה התחתונה: 184 שקלים לארוחה לשניים

URBUN (אורבן), הכרמל 20, גני תקווה. 053-4362832
 
* הכתב הוזמן כאורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביקור ב-URBUN בגני תקווה
מנה במסעדת דדה (צילום: באדיבות המקום)
חוויה קולינרית עם פאנץ' ליין
כשפנטסיה הופכת למציאות
כמו באגדות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא