נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בפארק נשר בלב יערות קק"ל, ליד גשר החבלים הכי יפה בארץ שוכנת מסעדת ג'ו בפארק. אם חשקה נפשכם בבירה צוננת עם מוזיקה טובה, רוח נעימה ואוויר צח עם ניחוח אורנים - זהו המקום בשבילכם כדי להעביר אחר צהריים נעים או ארוחת ערב עם המשפחה או עם החברים.

ג'ו בפארק

הקציצות של אתי
הפנינה הזו, שממקוממת בלב שמורת טבע, נפתחה כמסעדה לפני כ-4 חודשים. בכניסה קיבל אותנו אורן וכלבו הנאמן, ושמו "חבר" . חבר הוא בהחלט חבר - מסתובב לו בכיף בלב היער ומשמח את כל הילדים שמגיעים לסעוד כאן, ביניהם בני, שלא הפסיק לרדוף אחריו ולנסות לחבק אותו.

למנה ראשונה הזמנו נאגטס עוף (23 שקלים) – חטיפי העוף הכי קריספיים שייצא לכם לאכול. עטופים בתערובת שמכילה גם פצפוצי אורז ורוטב ברביקיו משגע. מנה קטנה שממלאת מאוד, אז קחו זאת בחשבון אם אתם בונים על מנות עיקריות.

בין מנה למנה סיפר לנו אורן, הבעלים של המקום, בחור שורשי שאת ילדותו בילה ממש ליד שמורת הטבע הזאת, על המנות השונות והמיוחדות של המקום, כמו למשל מנה שנקראת "כריך קציצות של אמא אתי", הלא היא אמו של אורן שממנה לקח השראה. אורן סיפר גם שג'ו למעשה הוא סבא שלו, ועל שמו נקרא המקום המלא סטייל הזה.
נאגטס עוף קריספיים במיוחד

ויש גם לחמעג'ון
בין פטפוט לשיחה מגיע סלט הפטריות (41 שקלים) עמוס בפטריות שמפיניון מוקפצות עם בזיליקום וגבינת פטה על מצע עלים טריים, עגבניות שרי, מלפפונים ונבטים, מתובל בויניגרט נענע ושומשום. ליד הסלט הענק והמדהים הזה הונח גם לחם הבית בליווי חמאה. תענוג.

לאחר מכן הגיע הג'ו בורגר (54 שקלים) - שהוא המנה המתבקשת בערב בו יש משחק כדורגל חשוב על יד הבירה. הג'ו בורגר מגיע עם רטבים, צ'יפס, עלים טריים, בצל, עגבנייה והרבה אהבה. בהחלט מנה נהדרת.

בנוסף לבורגר רצינו צריכים ללכת על מנה שבאה מהלב ולטעום עוד אחת מומלצת, שהיא הלחמעג'ון (39 שקלים). זה היה הלחמעג'ון הכי טוב שטעמתי: מלא בטחינה, עגבניות, קמצוץ כוסברה ובשר טחון מעולה. המנה הזו הייתה עצומה ולא היה סיכוי לסיים אותה, למרות שכל בני המשפחה חגגו עליה. היא הגיעה עם עוד סלט קטן בצד, וזה בהחלט היה מעדן ברמה גבוהה.
המבורגר ג'ו

לחמעג'ון מטריף

לסיום, היינו חייבים לקנח, והמלצרית האדיבה שהוצמדה לנו המליצה על סופלה השוקולד (29 שקלים) שהיה אדיר, חם ומפנק, במרקם מדהים ולצדו גלידת וניל קרירה. מה עוד אדם צריך? ארוחה בלב חורש האורנים מול נוף הכרמל באוויר הפתוח. קסום.

במקום יש מרפסת גדולה, בה מקרינים משחקים על מסך גדול, ולפעמים יש כאן הופעות חיות. בעתיד הקרוב מאוד המקום יהיה פתוח מהבוקר ולא רק משעות אחר הצהריים.

בקיץ נעים פה מאוד כי המקום  שוכן במרום הכרמל בלב החורש, ובחורף יש חימום שמשווה למקום מראה של בקתת עץ בלב היער. המקום שקט ומשרה שלווה. רואים שלאורן חשוב העיצוב, ועל כל שיח ובגינה תלויה איזו עששית קטנה או שמגיחים ארנבון או גמד חמוד שתורמים למראה הקסום.

בסופו של יום, שקעה לה השמש ונהיה מאוחר. נאלצנו להיפרד מאורן ומחבר, אך בפעם הבאה שנטייל בסביבה     נדע איפה לאכול לאחר מכן.

חשבון בבקשה:
סלט פטריות: 41 שקלים
ג'ו בורגר: 54 שקלים
לחמעג'ון: 39 שקלים
נאגטס עוף: 23 שקלים
סופלה שוקולד: 29 שקלים
שליש גולדסטאר:  15 שקלים
פפסי מקס: 11 שקלים
סה"כ: 212 לארוחה זוגית פלוס ילד קטן

ג'ו בפארק, פארק קק"ל, נשר. 053-4277472 

* הכותבת ביקרה כאורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי