נגישות
נגישות

גורמה בחופשה: בתי מלון עם מסעדות שוות

החופש הגדול מסתיים ממש עכשיו, המחירים חוזרים לשפיות, וזה הזמן לצאת עם בן או בת הזוג למלון בוטיק מפנק והכי חשוב – שיכלול ארוחות גורמה במסעדות המקום. סקרנו הפעם שני בתי מלון שמציעים מבחר מסעדות, ואפילו ברים שווים לבילוי הלילי

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 28/08/2016, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אין ספק שחופשה מושלמת היא זו שכוללת חדר מרווח ונעים, בריכה או מקום אחר לרבוץ בו, ועבור רובנו יש גם חשיבות מאוד גדולה גם לאוכל. ישנם בתי מלון שלקחו את התחום הקולינרי מאוד ברצינות, ודאגו לפתוח בתוך המלון מסעדות גורמה שמציעה מנות שף מוקפדות, ארוחות בוקר מוקפדות, וגם בר לילי שמספק נשנושים ואלכוהול משובח. סקרנו שני בתי מלון בתל אביב ובירושלים, שמספקים חוויה קולינרית מושלמת – מארוחת הבוקר ועד הקוקטייל של הלילה.

מלון ממילא – המלך שלמה 11, ירושלים
מול הנוף המרהיב של חומות העיר העתיקה, שער יפו ומגדל דוד, ממש בלב לבה של ירושלים, פועל המלון היוקרתי ביותר בעיר - מלון ממילא ירושלים. כל אחד ואחת מהמסעדות והברים הפועלים במלון מעניקים חוויה ייחודית של מטבח אנין, אווירה קסומה ושירות יוצא דופן. 
על הגג. מסעדת רופטופ

רופטופ
מסעדת רופטופ היא מסעדת בראסרי אלגנטית ואיכותית הממוקמת כמובן על גג המלון. על התפריט של מסעדת רופטופ חתום שף המלון, קובי בכר, המגיש מנות מעודכנות עם נגיעות מסורתיות, כמו לדוגמה מח עצם (ברולה ארטישוק ירושלמי, כמהין לבנות, נתחי פילה, מח עגל ופטריות ברוטב קברנה) או שקדי עגל בגריל פחמים (מסבחה, בצלי פנינה שרופים, עגבניות שרי צלויות וחומוס ספרדי פריך). במסעדה ניתן להפיק אירועים במגוון סגנונות אירוח. 
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 18:00-23:00, שישי: 12:00-22:00, שבת: 12:00-23:00. 053-6130223

הפי פיש
מסעדת דגים בהשראה ים תיכונית, המאופיינת באווירה ירושלמית אותנטית ותוססת, מוזיקה טובה ושירות מחויך. הארוחות המוגשות במקום מתחילות עם מגוון רחב של מזטים צבעוניים המוגשים עם לחם הבית וממשיכות עם מבחר עשיר של מנות דגים טריים ואיכותיים המוכנים לפי הזמנה בהתאם להעדפת הלקוח.

במסעדה תמצאו חלל מרכזי רחב ידיים שבו יושבים הסועדים לפי בחירתם לצד שולחנות אישיים או שולחנות ארוכים המזמינים את האורחים לישיבה משותפת ולארוחה בסגנון ה- sharing, כשבנוסף פועל במקום חדר פרטי וטראסה חיצונית יפיפייה.  
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 12:00-23:00, שישי: 10:00-שעה וחצי לפני כניסת השבת, שבת: שעה וחצי אחרי צאת השבת ועד 23:00. 053-9379460  
הפי פיש. תמונה באדיבות המלון

מירור בר
המירור בר הוא בר מודרני בעיצוב אופנתי המאופיין באווירה צעירה ועכשווית. מתחם הבר כולל סיגר לאונג' בעל קירות שקופים, המתאים לחובבי הסיגרים, שבו תמצאו מגוון רחב ביותר של סיגרים מהמותגים המובילים בעולם. לצד מנות אוכל מוקפדות ומבחר היינות, ניתן ליהנות במירור בר גם מתפריט אלכוהול עשיר, מבחר בירות מהחבית או בבקבוק וכן מתפריט קוקטיילים ייחודי.
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: החל מהשעה 20:00 ועד אחרון הלקוחות, שישי: סגור, שבת: החל מהשעה 21:00 ועד אחרון הלקוחות. בימי חמישי ושבת הכניסה לבר מגיל 24 ומעלה בלבד.

ווינרי – בר יין
הווינרי הוא בר יין המציע ללקוחותיו יותר מ- 300 יינות שונים הנבחרים בקפידה על ידי אנשי המקצוע של המקום. בין היתר ניתן למצוא בתפריט העשיר יינות מיקבי הבוטיק הבולטים בישראל, כמו לדוגמה יקב גת שומרון, יקב פלאם, יקב אדיר, יקב רימון, יקב יתיר, יקב קטלב, יקב עמק האלה ועוד. במבחר המסנוור ניתן להתמצא בקלות הודות לסומליה הסובלני של הבר, המתאים לכל לקוח ולקוח את היינות המושלמים עבורו באופן אישי. 
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 17:00-20:00, שישי: 14:00-16:00

חדר האוכל
בחדר האוכל של מלון ממילא ניתן להתחיל את היום בצורה מושלמת בעזרת ארוחת בוקר טרייה המותקנת לנגד עיני האורחים. חדר האוכל המפואר מאפשר לסועדים לאכול באווירה נעימה ובלתי פורמאלית, וכן מוזמנים האורחים לסעוד את ליבם בחצר הפתוחה הקסומה.

העיצוב המרשים של חדר האוכל, העשיר בקשתות ועמודים בסגנון ירושלמי ומאופיין באווירה נינוחה והרמונית, מהווה קרקע מושלמת לארוחות שבת בצהריים וקבלת שבת בימי שישי בערב. התפריט של חדר האוכל משלב בין מנות מסורתיות מהמטבח היהודי לבין מתכונים נבחרים ממטבחי העולם. 
שעות פתיחה: ארוחת הבוקר מוגשת בין השעות 6:30-10:30, בשבתות בלבד ניתן ליהנות מארוחת צהריים בין השעות 13:00-15:00 ואילו בימי שישי בלבד יש ארוחת ערב בין השעות 19:00-22:00 בקיץ ובין השעות 18:00-21:00 בחורף.

אספרסו בר
האספרסו בר של מלון ממילא ממוקם בלובי המפואר והמעוצב של המלון. במקום מוגשים מאפים נפלאים, מבחר בקבוקי מים מינרליים, חטיפים קלילים וכמובן שגם מגוון רחב של סוגי קפה גורמה ומשקאות חמים נוספים. את כל המנות והמשקאות ניתן לקחת לדרך, אך כמובן שמומלץ במיוחד לשבת בנינוחות באחת מפינות הישיבה הרבות הפזורות בלובי. 
שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 8:00-21:00, שישי: 8:00-22:00, שבת: 8:00-21:00

מלון דה נורמן – רחוב נחמני, תל אביב
מלון דה נורמן התל אביבי מציע ללקוחותיו בר מודרני ושתי מסעדות גורמה ברמה בינלאומית: מסעדת בראסרי ומסעדת טאפאס יפנית. המסעדות מנוהלות על ידי שפים בעלי שם וניסיון בינלאומיים, העושים שימוש אך ורק בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. 
מבט לתוך אחד החדרים. מעמוד הפייסבוק של מלון דה נורמן

דה נורמן
מסעדת דה נורמן היא מסעדה יוקרתית, המפגישה את דרום צרפת עם תל אביב (התפריט שואב השראה מהעיר העתיקה של ניס, ומשלב בחכמה בין נגיעות דרום צרפתיות למנות ים תיכוניות מקומיות). 
במסעדה פועלים שלושה מתחמים, כשבכל מתחם שוררת אטמוספירה ייחודית: חדר האוכל הפרטי האקסקלוסיבי מתאים לאירועים משפחתיים אינטימיים או עסקיים יוקרתיים; חדר האוכל המרכזי כולל בר יין ושמפניה ומתאים בין היתר לארוחות רומנטיות במיוחד; והחצר החיצונית היא פינת חמד ירוקה ומבודדת, המספקת אווירה קלילה ושלווה תחת כיפת השמיים.
בימים ראשון עד חמישי מוגשות ארוחות הבוקר הייחודיות של מסעדת דה נורמן בין השעות 7:00-10:00 ובימי שישי ושבת בין השעות 7:00-15:30. ארוחת הצהריים מוגשת בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:30-16:00, ובכל ימי השבוע ארוחת הערב מוגשת בין השעות 18:00-23:30 
דה נורמן. נחמני 3, תל אביב. 053-9380353 
 דיינינגס. תמונה באדיבות המסעדה
דיינינגס
מסעדת דיינינגס היא מסעדה בקנה מידה בינלאומי, המהווה מיזוג יוצא דופן בין המטבח האירופאי המודרני למסעדה יפנית מסורתית בסגנון איזקאיה, וכל זה באווירה נוחה ומזמינה. מסעדת המקור הפועלת בלונדון הוכתרה על ידי המבקרים של ה- Zagat (מדריך מסעדות מהמובילים בתחומו) כאחת המסעדות היפניות הטובות ביותר בלונדון.

דלפק הסושי המרכזי הפועל במקום ללא לאות והמטבח הפתוח, מאפשרים אינטראקציה בין הסועדים לבין השפים: הסועדים יכולים לשוחח עם השפים שהופכים כל מנה ליצירת אמנות ייחודית או פשוט לצפות בהם בזמן שהם מכינים את המנות המושלמות והמוקפדות, כמיטב המסורת היפנית. לקוחות הדיינינגס יכולים גם ליהנות מתפריט הסאקה הייחודי למקום, העשיר ביותר בישראל.

ארוחת הצהריים מוגשת במקום בין השעות 12:00 ל- 15:00 ואילו ארוחת הערב מוגשת בין השעות 18:00-23:30, שבעה ימים בשבוע. בחודשי הקיץ ניתן לסעוד במרפסת רחבת הידיים תחת כיפת השמיים בקומה השלישית של המלון ולהשקיף במהלך הארוחה על העיר הלבנה ההומה.
דיינינגס, נחמני 25, תל אביב. טלפון – 053-9369215
 בר הספריה. תמונה מעמוד הפייסבוק של המקום
בר הספריה
כמצופה ממלון מודרני ומוביל, ניתן למצוא בדה נורמן גם בר יוקרתי ואלגנטי המאופיין באווירת Gentlemen's Club מסוגננת. בר הספריה הוא בר בסגנון קולוניאלי, המתגאה בעיצוב מיוחד במינו, הכולל ספריה עשירה בספרים עתיקים שיובאו באופן אישי מאנגליה. עבור רבים מהווה בר הספריה מקום מפלט שבו הם יכולים ליהנות משלווה שאין שנייה לה, בליבו של הרחוב השוקק. 
התפריט של בר הספריה כולל מבחר של בקבוקי קוניאק וויסקי נדירים, מגוון קוקטיילים קלאסיים המוכנים בצורה מוקפדת על ידי אנשי מקצוע מנוסים, כשלצד מנות האלכוהול, ניתן ליהנות גם משעת תה אנגלית מסורתית ומנות אוכל משובחות.

ארוחת הבוקר בבר הספריה מוגשת בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7:00-11:00, בימי שישי בין השעות 7:00-15:30 ואילו בימי שבת בין השעות 7:00-12:00. מנות הבר הקטנות מוגשות במקום בימי ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-23:00 ובימי שישי ושבת בין השעות 16:00-23:00.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח