נגישות
נגישות

מבזק חדשות קולינרי – 10.8.16

מסעדת יאניביצ'י מארחת את השף עומר עלוואן; תפריט קיץ במסעדת ג'ינוס בקריית ביאליק; מקום חדש שנקרא לא אחרת מאשר 'ביצים שלי' ועוד חדשות קולינריות מרחבי הארץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 10/08/2016, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יאניביצ'י חוגגת שנתיים
ב-17.8 חוגגת מסעדת יאנביצ'י (מושב בוסתן הגליל) שנתיים של פעילות, עם ערב קולינרי מיוחד שיתארח בו השף המוכשר עומר עלוואן (עלה גפן). ביחד עם עידן רקיר, שף המסעדה, יבשלו ארוחת ערב גלילית, עם מוסיקה ערבית עדכנית ברקע ומנות מיוחדות. 
יאניביצ'י, מושב בוסתן הגליל. 053-9369216
יאניביצ'י. תמונה באדיבות המקום 
תפריט קיץ חדש בג'ינוס
מסעדת ג'ינוס בקריית ביאליק משיקה תפריט קיץ, הכולל מנות כמו המבורגר אנטרקוט ושפונדרה עם כבד אווז, רוטב יין-ברביקיו, ריבת בצל ומייפל (78 שקלים); לינגוויני קונפי אווז עם פטריות, שום, עשבי תיבול וירוקים (58 שקלים); נתח קצבים צלוי על הגריל (105 שקלים) ועוד.
ג'ינוס, דרך עכו 192, קריית ביאליק. 053-9383912
תפריט קיץ בג'ינוס. תמונה באדיבות המסעדה 
תפריט קינוחים יפני ב-TYO
TYO היפנית משיקה תפריט קינוחים חדש, המחבר בין טעמים מהמזרח הרחוק למזרח התיכון, לפי פרשנותה האישית של הקונדיטורית מיכל בוטון , אשר בנתה את התפריט בהתאם ליצירותיו של השף יאמה סאן. בין הקינוחים: מיסטר בין - עוגת שעועית אזוקי, קציפת ארל גריי חמה, קרמל, נענע ואגוזים מסוכרים (46 שקלים); Tea Time - עוגת גבינה, סבלה תה ירוק ואנגלז וניל מאצ'ה (44 שקלים). 
TYO, מונטיפיורי 7, תל אביב. 053-7934176
קינוחים חדשים ב-TYO. צילום: אפיק גבאי
ביצים שלי: סנדוויצ'יית שף
סנדוויצ'יית שף חדשה נפתחת ברחוב בוגרשוב בתל אביב. על התפריט אמון השף לירון אבולניק, הזכור מהתוכנית משחקי השף וממסעדת הרברט סמואל. התפריט של "ביצים שלי" מחולק למספר קטגוריות, ביניהן כריכי שף מלחמים שונים, סלטים וקינוחים, כולם מבוססים על ביצים ומבוצעים ברמות מורכבות שונות. למשל: Steak&egg – אנטריקוט, צ'ימיצ'ורי, קונפי שום, וביצת עין. 38 שקלים; עיג'ה – לביבות סוריות על בסיס ביצים, טחינה, משוויאה בעיטור כוסברה טרייה. 32 שקלים. 
ביצים שלי, בוגרשוב 22, תל אביב. 053-4293719
 
שרונה מרקט משיקה: מטבחנא
מתחם שרונה מרקט משיק את "מטבחנא": שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם שפים יהודים, מוסלמים ונוצרים במסעדת פופ-אפ למשך 8 ימים בלבד. ישראל אהרוני, אייל לביא, יוסף (זוזו) חנא, איילת לטוביץ', איברהים אבו סיר ונביל אחו, הם רק חלק מהשפים שיובילו את "מטבחנא", פרויקט ראשון מסוגו בשרונה מרקט ששם לו למטרה להעביר מסר של קיום משותף דרך הקולינריה. השפים יבשלו יחדיו מדי יום במסעדת פופ-אפ ייחודית במתחם, עד ה-14 באוגוסט, ובין השעות 12:00-20:00, בשיתוף פעולה עם עמותת "שפים למען השלום".
מטבחנא בשרונה מרקט. צילום: אברהים אבו סיר
מפאריז לנהריה: רק אנטרקוט
מלון הבוטיק החדש Sea Life, הממוקם על רצועת חוף נהריה אכזיב, השיק את מסעדת השף החדשה של המלון – "רק אנטרקוט".  הקונספט הייחודי מאמץ את הגישה של מסעדת 'לה ראלה דה לאנטרקוט' הפריזאית - מסעדה ללא תפריט בשרים אלא מנת דגל אחת של סטייק אנטרקוט במחיר אחיד של 119 שקלים, וכוללת אנטרקוט מובחר על מחבת ברזל לוהטת בתוספת צ'יפס ופוקאצ'ה כמנה ראשונה. לחוויה הקולינרית מתווספים גם נוף לים, מגוון בירות מובחרות וקינוחים. א'-ה' בין השעות 19:00-23:00.
רק אנטרקוט, העלייה 75, נהריה. 053-4293366
 
חוזרים לבית הספר ברשת BBB  
רשת BBB יוצאת במבצע לקראת חזרה לבית הספר ומעניקה בקבוקול מעוצב מתנה בכל ארוחת ילדים. בנוסף, כל מי שרוכש ארוחת ילדים יוכל לרכוש קופסת אוכל אטומה, הכוללת מזלג וסכין רב פעמי, המגיע בתוך צידנית השומרת על חום הארוחה. 20 שקלים.
>>> לסניפי רשת BBB
 
כוס יין גוורצטרמינר מבעבע בטייגר לילי - שרונה מרקט
כל סועד בטייגר לילי-שרונה מרקט מקבל (עד סוף אוגוסט) כוס יין גוורצטרמינר מבעבע במתנה. המבצע בכל ימות השבוע (כולל שישי-שבת) ובכל שעות היום.
טייגר לילי, קלמן מגן 3, שרונה מרקט, תל אביב. 053-9380556
 
משתה סובייטי ב"מטבחצר"
השפים יוגב ירוס ואייל סניור יצרו במסעדת הכפר מטבחצר במושב גינתון שני ערבי קונספט של משתה סובייטי שיתקיימו בתאריכים 18/8 ו-25/8. הארוחה הקונספטואלית תכלול מנות מהמטבח הסובייטי, ואת המשתה תלווה הוודקה של רוסקי סטנדרט. 280 שקלים לאדם, כולל מים/סודה ואלכוהול.

חידושי קיץ בלינק בירושלים
הביסטרו-בר המיתולוגי לינק של יהודה אסלן בירושלים חוגג את הקיץ עם חידושים מרעננים. במרפסת של הלינק נפתח בר הקיץ החדש המציע תפריט קוקטיילים על בסיס האפרטיף הקיצי Aperol, תפריט יינות לבנים ויינות רוזה במחירים מוזלים ועוד הפתעות שמתחלפות על בסיס יומיומי. בנוסף, לינק חוגגת 18 שנים עם תפריט חדש ומשודרג, ובו מנות כמו סביצ'ה דגים (56 שקלים); שרימפס ביין לבן (72 שקלים); חזה עוף בסגנון ניו אורלינד (72 שקלים) ועוד. 
לינק, המעלות 3, ירושלים. 053-9438521
 נבחרת המשקאות של לינק בירושלים. צילום: יובל שי

נפתחת ממש עכשיו: הרברט סמואל בירושלים
מסעדת הרברט סמואל (אחות לסניפי תל אביב והרצליה) נפתחת להרצה בירושלים. המסעדה תהיה כשרה, ועל המטבח מופקד השף אורן ירושלמי. 
המסעדה החדשה ממוקמת במלון הרברט סמואל בכיכר ציון שבלב העיר. המסעדה תיפתח בהתחלה בשעות הערב בלבד (18:30-23:30) בימים א'-ה', ובהמשך גם לעסקיות צהריים.
הרברט סמואל ירושלים. תמונה: שירן כרמל
תפריט צהריים חדש באמיליה רומנה
אמיליה רומנה מציעה עסקיות צהריים חדשות. במסגרת העסקית, שמחירה 69 שקלים, תמצאו מנות ראשונות דוגמת ברוסקטה קפרזה (עגבניות שרי תמר, בזיליקום ומוצרלה די בופאלו); גספאצ'ו וגבינת כבשים (קרם עגבניות שרי עם בזיליקום וגבינת פטה כבשים); ועיקריות כגון פפרדלה ראגו עגל (ברוטב עגבניות עם ירקות שורש ויין אדום); שרימפס ברוטב עגבניות פיקנטי וכוסברה; ופיצה פפרוני פיקנטי עם שמן פפריקה מעושנת ועשבים. העסקית שמחירה 89 שקלים מציעה למנה ראשונה פרחי כרובית וברוקולי עם חמאת קשיו, אגוזי לוז, עגבניות ורוקט; קלמארי צרוב על הפלנצ'ה עם עגבניות מוחמצות, גרגרי חומוס וגספצ'יו עגבניות; ולעיקרית - ריזוטו טרטופו (פטריות יער צלויות, כמהין ויין לבן); פילה מוסר ים במחבת עם ירקות ירוקים וירקות שורש וספגטיני פירות ים (קלמארי, מולים וצ'ילי חריף ברוטב חמאת עגבניות). 
אמיליה רומנה, לילינבלום 21, תל אביב. 053-9387816
עסקיות חדשות באמיליה רומנה. צילום: אנטולי מיכאלו

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח