נגישות
נגישות

איפה אוכלים הקיץ? מבזק קולינרי חם – 20.7.16

ארוחת ערב משובחת במסעדת דומיניק ברמת גן; המסעדה החדשה של חמודי עוקלה; פסטיבל בשרים ברשת רק בשר; תפריטי קיץ במסעדות ועוד חדשות קולינריות במבזק שכולו שמש וים

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 20/07/2016, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת ערב משובחת בדומיניק 
מתי אכלתם לאחרונה קונפי אווז מעולה, פטה כבד מושלם וקינוחים איכותיים במסעדה כשרה? דומיניק ברמת גן (אחותה הצעירה והיפה של הקונדיטוריה הותיקה) היא מסעדה יפה וכשרה, שמצליחה לעמוד באתגר חומרי הגלם. 
קונפי אווז בדומיניק. תמונה: יחסי ציבור
ראשונות מצוינות ששווה להזמין: פטה כבד עם קונפיטורה של עגבניות שרי וקרוסטיני (38 שקלים); ברוסקטה עם חצילים מעושנים, עשבי תיבול, צ'ילי אדום, פילה תפוזים וסילאן (29 שקלים); כרובית קריספי עם צנוברים, חמוציות, פטרוזיליה ואיולי חרדל (32 שקלים). הכוכב היה הפטה כבד, שהוגש עם קונפיטורה מעולה של עגבניות שרי שלמות. פשוט לחתוך משניהם ולהניח על הקרוסטיני. הכרובית מטוגנת בדיוק במידה וגם לא מתובלת יותר מדי, מה שמשאיר אותה עם הטעם המקורי והכל כך עדין של הכרובית. הברוסקטה היא תוספת מצוינת של רעננות בפה, והשילוב של פלחי התפוז המפולטים פשוט גאוני.

לעיקריות מומלץ לבקש את הקונפי אווז (69 שקלים) שמגיע עם גזרים צבעוניים צלויים, בצלי שאלוט מקורמלים ותפוחי אדמה שבורים, שעוברים במטבח תהליך שהופך אותם לשונים ומיוחדים. מנה שהיא יצירת מופת, ורמת הפופולריות שלה בקרב הסועדים לא מפסיקה לעלות. את ההמבורגר (54 שקלים) אל תפספסו, כי מדובר פה בקציצה מעולה בתוך לחמנייה טרייה שעברה סיבוב על הגריל, עם איולי שום קונפי, בצל מקורמל, מלפפון כבוש וצ'יפס שבור.  

בדומיניק יש בר ענק ומרשים, עם תפריט אלכוהול שפשוט קשה לבחור ממנה. שני קוקטיילים מצוינים שניסינו הם מרמל'ס – וודקה, ליקר קוקוס, פסיפלורה וראשן עם מרמלדות, מעשה ידיו של דומיניק הקונדיטור. הקוקטייל השני הוא אסהי פונץ' – אפרסק מעורבב עם רום לבן, וודקה אסהי וסג'רה של חמוציות ונגיעה של פירות יער. בצהריים יש הנחה על תפריט האלכוהול. ואל תשכחו להזמין את פלטת ממתקי הקינוח, גם הם בעבודת יד של דומיניק. 
בשלישי בערב תוכלו ליהנות מרביעיית ג'אז המנגנת ברקע. המקום מתאים מאוד לאירועים פרטיים ואירועי חברה, ובערב יש כאן פשוט אווירה יוצאת דופן. כל אזור העסקים של מתחם הבורסה מנמנם בלילה, וזה אומר שיש חניה בשפע ושקט ברחובות.  
 
הבר של דומיניק
המסעדה החדשה של חמודי עוקלה
קוראים לה איטליאנו דה לה קוסטה, יש לה נוף לים והיא ממוקמת בחיפה. נראה כי חמודי עוקלה (העונה הראשונה של משחקי השף, מסעדת מגדלנה המצליחה והמעולה) מצא לוקיישן מדויק למסעדה החדשה שלו. חמודי יוצר מנות המשלבות בין המטבח האיטלקי למטבח הערבי הגלילי. המחירים ינועו בין 40-55 שקלים למנה, ועד כ-100 שקלים למנה העיקרית. 

בין המנות בתפריט: קרודו דג ים עם סלט בורגול, עשבים ועדשים שחורות, קרם גבינת עזים וקרם לימון (47 שקלים); ארנצ'יני עם מוצרלה מעושנת ואיולי פפריקה (39 שקלים). מהטאבון – פיצה סינייה עם טלה טחון מתובל, חצילים שרופים, סלסה של עגבניות, טחינה גולמית, בצל סגול, צנוברים וסומק (62 שקלים); פיצת אווז מעושן עם אספרגוס ומוצרלה (56 שקלים).
איטליאנו דה לה קוסטה. תמונה באדיבות המסעדה
פסטיבל בשרים ברשת רק בשר
בפסטיבל הבשר שנערך בכל יום שלישי האחרון של כל חודש ברשת מסעדות רק בשר, תוכלו ליהנות מארוחת אכול כפי יכולתך הכוללת מגוון בשרים, מנות ראשונות, קינוחים ויין ללא הגבלה. את הערב תוכלו להתחיל עם מנות ראשונות לבחירתכם, כמו לחם הבית, סלט, קרפצ'יו וצ'ילי קון קרנה, ואז הבשר יתחיל לזרום ללא הגבלה. אסאדו שמלווה ברוטב המיוחד של רק בשר, אנטריקוט, סינטה, צ'וריסוס, קבב והפיקנייה המפורסמת של המקום. במהלך הערב תיערך הגרלה נושאת פרסים. אפשר לזכות בצ'ייסר מתנה, בקבוק יין איכותי ואפילו בשוברים לארוחה נוספת ברשת "רק בשר". התענוג הזה עולה 155 שקלים בלבד לחברי מועדון, ואם אתם עוד לא חברי מועדון, תשלמו 180 שקלים. חבר מועדון עולה 25 שקלים, ואין לו הגבלת זמן. את ההנחה של חברי המועדון תקבלו עוד באותו הערב.
 
מסעדת רק בשר

תפריט קיץ באריא
השף גיא גמזו ממסעדת ARIA (אריא) הרכיב תפריט תפריט קיץ חדש: סביצ'ה בשילוב סורבה של אפרסק לבן, סינטה צרובה עם ויניגרט מנגו ומרק פירות אדומים (59 שקלים); צווארון לבן- כיסוני בצק רבוך ממולאים בפונדו כרישה ומסקרפונה, מזוגגים בחמאת לימון (88 שקלים); סמי פרדו במבה- מוס חמאת בוטנים חצי קפוא לצד פאדג׳ שוקולד, גאנש קרמל שוקולד, טוויל קרמל, פולי קקאו, בוטנים ניו יורק סטייל ומוס שוקולד לבן (45 שקלים) ועוד.

בראנץ' שישי בפיש מרקט
פיש מרקט, מסעדת הדגים החלבית-כשרה של השף קובי עבד, העומד מאחורי מסעדות קבוצת המיתוס, משיקה בראנץ' שישי. המנות בתפריט נעות בין 69-119 שקלים לארוחה מלאה. כל המנות מגיעות מלוות בפלטת סלטי הבית זוגית הכוללת 10 סוגים ללא הגבלה בליווי לחם על אבנים, קינוח השף/ שתייה חמה. בין המנות: פיצה יוונית, גבינות בלקניות, זיתי טאסוס, שאלוט וצ'ילי אדום; פילה אמנון עם ניוקי תפוחי אדמה ולימון כבוש; קבב דג ים ברוטב חריימה על קוסקוס דק ועוד. הבראנץ' מוגש בין השעות 11:00-17:00

ארוחה והפלגה במסעדת הדגים עין גב
במסעדת הדגים בנמל עין-גב מזמינים ליהנות מארוחה במסעדה והפלגה בכנרת מתנה. המסעדה מגישה תפריט חדש בניצוחו של שף הילאל סבאח ובהנחיית היועץ הקולינרי יענקל'ה שיין, המבוסס כולו על חומרי גלם טריים ואיכותיים, ביניהם דגים טריים מימת הכינרת. במבצע הקיץ – מזמינים מנה עיקרית ומקבלים כרטיס להפלגה בכנרת במתנה. ניתן גם בהזמנת מנת ילדים. המבצע בימים א'-ו'. בתוקף עד ה-26.8.16. 
סרדינים מטוגנים במסעדת הדגים עין גב.

נעים להכיר: מסעדת MEAT KITCHEN
שף נדב נצר (מסה, רפאל, השולחן) ושף אלעד לוי (בוסטון, ארצ'י) משיקים את MEAT KITCHEN (מיט קיטשן) - מסעדת שפים כשרה בקונספט ייחודי על טהרת הבשר עם מכשור גסטרונומי מתקדם בעולם בתחום טפול בבשר ועם אווירת בראסרי. המסעדה נפתחת בלוקיישן שבו שכנה מסעדת שיין אנד שארפ (רחוב יגאל אלון בתל אביב). בין המנות: ברזאולה- בקר בכבישה יבשה, צנונית, פטרוזיליה, עגבנייה מרוסקת, צלפים, חרדל דיז'ון (49 שקלים); נתח קצבים - פירה כפרי, בצל חרוך, עגבנייה שרופה, פורטובלו קונפי וויניגרט טאסוס (119 שקלים).  
 
מיט קיטשן. צילום: אנטולי מיכאלו
מטבחצר – מסעדת כפר ומקום לאירועים
השפים יוגב ירוס ואייל סניור משיקים את מטבחצר - ליין ארוחות קונספטואליות שפתוחות לקהל וגם מתחם פסטורלי לאירועים פרטיים. המיזם מתחיל לפעול בימים אלו במושב גינתון. פעמיים בשבוע יתקיימו במקום ארוחות משתנות שיפורסמו לקהל הרחב ובשאר ימות השבוע יערכו במסעדה אירועים פרטיים בהתאמה אישית. לכל ארוחה קונספט משלה _משתה רוסי, ארוחה טוסקנית ועוד). טלפון להזמנות 054-4579200

מבצע ארוחות בריאות ברשת גרג
רשת קפה גרג במבצע חודש בריאות, במסגרתו היא מציעה ארוחת בריאות (כריך וסלט אישי) + משקה בריאות (חליטת אייס תה ירוק) ב-50 שקלים. המבצע עד סוף יולי.

פותחים את הקיץ באמריקן קולוני
לכבוד עונת הקיץ פתחו בגינה המלכותית של מלון אמריקן קולוני בירושלים את 'בר הקיץ' לקהל הרחב. הבר יהיה פתוח בכל חודשי העונה החמה, ובו ניתן ליהנות מקוקטיילים אקזוטיים, בירות מקומיות ומיובאות, יינות בוטיק ותפריט קיץ עם מנות BBQ, פיצות אפויות בטאבון, סלטים טריים, קינוחים מתוקים ומרעננים ועוד. פתוח לקהל הרחב בכל יום, החל מהשעה 17:30.

בר הקיץ של אמריקן קולוני
THE GARDEN TERRACE - בר הקיץ החדש של מלון וולדורף אסטוריה 
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים משיק את בר הקיץ-THE GARDEN TERRACE, שהוקם על גג המלון. מנות מוקפדות בסגנון טאפאס ים תיכוני, בר משקאות וקוקטיילים עשיר ומקצועי. פתוח לקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-23:00.

MIX KAPLAN
מיס קפלן פותחת את הקיץ עם בשורה חדשה – בר קוקטיילים קיצי ושמח מבוסס פירות בשם Mix Kaplan, שייפתח בימים הקרובים בבר החיצוני הצמוד למבנה המסעדה ויציע חוויית בר. את המיזם החדש מובילים אורי שביט, המיקסולוג דן קרייצר והשפית שיראל ברגר. בנוסף לקוקטיילים שהרכיב קרייצר יוכלו אורחי הבר להפוך למיקסולוגים לרגע ולהרכיב לעצמם את הקוקטייל שלהם, עם סוגי אלכוהול, פירות ומיצים טריים, ממתיקים, טוויסטים חמוצים וסירופים מבוססי עשבי תיבול ותבלינים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח