נגישות
נגישות

איפה כדאי לאכול עם הילדים בחופש? סקירת מסעדות

בקיץ אנחנו מבלים יותר עם הילדים במסעדות, אך לא תמיד יודעים לאן כדאי להגיע. כדי שתוכלו ליהנות מהחוויה הקולינרית ביחד, סקרנו מסעדות שמציעות תפריטי ילדים ראויים וגם אטרקציות מתאימות

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אלדד שחר
תאריך פרסום: 11/07/2016, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

משנה לשנה יותר ויותר מסעדות מקדישות תשומת לב מיוחדת לתפריטי הילדים, כשאת מרב המאמצים ניתן להרגיש עם תחילת הקיץ, לקראת החופש הגדול. עבור הורים רבים המגוון המוצע לילדים מהווה שיקול חשוב בקבלת ההחלטה בנוגע למסעדה אליה ייצאו עם המשפחה והמסעדנים מודעים לכך היטב. בכתבה שלפניכם ריכזנו מספר מסעדות המתייחסות לתפריטי הילדים ברצינות הראויה להם, וגם כמה שמציעות אטרקציות או סביבה שמתאימה לכל המשפחה. 

>> בכל יום ראשון - קרייזי סאנדיי! הטבות מטורפות במסעדות

כל הארץ

אילוסטרציה: thinkstock
קפה גרג

תפריט הילדים ברשת גרג כולל ארוחות ילדים כשרות. התפריט המעוצב יציג את מנות הילדים עם תמונה להמחשה של כל מנה. הארוחות כוללות מנה עיקרית (טוסט/שניצל דג/פסטה ועוד, תוספות, שתייה ויוגורט תות לקינוח. 29 שקלים למנה. בחלק מהסניפים משחקיות מקסימות לקטנטנים. 
>> לסניפי רשת קפה גרג
משחקיות לקטנטנים. קפה גרג. צילום: אלעד גוטמן
אגאדיר
בכל הסניפים של רשת אגאדיר מציעים ארוחות ילדים ב-47 שקלים בלבד הכוללות המבורגר ילדים/שניצלונים/המבורגר טבעוני בתוספת צ'יפס וכוס פטל. כל ילד שיזמין ארוחת ילדים יקבל בנוסף גם פלייסמנט צבעוני לצביעה והפתעה.
>> לסניפי אגאדיר
 
ארומה
ברשת ארומה מציעים לילדים שתי מנות מיוחדות: טוסט ילדים ובוקר ילדים במחיר 24 שקלים האחת. מנת הטוסט כוללת טוסט עם גבינה צהובה וחמאה, מקלות מלפפון ועגבניות שרי, וה"בוקר ילדים" כוללת חביתה, מקלות מלפפון, עגבניות שרי, לחם וטונה/גבינת שמנת/גבינה צהובה. שתי המנות כוללות גם כוס שתייה לבחירה (לימונדה, מיץ תפוזים או שוקו), ובנוסף כל ילד יקבל פלייסמט מיוחד שניתן לצייר עליו ולצבוע אותו. 
>> לסניפי רשת ארומה
 ארומה קיץ 2016. צילום: יחסי ציבור
צ'וקה
ארוחות הילדים של צ'וקה עולות 38 שקלים וכוללות בנוסף למנה העיקרית גם שתייה לבחירה (מיץ תפוזים, לימונדה או מיץ ענבים) וכדור גלידה. למנה עיקרית ניתן לבחור מהמנות הבאות: שניצלונים (בתוספת אורז מאודה, אורז מוקפץ או צ'יפס), עוף בלימון (בתוספת אורז מאודה, אורז מוקפץ או צ'יפס), נודלס עוף ונודלס ירקות. בצ'וקה לא שוכחים גם את ההורים ומציעים להם במהלך כל החופש הגדול דיל הכולל רול בהרכבה אישית ושליש בירה מהחבית ב-42 שקלים.

רשת מקס ברנר
אמנם נראה שכל התפריט של מקס ברנר תוכנן עבור ילדים וילדים בנפשם, אבל לכבוד החופש הגדול משיקים ברשת המתוקה הזו תפריט מיוחד לילדים, הכולל ארוחות שלמות לצד קינוחים. תפריט האוכל כולל שלוש ארוחות: שניצל של מר שפריצר עם קטשופ מתוך שפריצר, צ'יפסים מה'ציפסר וירקות חתוכים במיקסר (36 שקלים), ספגטי של האדון האיטלקי קרלטי, עם מזרק מלא ברוטב עגבנתי, הרבה גבינתי וגם קצת ירקותי (33 שקלים) וביצה מקשקשת של הגברת מרשרשת עם שתי לחמניות ברשת, ממרח שוקולדשת, גבינשת וירקות עם צבעי הקשת (33 שקלים).

במחלקת המתוקים של התפריט, שזכה לשם "מקס ותפריט השוקולד הסודי", תמצאו בין היתר את ההפתעות הבאות: ארטיק שלג וניל על מקל, שוחה באמבטיית שוקולד וגולות של וופל שוקולד מרעיש (24 שקלים), פיצה של גושי שוקולד עם שוקולד לבן נמס מעל, קצפת ומרשמלו שלג (24 שקלים), קרפ מרשמלו נמס עם דובונים, גושי שוקולד חלב, הר גלידת וניל והמון שוקולד חם (29 שקלים) ועוד רבות ומתוקות אחרות. 
>> לסניפי מקס ברנר

ארוחות בוקר מתוקות וגם מלוחות. מקס ברנר. צילום: דרור כץ
תל אביב והמרכז

מקום בלב – רעננה
מרחבים כמו במסעדת מקום בלב לא תמצאו בשום מקום אחר. פרדס, פרחים ונחל מפכפך. אין ספק שלילדים יהיה מה לעשות כאן, בין אם זה לטייל בגינת הירק ובין אם זה סתם לרוץ ולהתחבא בין העצים. מנות הילדים (58 שקלים) כוללות פסטה פנה שמנת או עגבניות, נקניקיות עוף צלויות ופירה או שניצלונים וטוגנים פריכים בתוספת ירקות. 
מקום בלב, פרדס משותף 5, רעננה. 053-9440962
 לילדים יש היכן להתרוצץ. מקום בלב. צילום: באדיבות המסעדה
קפה גן סיפור – חולון והרצליה
קפה גן סיפור הרצליה וקפה גן סיפור חולון תוכננו מראש כמקומות ידידותיים לילדים, וזאת כמובן בלשון המעטה: העיצוב של בתי הקפה מתכתב עם ספרי הילדים הקלאסיים, בכל סניף תמצאו שירותים וכיורים המותאמים לילדים ובמהלך השהייה במקום הילדים יזכו לפלייסמנטים צבעוניים, חוברות צביעה ומשחקים, ספרי ילדים ועוד.  

בתפריט הילדים של קפה גן סיפור הרצליה וקפה גן סיפור חולון, הנקרא "ילדוד'ס", תמצאו מבחר ארוחות ומנות שילדים אוהבים במיוחד כמו לדוגמה פיצה פיתה (עם עגבניות, זיתים ירוקים או תירס כשהתוספת הראשונה כלולה במחיר המנה – 27 שקלים), שיקשוקית (סלט ירקות קצוץ, עגבנייה, מלפפון ופלפלים בצנצנת לבחירה ורוטב בצד: ויניגרט/אלף האיים/טחינה – 19 שקלים) ואצבעות שניצל דג (5 יח' בליווי אורז לבן, קטשופ וירקות חתוכים – 32 שקלים). בנוסף כולל תפריט הילדים מגוון קינוחים שילדים לא ידעו מהם שובע כמו למשל עוגילידה (כדור גלידה לבחירה שיוגש בין עוגיית וניל לעוגיית שוקולד – 19 שקלים), כדור גלידה עם קצפת ושוקולד (15 שקלים) ועוד. התפריט גם כולל מנה מיוחדת לתינוקות, הנקראת "המנה של אביב": ירקות מרוסקים (15 שקלים) שזוכים להצלחה רבה. 
חושבים קודם כל על הילדים. קפה גן סיפור. צילום: באדיבות המסעדה
פסטה מיאה – תל אביב
לכבוד החופש הגדול פיתחו בפסטה מיאה שברמת החייל קונספט חדש שזכה לשם המתבקש "ארוחה משפחתית". במסגרת הדיל כל משפחה שתגיע בהרכב מלא לפסטה מיאה (זוג הורים, שניים עד שלושה ילדים וסבתא או הרכב דומה), תזכה לשתי קערות פסטה גדולות (אפשר לבחור מתוך כל הפסטות הטריות המוגשות מדי יום ובין כל הרטבים שישנם), קערת סלט גדולה לבחירה, פיצה אחת, קנקני סיידר תפוחים או לימונדה ללא הגבלה, שתייה חמה ושני קינוחים מתפריט המסעדה. המחיר לכל הארוחה: 295 שקלים. 
פסטה מיאה, הברזל 34, תל אביב, 053-9444006

סנטה רוזה – תל אביב
בסנטה רוזה מציעים שני תפריטים מיוחדים לילדים: באחד יש ארבע ארוחות שונות (45 שקלים לארוחה) והשני הוא תפריט בראנץ' המוגש בסופי השבוע בלבד. התפריט הרגיל כולל את המנות הבאות, כשכל מנה מוגשת עם שתייה קלה וגלידה בטעם וניל, שוקולד או תות: פיצה ברוטב עגבניות ומוצרלה (קוטר 24 מ"מ), פסטה ברוטב עגבניות/שמנת פטריות, מיני המבורגר עם צ'יפס ושניצלונים עם צ'יפס/הום פרייז. תפריט הבראנץ' כולל חביתה, מקושקשת או ביצת עין המוגשות עם סלט, וופל בלגי עם רוטב שוקולד/סירופ מייפל, פנקייקס עם רוטב שוקולד/סירופ מייפל ושוקו חם או קר. עלות ארוחת הבראנץ': 36 שקלים. 
סנטה רוזה, קהילת סלוניקי 11 (נאות אפקה), תל אביב, 053-9370333

2C – תל אביב 
במסעדה הגבוהה ביותר בארץ מציעים נוף פנורמי יפהפה של כל תל אביב וכמובן הים, ותפריט ילדים הכולל שלוש מנות: המבורגר המוגש בלחמנייה עם ירקות בליווי צ'יפס, שניצל בליווי צ'יפס או פירה נטורל ומנת פסטה המשתנה מדי יום. 49 שקלים. 
2C, דרך מנחם בגין 132, קומה 49 בבניין עזריאלי העגול, תל אביב, 053-9440445

TOPSEA
במסעדת TOPSEA משיק השף יהונתן בורוביץ' תפריט מיוחד לילדים לרגל החופש הגדול, הכולל בין היתר את המנות הבאות: שניצ-בורגר (שניצל בלחמנייה, מיונז, חרדל, חסה ועגבנייה - 67 שקלים), צלחת חומוס (גרגרים חמים בטחינה, שמן זית ופטרוזיליה, בתוספת שתי פיתות – 26 שקלים), כדורי פלאפל על מצע טחינה (36 שקלים), ספגטי ברוטב עגבניות ובזיליקום (39 שקלים), נקניקיות וצ'יפס (34 שקלים) ופיתה עם שניצל וצ'יפס (39 שקלים).
מסעדת TOPSEA מציעה גם מגוון מנות TO-GO לילדים כמו לדוגמה פיתה עם צ'יפס וחומוס (12 שקלים), ג'בטה עם שקשוקה (29 שקלים), פיתה עם חביתה (12 שקלים) או פיתה עם לאבנה וזעתר (12 שקלים). 
TOPSEA, חוף הילטון, תל אביב, 054-7996687
TOPSEA. צילום: נמרוד סונדרס

סנדוויצ'רי – תל אביב
בסנדוויצ'רי, גם הם בקניון עזריאלי, אך הפעם בקומה 49, מציעים לילדים שלא סובלים מפחד גבהים דיל מדליק, הכולל ארוחה מלאה של כריך מהתפריט בתוספת שתייה. החבילה כוללת גם עלייה למצפה, ממנו נשקף נוף עוצר נשימה. כל זה תמורת 49 שקלים. 
סנדוויצ'רי, דרך מנחם בגין 122, קומה 49 בבניין עזריאלי העגול, תל אביב, 03-6222212

אדמה ביסטרו – ADAMA
באדמה ביסטרו מגישים במשך כל השנה תפריט ילדים הכולל מנה עיקרית, תוספת, שתייה (כוס קולה, לימונדה או מיץ תפוזים) וקינוח (כדור גלידה) במחיר של 56 שקלים בלבד. לעיקרית ניתן לבחור פסטה פנה ברוטב עגבניות/שמנת, המבורגר "אדמה קיד" או שניצל עוף, ולתוספת ניתן לבחור פירה או תפודים. בנוסף לכבוד הקיץ תוכלו ליהנות מ-HAPPY HOUR לכל המשפחה – 20% הנחה על כל התפריט בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 19:00-17:00 (ההנחה חלה גם על ארוחות הילדים).  
אדמה ביסטרו - ADAMA, מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זיכרון יעקב, 04-6293182
 
אינדירה – תל אביב
מי שמאמין שלילדים אין יותר מדי מה לחפש במסעדות הודיות, כנראה עוד לא זכה לשבת עם ילדים במסעדת אינדירה, המציעה תפריט ילדים עשיר במיוחד. בין השאר כולל התפריט את המנות הבאות: אורז הודי סיני מוקפץ (27 שקלים), אורז עם בקר, עוף או ירקות (39 שקלים), שניצל (נתחי פילה עוף בתוספת צ'יפס – 37 שקלים), נודלס בקר או עוף (37 שקלים), שיפודי פילה עוף (בתיבול קל ועדין – 49 שקלים) ופיצה הודית על גחלים (זיתים וירקות - 29 שקלים).
בנוסף כולל תפריט הילדים של אינדירה גם מספר משקאות לילדים כמו משקה יוגורט מתוק (25 שקלים) ומיץ תפוזים/תות/בננה/מנגו או לימונדה (18 שקלים) ומבחר גלידות (שוקולד/וניל/סורבה תות, סורבה מנגו/סורבה קוקוס - 22 שקלים). התפריט מתאים ומוגש לילדים עד גיל 12 בלבד. 
אינדירה, שדרות שאול המלך 4, תל אביב, 053-9441101

טייגר לילי
בטייגר לילי שרונה ובטייגר לילי רמת החייל, מציעים תפריט ילדים במשך כל השנה ולא רק בחופש הגדול. כל אחת מהמנות בתפריט הילדים עולה 39 שקלים, כשסך הכול מדובר בארבע מנות: גאי מנאו (חזה עוף פריך ברוטב צ'ילי מתוק ולימון), פאד תאי (אטריות אורז עם עוף, גזר, פטריות ובצל ירוק), אגרול המוגש עם מרק תירס ומנת נודלס ילדים (אטריות ביצים עם עוף, גזר, פטריות ובצל ירוק). 
פאד תאי בטייגר לילי. צילום: דניאל לילה

מקסיקנה
ברשת מקסיקנה מפנקים את הסועדים הצעירים עם קעקוע זמני של האצטקי הצבעוני המופיע בלוגו של הרשת, כשבנוסף יקבלו הילדים הגדולים תפזורות ותשבצים, והקטנים יקבלו חוברות צביעה וצבעים. תפריט הניניוס (ילדים) מתאים לילדים עד גיל 10 וכולל ארבע מנות מגרות (עלות כל אחת מהמנות: 39 שקלים): קסדייה עם גבינה טעימה ותירס מתוק, פיצה מקסיקנית על טורטייה (יש גם טורטייה ללא גלוטן) ברוטב סלסה טעים, שניצלונים וצ'יפס ורצועות חזה עוף וצ'יפס. את הצ'יפס ניתן להחליף באורז ליים.

צפון

בני הדייג – חדרה
כמצופה ממסעדה המכבדת את עצמה, גם בסניף חדרה של בני הדייג תמצאו תפריט ילדים איכותי, אך בנוסף לכך, חוף הים המטופח הצמוד למסעדה פשוט מזמין את המשפחה לבילוי לפני, אחרי או במהלך הארוחה. תפריט הילדים המוגש במקום במשך כל השנה כולל פיש אנד צ'יפס, המבורגר 180 גרם ושניצלונים בתוספת צ'יפס (49 שקלים למנה).
בני הדייג, כפר הים 1, חדרה, 053-7103376
 
בנחלה
את מסעדת בנחלה בנהריה כל משפחה צפונית מכירה. מקום מאוד מזמין למשפחות, שיש בו גינה גדולה ומתקני שעשועים לילדים. בתפריט  יש בוקר ילדים עם ביצה לבחירה, גבינת שמנת, עגבניה ומלפפון מיץ תפוזים/לימונדה/ברד ענבים ולקינוח כדורי שוקולד (29 שקלים); ומנות ילדים כמו חזה עוף עם פירה (38 שקלים); פסטה אדומה (32 שקלים); מיני המבורגר עם צ'יפס (40 שקלים) ועוד. 
בנחלה, יצחק שדה 17, נהריה. 053-9443538
 
שותא – שמרת
תפריט הילדים של השותא כולל שלוש מנות, כשכל מנה מוגשת עם תוספת וכוס שתיה קלה לבחירה: חאלייה (תבשיל כרעי עוף, תמרינדי, בצל, רימונים ועשבי תיבול), פרגיות (סטייק פרגית צלוי על הגריל), ספגטי ברוטב עגבניות והתוספות האפשריות הן תפוח אדמה אפוי, פירה ואורז. 39 שקלים למנה. 
שותא, קיבוץ שמרת, 053-8096649
 אווירה משפחתית בכיתאבון.  צילום: ליאור חורש
כיתאבון - נצרת
במסעדת כיתאבון שבנצרת השיקו לאחרונה תפריט ילדים מיוחד שיוגש במקום לאורך כל החופש הגדול. התפריט כולל שניצלונים עם צ'יפס (40 שקלים), טוסט גבינות, בורקס ופסטה עגבניות (30 שקלים למנה) כשבנוסף כל ילד מקבל לקינוח כדור גלידה מתנה. 
כיתאבון, כיכר המעיין, נצרת, 053-7933817
 
אסאדו & בורגר בר - שעל
במסעדת אסאדו & בורגר בר יש מנות ילדים כמו המבורגר, שניצל או חזה עוף במרינדה עם תוספת לבחירה ב-39 שקלים. 
אסאדו & בורגר בר, שעל. 053-7106905
 
אוליבו - ירכא
בביסטרו שף אוליבו בכפר הדרוזי ירכא, בבעלות שף שאדי בשארה, מציעים תפריט ילדים שכולל: ספגטי בולונז, שניצלונים עם צ'יפס ופיצה מרגריטה ב-39 שקלים. 
אוליבו, ירכא.  053-4275303

ירושלים

מודרן – ירושלים
לכבוד פעילויות הקיץ במוזיאון ישראל השיקו לאחרונה במסעדת מודרן זוג ארוחות ילדים המוגשות לאורך כל שעות הפעילות של המסעדה (המסעדה פתוחה בימים ראשון עד חמישי בלבד בין השעות 17:30-11:30 ובימי שלישי עד השעה 23:30). ארוחת שניצלונים הכוללת מנה ענקית של שניצלונים וצ'יפס או אורז וארוחת המבורגר הכוללת המבורגר המיוצר במקום מ-100% בשר בקר טרי עם ערימה של צ'יפס ליד. שתי הארוחות עולות 44 שקלים וכוללות לימונדה ירושלמית ולקינוח גלידת וניל וגלידת שוקולד בתוספת מרשמלו וסוכריות. 
הסועדים הצעירים יוכלו לשחק במתחם המרפסת וכן יקבלו דפי ציור וצבעים, כשמעבר למנות שהוזכרו לעיל, כולל תפריט המסעדה עוד מנות רבות שמתאימות לילדים כמו למשל קבב על טחינה או חומוס ירושלמי. 
מודרן, דרך רופין 11 (מוזיאון ישראל), ירושלים, 053-9444091

אילת

קאזה דו ברזיל 
תפריט הילדים של קאזה דו ברזיל כולל צ'ורסקריה (ארוחה בשיטת השיפוץ הרץ) – 88 שקלים; שניצלונים עם צ'יפס וקלח תירס (79 שקלים); המבורגר 'ג'וניור ברזיל' עם צ'יפס וקלח תירס (38 שקלים) ועוד. 
קאזה דו ברזיל, שדרות חטיבת גולני 3, אילת. 053-9442682

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי