נגישות
נגישות

חגיגות חצי גמר וגמר היורו במסעדות

כמעט חודש שלם עבר, ולפנינו נותרו משחקי חצי הגמר והגמר. איפה תוכלו לצפות במשחקים על מסכי ענק, וגם לשלב זלילה חברתית של ארוחות שוות במחירים מיוחדים? כל המידע ממש כאן

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 04/07/2016, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

51 משחקים, 30 ימים, 24 נבחרות, עשרה אצטדיונים, שישה בתים וגביע נכסף אחד. אם אתם מחפשים מקום לצפות בו בשלבים הסופיים של היורו, וגם לנשנש משהו על הדרך, הגעתם למקום הנכון. בכתבה שלפניכם ריכזנו את כל המקומות שעושים הרבה כבוד לטורניר ולאוהדים

קאזה דו ברזיל – אילת
חודש היורו הוא חודש שמח במיוחד במסעדה קאזה דו ברזיל וכמצופה ממסעדה ברזילאית, כל המשחקים ללא יוצא מן הכלל יוקרנו במקום על גבי מסך ענק וארבעה מסכי LCD הממוקמים ברחבי המסעדה. בנוסף לכך, על כל גול שיובקע במהלך הגמר, יזכו כל סועדי המסעדה לבוליניו (קציצת בקר ארגנטינאית) על חשבון הבית, וכל סועד שיזמין ארבע בירות יקבל אחת חינם. כמו כן, באירוע הגמר יתנהל במקום מבצע "חבילת כדורגל לארבעה סועדים": מזמינים ארוחות צ'ורוסקריה פרימיום ונהנים מבירה ללא תחתית לכל השולחן. 
רוצים עוד? בבקשה – בהזמנת ארוחת צ'ורוסקריה במהלך כל חודש היורו יתקיים מבצע בירה 1+1, מדי משחק יוגרל בין הסועדים כדורגל איכותי ובנוסף - אחת המנות הנדירות ביותר בישראל במחיר היכרות: קובה ביף במשקל 400 גרם במחיר 200 שקלים בלבד (המנה כוללת כמובן את כל מנות הפתיחה המוגשות במקום). 
קאזה דו ברזיל, רחוב חטיבת גולני 3, אילת, 053-9442682
 אגאדיר. תמונה באדיבות הרשת
אגאדיר
בכל אחד ואחד מעשרת הסניפים של רשת אגאדיר תוכלו לצפות במשחקי היורו, פלוס סאונד איכותי. בנוסף, שתי ארוחות יורו: בורגר צמחוני/מקסי 220 + שליש קרלסברג + צ'יפס +תוספת טופ לבחירה (78 שקלים בלבד) ודיאנא/אנגוס/אגאדיר 330 + שליש קרלסברג + צ'יפס + תוספת טופ לבחירה (89 שקלים בלבד).  
>> לסניפי רשת אגאדיר
 
אוליברי בשוסטר – תל אביב
הסניף של אוליברי, הממוקם במרכז שוסטר, הכריז על מבצע משלוחים מיוחד לכבוד היורו: פיצה משפחתית עם תוספת אחת ובקבוק שתייה (1.5 ליטר) ב-65 שקלים בלבד; זוג פיצות משפחתיות עם שתי תוספות ובקבוק שתייה או לחם שום ב-120 שקלים בלבד ושלוש פיצות משפחתיות ב-160 שקלים בלבד. 
אוליברי שוסטר, מרכז שוסטר, תל אביב, 053-7102169
 אוליברי מרכז שוסטר. תמונה באדיבות המסעדה
פארוק בשוק - יפו
בפארוק בשוק תוכלו לצפות בכל המשחקים של היורו המוקרנים במקום על מסך ענק, ובנוסף ליהנות מצ'ייסר חינם על כל הזמנה של משקה אלכוהולי (המבצע תקף לכל סוגי המשקאות האלכוהוליים, בזמן המשחקים בלבד). 
פארוק בשוק, רבי נחמן 6, שוק הפשפשים, יפו, 053-9367445

ארנולד רמת החייל – תל אביב
בארנולד משדרים את כל המשחקים על שני מסכי ענק: בחלק החיצוני של המסעדה ובחלל ההסעדה הפנימי. את המשחקים ילווה מגוון רחב של בירות מהחבית ומהבקבוק, מבחר משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים (שחלקם ייחודיים למקום) וכמובן שגם כל מנות התפריט.
ארנולד, שטרית 6, בניין הוועד האולימפי, רמת החייל, תל אביב, 03-6484911
 
מסה – תל אביב
במתחם הבר של מסעדת MESSA מקרינים את כל המשחקים של היורו על מסך ענק. מדובר ביופי של הזדמנות לקהל הסועדים הנאמן לגלות את חווית הבר האקסקלוסיבית שמציע המקום, הכוללת תפריט בר מוקפד ומגוון רחב של מותגי אלכוהול איכותיים, תפריט קוקטיילים ייחודי ויצירתי ועוד. 
מסעדת מסה, הארבעה 19, תל אביב, 053-9418828

באקארו - רעננה
במסעדת באקארו משדרים את כל משחקי היורו, ובשלבי הגמר מגישים תפריט יורו ספיישל אטרקטיבי הכולל למשל מקאובורגר 250 גרם (100% בשר אנטריקוט ושפונדרה) בתוספת פוטטו צ'יפס ומשקה ראשון (משקה קל, יין הבית או גולדסטאר לא מסוננת מהחבית) ב-75 שקלים בלבד. 
כמו כן, יש בתפריט חווית טעימות זוגית הכוללת שישה נתחים מובחרים (חזה טלה, פיקאנייה, נתח קצבים, אסאדו, סינטה עגל ופרגית באקארו) בתוספת סלט שורשים, סלט קולסלאו, תבשיל שעועית ובשר ותפו"א מדורה עם שתייה ללא הגבלה (גזוז בטעמים, יין הבית או גולדסטאר לא מסוננת מהחבית) תמורת 330 שקלים לזוג (165 שקלים לכל סועד נוסף).

מעבר לכל זה, במהלך המשחקים יש גם HAPPY HOUR על מגוון משקאות אלכוהוליים כמו לדוגמה ג'יימסון, סטולי וערק (12 שקלים בלבד לצ'ייסר), גולדסטאר לא מסוננת מהחבית (19 שקלים לשליש, 26 שקלים לחצי ליטר) ופאולנר מהחבית (21 שקלים לשליש, 28 שקלים לחצי ליטר).
באקארו, זרחין אלכסנדר 13, רעננה, 053-9365717
באקארו ברעננה. תמונה באדיבות המסעדה 
לונדון – תל אביב
בסניף הדגל של רשת מסעדות לונדון, הממוקם בין חוף פרישמן לחוף גורדון בתל אביב, על טיילת הרברט סמואל, מקרינים על מסך ענק את כל משחקי היורו. את הצפייה אפשר לשלב עם אחת ממנות התפריט, למשל ביף בורגר בלקני (המבורגר עם חציל בלאדי אפוי וגבינת פטה מגורדת – 68 שקלים), קבב רומני (תוצרת הבית עם המון שום – 64 שקלים) פטוצ'יני פירות ים פרובנסל (שרימפס וקלמארי ברוטב עגבניות, שום ולימון – 66 שקלים) ועוד.  
לונדון, הרברט סמואל 11, תל אביב, 053-9443256
 
מקסיקנה – תל אביב
במקסיקנה דואגים גם לאוהדים שבחרו לצפות במשחקים בבית. המסעדה מציעה שתי ארוחות משלוחים מיוחדות ליורו: ארוחת יורו לזוג וארוחת יורו לארבעה. הארוחה הזוגית כוללת שני בוריטוס לבחירה בתוספת נאצ'וס ושני בקבוקי בירה סאן מיגל (119 שקלים בלבד) והארוחה המרובעת כוללת ארבעה בוריטוס לבחירה בתוספת נאצ'וס וארבעה בקבוקי בירה סאן מיגל (199 שקלים בלבד).
מקסיקנה, ירמיהו 17, תל אביב, 053-9370963
 מקסיקנה. תמונה באדיבות הרשת
מרפיס - פולג ורעננה
לכבוד היורו, יש ברשת מרפיס מבצע מיוחד שזכה לשם המתבקש, "עסקית אליפות": המבורגר (220 גרם של בשר בקר מובחר) בתוספת שליש בירה (פאולנדר, הייניקן, גולדסטאר או מרפיס מהחבית) ב-59 שקלים בלבד. 
>> לסניפי מרפיס
 
טרומן אנד קו
בטרומן אנד קו לוקחים את היורו בשיא הרצינות ובשיא ההומור. בנוסף לכך שבמקום ישודרו כל המשחקים (לכבוד חצי הגמר והגמר יוקרנו המשחקים על מסך ענק במרפסת), שף הבית יתאים את התוספות של ההמבורגרים לקבוצות שישחקו מדי משחק. כך לדוגמה במשחקים שבהם תככב נבחרת צרפת, תוכלו להזמין צ'יפס סלק, גבינה כחולה ומזרק של יין אדום, ולעומת זאת כשנבחרת אנגליה תעלה על המגרש, תוכלו להתפנק עם מזרק איולי ותפוחי אדמה קריספיים בבצק בירה. אם תציעו תוספת מקורית במיוחד שתמצא חן בעיני השף שלנו, תזכו בהמבורגר על חשבון הבית.  
טרומן – Truman&co, הירדן 1, אייר פורט סיטי, לוד, 053-9441483
 
גי'רף
לרגל משחקי היורו יצאה רשת ג'ירף במבצע בירות: 1 + 1 על מגוון סוגי בירות מהחבית ובבקבוק (סינגה, סטלה וטובורג) גם בהזמנת משלוח וגם בהזמנה במקום. המבצע תקף בכל סניפי הרשת גם בימים שבהם אין משחקים.
>> לסניפי רשת ג'ירף

טמפל בר. תמונה באדיבות הרשת
טמפל בר 

על מסכי הענק בכל הסניפים של הטמפל בר יוקרנו כל משחקי היורו. במהלך המשחקים תוכלו ללגום בירות בהתאם לקבוצות המשחקות, משימה לא מאתגרת במיוחד כשמדובר ברשת המציעה ללקוחותיה יותר מ-70 סוגים שונים של בירה ו-21 סוגי בירה מהחבית. לצד הבירות מוגשות בסניפים מנות ברים קלאסיות כמו טבעות בצל (35 שקלים), נקניקיות משובחות של אלן טלמור (פיקנטי וצ'וריסוס מוגשות עם כרוב כבוש וחרדל – 69 שקלים), פיש אנד צ'יפס (דג מטוגן בבלילת בירה פריכה עם הצ'יפס שלנו ורוטב טרטר – 65 שקלים) ועוד. 
>> לסניפי טמפל בר

55 
הן בסניף הירושלמי והן בסניף הראשל"צי של 55, מקרינים את כל משחקי היורו על מסכי ענק בכל המתחמים בסניף (בכל סניף ישנו אזור חיצוני, אזור פנימי ואזור פנימי מיוחד למעשנים). בנוסף לכך, בימים אלו מגישים בסניפי הרשת ארוחת קומבינה מיוחדת הכוללת שלושה מיני בורגרים (100 גרם האחד), שניצלונים, צ'יפס וטבעות בצל (100 שקלים).

לאורך הטורניר כל המזמין ליטר מאחת הבירות שמייצגות את הקבוצות המשחקות (אדלווייס, קרלסברג, גינס, וויינשטפן ועוד), יזכה בגופיית קיץ מעוצבת הנושאת את סמל המותג (בהתאם לסוג הבירה). רוצים עוד? מדי יום עד השעה 20:00 כל אחת מ-55 הבירות הנמזגות במקום משתתפת במבצע של 1+1.
>> למסעדות 55
 בירות מהחבית ב-55. תמונה באדיבות המסעדה
>> רוצים עוד מקומות לנשנש בהם ולצפות ביורו?

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום