נגישות
נגישות

החג הטעים בשנה: שבועות 2019 במסעדות

קינוחים מושקעים, גבינות ייחודיות, דילים מיוחדים ואירועים לכל המשפחה - מסעדות ברחבי הארץ מכינות לכם ספיישלים טעימים לכבוד חג הקציר. אז איפה שווה לאכול ומה אסור לפספס? הכל בכתבה הבאה

חגים וימים מיוחדים חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 27/05/2019, 0:00 תאריך עדכון: 11/06/2019, 11:15
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עוגת גבינה במסעדת פאסטל (צילום: אמיר מנחם) ספיישלים יצירתיים. עוגת גבינה יפנית במסעדת פאסטל (צילום: אמיר מנחם)

חג השבועות מביא איתו שפע של מעדנים, ולרב (טפו טפו) גם מתקיים בימים עם מזג אוויר נוח שעושה חשק לצאת החוצה ולנצל את תחילתו של הקיץ החמים. כמה טוב שתמיד אפשר לסמוך על המסעדות הטובות שיהיו יצירתיות ויספקו לנו עוד סיבה לצאת לחגוג מחוץ לבית. גם המאפיות, המעדניות והקונדיטוריות עובדות שעות נוספות, ורבות מהן מציעות מוצרים חדשים וספיישלים במחירים מיוחדים. אם אתם בעניין של בילוי קליל או סתם רוצים לקחת הביתה עוגת גבינה לארוחת החג - בדקנו מה האופציות הכי טובות ברחבי הארץ.
הכתבה מתעדכנת מדי יום, מומלץ להמשיך לעקוב

החבר שלכם במטבח: מתכונים מומלצים לעוגות גבינה 
לקטוז בחוץ: מתכונים טבעונים לחג השבועות
כל המתכונים לארוחת שבועות מהסרטים

תל אביב ומרכז

פר דרייר
הגן הפסטורלי של מסעדת פר דרייר במתחם נגה, מחכה לארח אתכם עם תפריט בראנץ' עשיר ומגוון שיוגש לסועדים בימים שישי ושבת (7-8 ביוני) בין השעות 9:00-16:00, וביום ראשון (9 ליוני) בין השעות 10:00-16:00. במנות תמצאו אגס בנדיקט על בריוש, עם רוטב הולנדז ואורוגולה (57 שקלים); שקשוקה עם סלט עגבניות ושום, טחינה וחלה (49-61 שקלים); פיצה פלורנטין עם תרד, בשמל, פרמזן, ביצה ושמן כמהין (54 שקלים) ועוד. לכבוד החג יציעו הטבה מיוחדת במסגרת הבראנץ' – מזמינים פלטת גבינות מהתפריט ומקבלים בקבוק פר דרייר לבן.
פר דרייר - בת עמי 7, תל אביב- יפו, 053-9439833

פלטת גבינות בפר דרייר (צילום: ovlac) גבינות ויין בלוקיישן מנצח. פלטת גבינות בפר דרייר (צילום: ovlac)

פאסטל
כל ארוחה בפאסטל מספקת תחושה חגיגית, בטח ובטח אם מדובר בחג של ממש שמספק הזדמנות לצאת ולהתפנק במסעדה טוב. פאסטל תחכה לסועדים בשבועות עם מגוון מנות מיוחדות כמו סלק אפוי עם ויניגרט סלק ולוז, קרוטוני לחם שאור וגבינה מלוחה (54 שקלים); מוצרלה עגבנייה עם יוגורט בופאלו, ויניגרט שרי, צ'ילי ירוק וגריסיני (56 שקלים); פלפלי טינקרבל מטוגנים לצד גבינת המאירי, מלח ים אטלנטי ולימון (46 שקלים); ועוגת גבינה יפנית עם בצק שקדים, מלית מסקרפונה ופרמז'ן, מוס תה ירוק וקרמבל שוקולד לבן (54 שקלים).
פאסטל - שדרות שאול המלך 27, תל אביב, 053-7103046

מעדניית אגתה
חג שבועות הוא חג הגבינות, מה שאומר שהמעדניות ברחבי הארץ עובדות בימים אלה שעות נוספות על מנת להכין לנו את מיטב התוצרים, מהארץ ומהעולם. מעדניית אגתה הנהדרת מצפון תל אביב, תציע כהרגלה שפע מבלבל ואיכותי של גבינות מכל העולם. האגתה תרכיב עבור הלקוחות פלטות משתנות של גבינות על משטח צפחה טבעי מעוטר בפירות העונה, שקדים ומרמלדת חבושים מספרד, שיהפכו כל שולחן חג לחוויה. את סידורי ההגשה ניתן לבחור במשקלים שונים: 600 גרם - 245 שקלים , ו- 900 גר - 295 שקלים. רעיון יצירתי נוסף שניתן לרכוש במקום הוא סלסילת פיקניק עם גבינות, נקניקים, לחם יין ועוד ב235 שקלים.
אגתה - ראול ולנברג 24, מגדלי זיו, 03-5757901

פלטת גבינות במעדניית אגתה (צילום: אנטולי מיכאלו) שפע של סוגים מכל העולם. פלטת גבינות במעדניית אגתה (צילום: אנטולי מיכאלו)

שצ'ופק
מארחים בבית ורוצים לעשות רושם? מסעדת הדגים שצ'ופק דואגת לכם עם שלל מנות שתוכלו לרכוש במקום, ולהכניס לתנור הביתי רגע לפני שהאורחים מגיעים. כך למשל דניס מוכן לתנור או פילה סלמון הנמכרים בתבנית חד פעמיות, אליהם ניתן לשדך רטבים מסוג שמן זית/שום או יין לבן ורוזמרין (45 שקלים); מטיאס כבוש (250 גרם - 20 שקלים) ואיקרה (250 גרם 18 שקלים).
שצ'ופק - בן יהודה 256, תל אביב, 053-9439313 

פומו
המסעדה האיטלקית ברמת החייל תופסת שתי ציפורים במכה, ומציינת את חג שבועות במקביל ליום העצמאות האיטלקי. במסגרת החגיגות משיקה המסעדה נבחרת של מנות חדשות שיצטרפו לתפריט הקבוע, ומוסיפה לשבוע הטעים גם ספיישלים של יינות איטלקיים וקוקטיילים שיוצעו לסועדי המקום. בין המנות החדשות תמצאו פיצה לה רפובליקה עם 5 גבינות: מסקרפונה, פרמזן, מוצרלה, פרובלונה וברושה (68 שקלים); טורטליני סלק וגבינת עיזים ברוטב פרג ולימון (82 שקלים); אינסלטה די קמפו - ירקות בטאבון עם טפנד זיתים וגבינת שיברי (62 שקלים) ועוד. לכו להרים לחיים. 
פומו – הברזל 11, רמת החייל תל אביב, 053-9377113

אמש
באמש מנצלים את החג הטעים ומקיימים אירוע מסקרן בחצר המקום, ביום ראשון, ה-9 ליוני החל מ-18:00. המקום יארח את יקבי רמת הגולן שיגיעו חמושים בשלל יינות צוננים שתוכלו לנסות: גמלא השמורה שרדונה וויונייה, גמלא השמורה סוביניון בלאן, ירדן גוורצטרמיינר וירדן שרדונה כרם אורגני אודם. בין המנות שיוגשו תמצאו גם כמה ספיישלים ברוח בחג, כמו טרטר דג ים שיוגש עם ירקות אביביים ואבן יוגורט (68 שקלים). ניתן לשריין מקומות דרך דף הפייסבוק של המקום.
אמש - לילינבלום 30, תל אביב

טרטר דג באמש (צילום: אמיר מנחם) לוגמים יין ומנשנשים מנות מהודרות. טרטר דג ים עם ירקות אביביים ואבן יוגורט (צילום: אמיר מנחם)

אגאדיר
אפילו מעצמת ההמבורגרים מקפידה להישאר בעניינים – רשת אגאדיר על כלל סניפיה, תציע את מנות התפקיט הקרובות שלה, אך תוסיף לכבוד החג מנת פתיח פריכה וכיפית במיוחד של כדורי גבינה - כדורי מק אנד צ'יז שמנמנים, בציפוי סודי ופריך מבית אגאדיר (27 שקלים).
אגאדיר – לכל הסניפים

סיטרה
גם בסיטרה היוקרתית עושים כבוד לצבע הלבן. שף המקום צחי מלול, ירקח לכבוד החג ספיישלים חגיגיים של עוגות גבינה שתוכלו להזמין בסיום הארוחה. כך למשל עוגת גבינה אפויה על בסיס של בצק אוראו, שתוגש עם טאץ' חמצמץ של קולי פסיפלורה מרענן (55 שקלים).
סיטרה - רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב, 053-9443447

עוגת גבינה במסעדת סיטרה (צילום: יונתן בן חיים) מסיימים ארוחה עם תענוג בלבן. עוגת גבינה בסיטרה (צילום: יונתן בן חיים)

אנסטסיה
בית הקפה הטבעוני ששמו הולך לפניו, דואג שתוכלו לציין את החג גם ללא מוצרי חלב הלקוחים מהחי. לכבוד חג השבועות יציעו באנסטסיה 10% הנחה על מנת פלטת גבינות העשויות על בסיס אגוזים – בהן לאבנה ופטה תוצרת בית, אודם עשבי תיבול, ברי פקאן וקרם פרש. המנה מוגשת עם ירקות טריים וטוסטונים / לחם ללא גלוטן או קרקרים לבחירה (48 שקלים במקום 54 שקלים). באגף המתוק תוכלו לרכוש עוגת פס בסגנון גבינה פירורים, על בצק פריך משקדים וקוקוס (79 שקלים במקום 90). ניתן גם לרכוש מהגבינות הטבעוניות במשקל ולקחת הביתה.
אנסטסיה – פרישמן 54, תל אביב, 053-7933720 

מקס ברנר
ממלכת השוקולד של רשת מקס ברנר לובשת חג, ומשיקה נבחרת של קינוחים המשלבים בתוכם, בין היתר, גם שוקולד לבן. חוץ מעוגת גבינה רכה שתוגש לצד שייקר שוקולד חם ושוט שוקולד קר (49 שקלים) תמצאו בימי החג גם ספיישל של קרפ קראמבל עוגיות, עם קרם מסקרפונה ושוקולד לבן (54 שקלים); פונדו של מיני מאפינס, נשיקות מרנג וקוביות וופל בלגי שניתן לטבול בדיפים חמים של שוקולד חלב, ואם כל זה לא מספיק תוכלו ללוות את המתוקים עם משקה שוקולד לבן חם, המוגש בתוך כוס "חיבוקי" האייקונית של הרשת. יאמי.
מקס ברנר – לכל הסניפים

קופינאס
אווירת המושב הירוקה של צור משה מחכה לכם במסעדת קופינאס, עם צוות מלצרים חגיגי לבוש לבן והמנות המיוחדות של השף ירון שנבל. גבינות מקומיות וירקות טריים ישולבו במנות צבעוניות כמו פוזילי גבינות ומנגולד עם קרם ריקוטה ופטה עשיר, עלי מנגולד, שום ואגוז מוסקט (67 שקלים); סלקים צלויים עם גבינת בושה מקורמלת, ארוגולה, תפוח עץ, בצל סגול, עלי אורגנו ופקאן סיני בויניגרט חרדל (49 שקלים); אורטו מוצרלה – מנה ים תיכונית של קרצ'ופי, שעועית ירוקה, קישואים, זיתי קלמטה, בצל סגול, בזיליקום, שום וקרעי מוצרלה על קולי פלפלים (53 שקלים), ועוד. את כל זה תוכלו ללוות עם קוקטיילים קיציים כמו סנגריה קרה, וגרין ג'ין מרענן עם נגיעות למון גראס ומלפפון. המנות יוגשו בערב החג ובחג עצמו, בין השעות 9:00 – 23:00. מומלץ לשריין מקומות מראש.
קופינאס - השיבולים 3, צור משה, 09-7722672

רביולי במסעדת קופינאס (צילום: באדיבות יחצ) לחגוג באווירת המושב הירוק. רביולי של קופינאס (צילום: באדיבות יחצ)

אירועי חג בחבל מודיעין
בחבל מודיעין יערכו מספר אירועים ופעילויות לכל המשפחה: מחלבת מרקוביץ במושב נחלים תארח יצרני בוטיק ואמנים מאזור, מוזמנים להגיע בימים חמישי (6.6) בין השעות 8:00-19:00, שישי (7.7) בין 8:00-13:00, וביום ראשון (9.6) בין השעות 8:00-19:00; יקב נטוף שבכפר טרומן יפתח שעריו לאירוע טעימות יין, גבינות ושמן זית, לצד מוזיקת ג'אז ובלוז, ביום ראשון, ה-9 ביוני בין השעות 10:00-15:00 (30 שקלים למשתתף); יקב וילה וילהלמה בבבני עטרות יארח את רונה קינן להופעה ביום חמישי, ה-6 ביוני (100 שקלים במכירה מוקדמת, כולל כוס יין), וביום ראשון, ה-9 ביוני יפתח לטעימות יין מודרכות והופעת ג'אז (35 שקלים לאדם). לאירועים נוספים ניתן להיכנס לאתר התיירות של חבל מודיעין.

גבינות במעדניית מרקוביץ בחבל מודיעין (צילום: בועז לביא) אירועי חג ומטעמים לכל המשפחה. מעדניית מרקוביץ (צילום: בועז לביא)

ג'ק ביי בלאק
אם גבינות ושפע של חלב קצת פחות עושים לכם את זה, תוכלו להגיע לדוכן של ג'ק ביי בלאק שבמודיעין. בין שישי-ראשון יציעו במקום הטבה לחובבי ההמבורגרים, שכוללת תוספת אחת חינם בהזמנה של שלושה דילים ומעלה (דיל כולל המבורגר, צ'יפס ושתיה קלה). מעבירים את החג בבית? אל דאגה, ההטבה תקפה גם במשלוח.
ג'ק ביי בלאק - לה העיר 2, קניון מודיעין, 053-9386215

דודו אוטמזגין
מחפשים עוגה יוקרתית במיוחד להביא הביתה או להעניק למארחים? דודו אוטמזגין משיק לכבוד החג ליין מהודר של עוגות גבינה עשירות ומעוצבות. חוץ מעוגות קלאסיות תמצאו בסניפים גם עוגת רוסייה צ'יז- עוגת גבינה עם פירות יער על בסיס מליז קרמל ופיצוחים; עוגת מוס גבינה עם קומפוט פירות יער על בסיס של מליז קרמל ופיצוחים; ועוגת גבינה דולצ'ה וקרמל מוזהבת המעוצבת כאגוז לוז, עם קרמל ואגוזי לוז, מצופה זהב 24K (החל מ95 שקלים לעוגות פס ו-180-280 שקלים לעוגות עגולות).
דודו אוטמזגין - לכל הסניפים

פיצה פרגו
כל זמן הוא זמן מתאים לפיצה, אבל כשמדברים על חג הגבינות, החשק לנפלאות המשולש אפילו עולה. ברשת פיצה פרגו השיקו לאחרונה סדרה חדשה של בצקים, מהם תוכלו להזמין פיצות משפחתיות טעימות וטריות. חוץ מהבצק הוותיק במתכון הקבוע של הרשת, תוכלו למצוא גם בצק מחיטה מלאה, בצק חרפרף עם שילוב פלפל צ'ילי ובצק עם שילוב כורכום. כל הבצקים החדשים תקפים בהזמנה של פיצה משפחתית בלבד, וללא תוספת תשלום. הסניפים שיפעלו לאורך החג: פרגו הרצל ראשון לציון, פרגו לישנסקי חולון ופרגו גבעתיים.

צפון

יקב תשבי
כדי שתוכלו להצטייד במוצרים טובים וגם לספוג אווירה כיפית ונעימה לכל המשפחה, אתם מוזמנים להגיע ליריד שבועות שיתקיים ביקב תשבי ביום חמישי ה-6 ביוני החל מ-16:00. רחבת היקב תשובץ בשלל דוכנים שיציעו מוצרים מצוינים ממגוון יצרנים בארץ, בהם דוכן עוגות של הקונדיטורית מאיה דידי שתציע טארטים בשלל טעמים, עוגות בננה ועוגת ליים (18-120 שקלים); מאפיית לחם שתציג חלות קלועות, לחמי כוסמין ושיבולת שועל; דוכן גבינות של משק ברקנית שם תוכלו לרכוש גבינות ייחודיות מחלב עיזים וכבשים כמו כובע הנזיר, מנצ'גו פלפל שחור, תום עיזים כמון, ועוד (החל מ-15 שקלים ל-100 גרם); דוכן גלידות המשלבות את השוקולדים השונים של המותג ולרונה (10 שקלים לכדור); דוכן יינות צוננים של יקב תשבי, ועוד דוכנים נוספים. 
מתחם תשבי - כביש 652, בין זיכרון לבנימינה, 04-6288195

יקבי רמת הגולן
ביום שישי, ה-7 ביוני, יקיים היקב פעילות כיפית ומלמדת לחובבי הגבינות והיין: היום יחל בסיור יין וסדנת גבינות מקומיות, ביקור ביקב פלטר ומפגש עם הגבנית ענבל פלטר המייצרת גבינות עיזים, וסיור במחלבת נטור עם הגבנית קרינה רפאל שמתמחה בגבינות על טהרת חלב הכבשים. אורך הפעילות כ-5 וחצי שעות, בעלות 150 שקלים למשתתף. יש להירשם מראש. אירוע נוסף יתקיים ביקבי רמת הגולן ביום רביעי, ה-5 ביוני, בסימן "יין, יצירה, נשים". הערב הייחודי יכלול 5 סדנאות יצירה שיועברו ע"י נשים, כשכל כרטיס כולל השתתפות בסדנה אחת לבחירה. מה מחכה לכם? סדנת עיצוב תכשיטים של יעל לשם, שזירת פרחים עם השוזרת המקצועית מעיין דריי ברק, וכמובן סדנת יין וגבינות באווירה רומנטית וחגיגית. מחיר ההשתתפות – 120 שקלים (100 שקלים ברכישה של שני כרטיסים ומעלה). במקום יפעל בר פתוח כולל נשנושים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?