נגישות
נגישות

מבזק קולינרי: איפה רואים את משחקי היורו 2016?

חג היורו (10.6-10.7) הוא אירוע קולינרי, ואנחנו לא מדברים על פיצוחים מהשקית ובירות בפחית. מסעדות ובארים מקרינים את המשחקים על מסכי ענק, ומציעים ספיישלים באווירה ספורטיבית. בנוסף, שוק צפון עורך מסיבת קיץ שווה ועוד חדשות קולינריות חמות

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 07/06/2016, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חודש משחקי היורו הוא אירוע מרגש לכל חובב ספורט, ומספק לנו סיבות טובות להיפגש עם החבר'ה וגם לנשנש משהו על הדרך. במסעדות רבות מקרינים את המשחקים על מסכי ענק, וגם מציעים ספיישלים של אלכוהול במחירים מיוחדים וארוחות במחירים משתלמים. בנוסף, מסיבה קולינרית גדולה תתקיים בשוק צפון שברמת החייל, מיס קפלן הטבעונית משיקה תפריט חדש, ויש עוד המון חדשות קולינריות חמות לקראת הקיץ שכבר ממש כאן. 

מסעדת 206 גריל בר בפתח תקווה תקרין את משחקי היורו, וגם חוגגת שנה עם מנות חדשות שנוספו לתפריט, ביניהן: כריך עוף, כריך אנטרקוט, קציצות עדשים על קינואה ועוד. בנוסף, תפריט האלכוהול עבר שדרוג ומחירים הוזלו, כולל בירות וקוקטיילים.

206 גריל בר
סניפי BBB ילבשו חג ויחגגו את חודש משחקי היורו בסניפים עם הטבות והפתעות במהלך תקופת המשחקים. 1 + 1 חינם על בירות קרלסברג וטובורג, הקרנת המשחקים על גבי מסכי ענק ומנות משובחות לצד הבירה.

מסעדת פיש מרקט בתל אביב ממשיכה את "יציע הכבוד" – ערבי צפייה במשחקי היורו, וגם חוויה קולינרית. 1+1 על כל סוגי המשקאות, ותפריט מגוון על טהרת דגים ומנות חלביות. אפשר גם להזמין מקום באחד משני החדרים הפרטיים במסעדה, לחוויה שכוללת תפריט מאזטים, מנות עיקריות, בירות מהחבית חופשי ועארק הבית.

לקראת משחקי היורו משיקה מסעדת מקסיקנה מארזי משלוח לצופים בבית במחיר משתלם. המארזים מתאימים לזוג או לרביעייה וכוללים סוגים שונים של בוריטוס לבחירה, אליהם מצטרפים נאצ'וס בעבודת יד ובירה סאן מיגל. 119 שקלים למארז זוגי שכולל 2 בוריטוס, נאצו'ס ו-2 בקבוקי בירה; מארז רביעייה ב-199 שקלים שכולל 4 בוריטוס, נאצ'וס ו-4 בקבוקי בירה. יש גם אפשרות לארוחת טעימות מקסיקנית ב-159 שקלים לשניים או 299 שקלים לארבעה.

מקסיקנה. צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדות oban koban מציעות בזמן היורו הנחה של 10% על תפריט המשלוחים, בנוסף למבצע של 1+1 על הבירות היפניות היטאצ'י חיטה (28 שקלים) והיטאצ'י אורז אדום (30 שקלים), ומנות ספיישלים שהרכיב השף ציון ברנץ, לכל אורך חודש היורו. בין המנות: איצ'יבן בורגר (56 שקלים ל-2); דארמסאלה קארי – עוף או טופו עם חלב קוקוס, ירקות ורוטב קארי (58 שקלים) ועוד.

ארוחת הספיישל "מוזס יורובורגר" תוגש במסעדות רשת מוזס במהלך כל חודש היורו, בימים ובשעות בהם משודרים המשחקים, בין השעות 17:00-23:00. הארוחה כוללת המבורגר 200 גרם בקר קלאסי בלחמניית שמרים מתוקה, בתוספת "בצל שיכור" ורוטב אלף האיים + תוספת לצד המנה (צ'יפס, פירה, סלט ירוק, שבבי בצל, וודג'ס - בתוספת 3 שקלים, ירקות חמישה צבעים ואורז בריאות בתוספת של 5 שקלים) + שליש כוס בירת גולדסטאר (במשלוחים תוגש בבקבוק) במחיר של 75 שקלים (במקום 93 שקלים) ובמסעדות הכשרות ב-77 שקלים.

מוזס. צילום: דור בן שמעון

מתחם שוק צפון 
לכבוד פתיחת הקיץ משיק מתחם שוק צפון ברמת החייל מסיבה (ביום שישי, 10.6 בשעה 12:30) שפתוחה לקהל הרחב. בתוכנית: הופעה של להקת קוקי לבנה והופעת חימום של הרכב הילדים מביה"ס למוזיקה DRUM BASE. בר בירות של JEMS, דוכני פירות טריים, מתנפחי מים ענקיים ומתנפחים יבשים לילדים, הפתעות לילדים, עמדות שזירת זרי פרחים לראש של פיורי ב-30% הנחה וכמובן כל האוכל הטעים של דוכני השוק. תושבי ת"א מחזיקי כרטיס Non Stop  דיגיתל ייהנו ממתנות שוות במיוחד במסיבה, כמו בירה ואבטיח בחינם ועוד הנחות בשוק של 50%. יהיו גם עמדות הצטרפות במסיבה למועדון הלקוחות.

שוק צפון. צילום: יחסי ציבור

מסעדת NG בנווה צדק משיקה תפריט המבורגרים FARM TO TABLE  ישירות מהמגדלים המובחרים ביותר. כל מנת המבורגר  מבוססת על הפרות המובחרות ביותר שניזונו מהמזון המובחר ביותר- עשב ברמת הגולן, בלוטים, ירקות ועוד. ההמבורגרים עשויים מיקס של אנטרקוט ושייטל והנתחים יושנו בטכניקת 28 DAYS DRY AGED.  מגיעים בלחמנייה בתוספת חרדל קולמנס ביתי ותפו"א פריכים מזן באטר. לדוגמא: בורגר עם אננס, בייקון וגבינת גרוייר, מייפל וקראנצ' בטטה (95 שקלים); בורגר שרימפס, שום וצ'דר עם בצל סגול וקראנץ' בטטה (95 שקלים) ועוד.

ההמבורגרים של NG. צילום: רונן מלחן

משפחת מוברשם פתחה את מסעדתה השלישית בעכו – מסעדת מוברשם חוף ארגמן, ששוכנת על הקו הראשון למים. המסעדה משלבת מטבח ים תיכוני ערבי מקומי, לצד מנות פיוז'ן מהמטבח העולמי החדש, ומתבססת על חומרי גלם טריים, מקומיים ועונתיים. החל מהתבלינים שנטחנים במקום, הירקות ועשבי התיבול, וכלה בדגה המקומית שמגיעה הישר מרשת הדייגים והבשר הטרי. בין המנות: סביצ'ה דגים; ראשי קלמארי; מעורב פירות ים ל-2 סועדים; חריימה דגים או פירות ים ועוד.

מוברשם. צילום: אפיק גבאי

ספר הבישול "טעמים של שוק - מיטב השפים מסיירים בשוקי ישראל ומגישים מתכונים עונתיים וקלים להכנה" בהפקתה של שרה פרזמן ובעריכה קולינרית של עז תלם, ובהוצאת "דני ספרים מצטרף לקודמיו בסדרת הספרים שנועדה לקדם את התיירות הקולינרית בארץ. זהו גם ספר מסע בעקבות האנשים שעושים את השווקים: בעלי הבאסטות, הסוחרים, אלה שקמים מוקדם בבוקר ודואגים מדי יום ביומו להביא את הסחורה הטובה ביותר, הזקוקה רק לטיפול קטן במטבח בשביל להוציא תחת ידיכם אוכל טעים, מזין ומשובח.

השווקים שנבחרו לספר פזורים גאוגרפית מצפון לדרום, אבל בו בעת הם גם מסע בזמן, משווקים אותנטיים של מאות שנים כמו תרשיחא, רמלה ועכו, ועד לשוק הנמל העדכני בתל אביב. כל פרק בספר מוקדש לאחד השווקים המרכזיים בארץ, ובכל שוק נבחרו בקפידה שפים או בשלנים שחיים ומכירים את השוק כאת כף ידם, ובמקרים מסוימים אף פועלים בתוכו. מהם התקבלו מתכונים שמייצגים בצורה האותנטית ביותר את השוק שלהם. כך קיבלנו מתכונים בעלי מגוון קולינרי רחב ולנגד עינינו נוצר ספר שהוא מעין תמונת מצב של הבישול הישראלי הרענן, הטרי והעכשווי זה שמזוהה כל כך עם תזונה בריאה ואיכותית. המתכונים נגישים וברורים גם לבשלנים המתחילים שבינינו, בהסברים מפורטים וענייניים פרי עבודתו של העורך,  עז תלם בעל הבלוג המצליח the kitchen coach.

כריכת הספר 'טעמים של שוק'

מבשלת קרלסברג ישראל ובר היין ז'אז'ו שבמתחם שרונה, יוצאים לשיתוף פעולה ייחודי ומשיקים סדנת אלכוהול, אשר תעסוק בבירה, יין ובחיבורם לעולמות הקולינריה. הסדנאות יתקיימו על בסיס חודשי, במבנה הטמפלרי של בר היין ז'אז'ו שבמתחם שרונה. את הסדנאות יעביר אלעד חורש, מנהל תחום הקולינריה בקרלסברג ישראל לצידו של אלכס פוארטס, הסומלייה של ז'אז'ו בסדנה הראשונה בסדרה יוכלו הסועדים ליהנות מ-4 מנות שף, כאשר לכל מנה תותאם סוג אחד של בירה וסוג אחד של יין. 
 
קפה תפוז בטבע שבפארק הרצליה חוגג 4 שנים לפתיחתו ומשיק תפריט קיץ מרענן, בריא ומזין. תפריט הקיץ החדש מציע מנות העשויות מחומרי גלם טריים וכולל מנות טבעוניות, מנות נטולות גלוטן ומנות שף מתאימות. ארוחות הבוקר החדשות כוללות את בוקר גלילי, תפוז בנדיקט, בוקר איטלקי ועוד. בופה בטבע יוגש בימי חמישי בין השעות 9:00-14:30 ויכלול סלטים, מנות חמות, מוזלי, שתייה חמה וקרה ב-65 שקלים לאדם.

קפה תפוז בטבע. צילום: יעל אמיר

מסעדת מיס קפלן הטבעונית נפתחה בחודש דצמבר האחרון על ידי אורי שביט, עיתונאית ומבקרת אוכל בעברה וכיום נושאת דגל הטבעונות בישראל וכותבת הבלוג "טבעוניות נהנות יותר". אורי צירפה אליה את השפית הצעירה שיראל ברגר, ויחד הן יצרו את "מיס קפלן". המסעדה נפתחה בבתי הטמפלרים במתחם שרונה התל אביבי ותוכננה במקור כ"פופ אפ" שיפעל במשך שלושה חודשים, אך בשל הפופולריות החליטו להמשיך להפעילו, ולרגל הקיץ יש גם תפריט חדש עם מנות כמו קוביות סלק מעושנות; ברוקומיני חרוך על קרם שעועית בובעס וקינמון עם שקדים ונענע ומנות נוספות.

מיס קפלן. צילום: אנטולי מיכאלו

בימים אלה (עד ה-9.6) מתקיים פסטיבל אוכל רחוב ובירה במסעדות קמפאי, קפאסה, הספרייה וכפרה בר אנד טאפאס בבאר שבע, בהשתתפות נבחרי משחקי השף – סבינה ולדמן, דן יושע וערן כהן. יוגשו תפריטי ספיישלים של השפים ביחד עם דרור שושן, השף של מסעדת קמפאי.

פסטיבל קולינרי בבאר שבע. צילום: אנטולי מיכאלו

רשת חדשה לאוכל טרי מהיר וזול רק ב-10 שקלים - "TEN POINT". בתפריט הרשת: שניצל הבית בבאגט או בפיתה; מעורב ירושלמי; פלאפל; נקניקית מרגז; חזה עוף צלוי ועוד. סניף הדגל נפתח לפני כשבועיים בבוגרשוב בתל אביב, סניף נוסף נפתח בסוקולוב 1 בחולון ובשבועות הקרובים ייפתח סניף נוסף ברחוב הברזל 38 ברמת החייל. סניפים נוספים בכל הארץ ייפתחו בהמשך.

ועוד חדשות:
רשת הנוחות סו-גוד ומשיקה ליין משקאות קיץ קפואים במגוון טעמים, אשר ימכרו בכל סניפי הרשת. פיתוח משקאות הפרי נעשה על ידי רשת הגלידריות האיטלקית האיכותית ALDO.

דומיניק קיטשן בר נפתחה במתחם הבורסה, בלב הסיטי של רמת גן. התפריט כשר וכולל ארוחות בוקר, צהריים וערב.

בונז'ור פותחת רשת בתי מאפה. הסניפים הראשונים יפתחו בערים: הרצליה, זיכרון יעקב, עכו ויוקנעם.

בימי שישי מתקיים שוק אוכל עשיר וטעים במתחם מבנה להבים ליד באר שבע. את המנות ניתן לקחת הביתה או לאכול במקום. בשוק: גבינות ממחלבות בוטיק, ממרחים, לחמי מחמצת, חליטות צמחי תה, מאכלים דרוזיים, שמן זית וזיתים כבושים, יינות ובירות בוטיק, מאכלי עמים ועדות, ועוד. כמו כן קיים ביריד מגוון נוסף של ירקות אורגניים, שוק פרחים ואקססוריז . ימי ו', 09:00-15:00.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום
מבצע חרבות ברזל: המסעדות והשפים שמתגייסים למען העם