נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הביטוי "עיר ללא הפסקה" מיוחס לראש העיר המיתולוגי של תל אביב, שלמה להט (צ'יץ'), כשאחד מהמאפיינים של עיר שלא לוקחת הפסקות הוא כמובן עצם העובדה שכל מי שרעב גם בשלוש לפנות בוקר, יכול לקפוץ לאחת המסעדות שפתוחות כל הלילה או פשוט להזמין הביתה. בדקנו מסעדות שפתוחות 24/7, או לפחות כל היממה בחלק מהשבוע, והגענו למסקנה שרובן ממוקמות בתל אביב, אבל אפשר למצוא עוד כמה ברחבי הארץ שיתנו מענה לרעב שלכם גם באמצע הלילה.

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את רשימת המסעדות שמאמינות ששינה זה לחלשים. אם אתם יודעים משהו שאנחנו לא, אתם מוזמנים לספר לנו ונשמח לעדכן.

דיקסי
כבר יותר משני עשורים שהמסעדה המפורסמת של חיים כהן ניצבת לה בצד המזרחי של איילון ומשמשת מגדלור לבליינים שצריכים איזה ביפבורגר טוב או כמה כנפיים עסיסיות ברוטב הכי טעים בארץ, כדי למצוא את דרכם למחוזות השינה בבטחה.

תפריט הלילה של דיקסי כולל שש סקציות: ראשונות, THE EGG SHOP, עיקריות, MEAT SANDWICHES AND BURGERS, THE BUTCHERY ואיך אפשר בלי ה-SWEET SHOP. גם אם אתם לא נמצאים אחרי בילוי אלא פשוט סובלים באישון לילה מקרייבינג מטורף לפרנץ' טוסט בריוש עם קצפת, ניו יורק סטייק או ספריבס מהאגדות, קחו לתשומת לבכם שהדיקסי עושה גם משלוחים.
דיקסי, יגאל אלון 120, פינת תוצת הארץ 3, תל אביב. 053-9443543
 קיימת יותר משני עשורים. דיקסי
בנדיקט
עם שישה סניפים משגשגים ועשרות אלפי לקוחות מרוצים שמגיעים פעם אחר פעם כדי להתענג על המנות המושלמות, ניתן כבר לקבוע ללא צל של ספק שבנדיקט הפכו לאימפריה של ארוחות בוקר. התפריט העשיר שלהם כולל מגוון ארוחות בוקר מתוקות, ארוחות בוקר ישראליות, אגז בנדיקט עם תוספות מיוחדות ועוד מגוון קלאסיקות המגיעות בליווי סלסלת הלחמניות המפורסמת עם הבריוש הכי טעים בארץ, שאי אפשר שלא להתאהב בה. 

בין חצות לשמונה בבוקר תוכלו ליהנות מדיל חביב במיוחד העונה לשם המתבקש "מיד נייט ברקפסט": כל סוגי האגז בנדיקט עם סלט ושתייה ב-45 שקלים בלבד. 
>> לסניפי בנדיקט 
 
>> TOP10 – המסעדות המומלצות ביותר על פי גולשי רסט
 ארוחות בוקר באמצע הלילה. בנדיקט
The Streets
רשת בתי הקפה התל אביבית מונה, נכון להיום, ארבעה סניפים, כשלאור ההצלחה לה זוכים כל הסניפים ללא יוצא מן הכלל, נראה כי לא רחוק היום בו יצטרפו למשפחה אחים חדשים. נכון לכתיבת שורות אלה רק שניים מהם פועלים עשרים וארבע שעות ביממה – הסניף הממוקם באבן גבירול והסניף הממוקם בקינג ג'ורג'.
בסניפים אלה בכל לילה החל מהשעה 23:00 (על הבר מ-22:30) ניתן להזמין ארוחת לילה הכוללת טוסט משולשים/סנדביץ' משולש/סנדביץ' חזה עוף/המבורגר עם שליש בירה מהחבית ב- 49 שקלים. שווה!
The Streets קינג ג'ורג' 70 (פינת הנביאים), תל אביב. 03-6201070
The Streets אבן גבירול 114 (פינת ארלוזורוב), תל אביב. 03-5281616

בתה וגריגה
התלבטנו רבות האם לכלול ברשימה המכובדת את המקום המדליק של נשות ג'וז ולוז הממוקם בלבונטין פינת אלנבי, וזאת כיוון שהוא פועל כל הלילה אך ורק בחמישי ושישי. בסופו של דבר החלטנו לצרף אותו לחבורה העליזה, כיוון שמדובר באמת במקום מיוחד במינו. אמנם באישון לילה לא תוכלו ליהנות מהמנות הווייטנאמיות המוגשות במקום עד אחרי הצהריים בלבד (פרי ידיה של השפית אסנת הופמן), אבל אין שום רע בבירה קרה כשלצדה צלוחיות עם ירקות, גבינות ואיזה נקניק איכותי או טוסט נוטף גבינה משובחת. 
בתה וגריגה, לבונטין 2, תל אביב. 053-9376947

>> 1+1 ועוד הטבות שוות בימי ראשון. לכל ההטבות של קרייזי סאנדיי

ביסטרו מצדה
בקצה רחוב בוגרשוב, מול נוף כחול עמוק שלא ניתן לדעת ממנו שובע, תמצאו את ביסטרו מצדה. המקום המרשים, שעבר לא מזמן מתיחת פנים רצינית, יכול להכיל כשישים סועדים בקומת הגלריה ובקומת הבר, ואילו במרפסת החיצונית יכולים לשבת להם עד מאה סועדים ולשלוח את המחשבות אל הים התיכון. 
כמצופה ממסעדת חוף, התפריט של ביסטרו מצדה עשיר מאוד וכולל מגוון רחב של מנות: ראשונות מפתות (דוגמת טרין כבדי עוף או סלמון בכבישה ביתית); מבחר של סלטים וכריכים; לא מעט בשרים איכותיים ומנות עוף (לרבות סטייק פילה בקר וכבדי עוף במייפל); פסטות טריות, קינוחים ועוד. מגישים במקום גם מספר מנות דגים ופירות ים כמו למשל לברק שלם אפוי בחמאת תבלינים, פטרוזיליה וצלפים, פילה דניס על הפלנצ'ה ועוד. 

קחו בחשבון שבין השעה ארבע וחצי לשש בבוקר רוב הסיכויים שלא תוכלו ליהנות ממנות חמות, כיוון שצוות המטבח עומל על תפריט הבוקר, אבל ישמחו לפנק אתכם עם סלטים קרים ודרינקים כאוות נפשכם.
ביסטרו מצדה, הירקון 83, תל אביב. 053-9428620
 ויש גם דרינקים טובים. ביסטרו מצדה
בראסרי
כבר קרוב לחמש עשרה שנים שדלתות הבראסרי לא נסגרו, כאשר התפריטים המוגשים במקום לא התחלפו לאורך כל שנות הפעילות של המסעדה. כנראה שככה זה כשיש לך סוס מנצח, והמטרה שלך להפוך למיתולוגיה תל אביבית מושגת בהחלט. תפריט הלילה מוגש במקום החל מהשעה אחת אחרי חצות ועד שבע בבוקר, וכולל בין היתר כריך B.L.T  קלאסי, לבבות חסה ובייקון בויניגרט שמפניה, מרק בצל, ביצת עין על טוסט אמנטל ושינקן ועוד מנות שכל תל אביבי שמכבד את עצמו לא יכול להרשות לעצמו שלא להכיר מקרוב.  
בראסרי, אבן גבירול 70, תל אביב. 053-7104158
 
מיט מי
בכניסה הצפונית של אשקלון תמצאו את מסעדת מיט מי - מסעדה שפועלת ללא הפסקה משנת 1995. כמשתמע משמה, המומחיות כאן היא בשרים, אך בנוסף ניתן למצוא במיט מי גם מנות פסטה, מבחר סלטים, דגים ופירות ים. אז אם אתם באזור אשקלון באמצע הלילה וכל מה שאם צריכים כדי להמשיך לנשום באופן עצמוני זה סטייק צלע לבן, שיפוד כבד אווז או מעורב ירושלמי, אתם יודעים שיש לכם לאן להגיע. 
מיט מי, צומת אשקלון, תחנת דלק פז. 053-9441905
 
קפה זוני
כבר פחות או יותר עשר שנים שקפה זוני פתוח מסביב לשעון, ומפנק את הירושלמים עם מגוון מנות שבשביל רובן היו צריכים בעבר לנסוע עד תל אביב. החל מחצות ועד שבע בבוקר מגישים במקום מנות מתפריט הלילה, הכולל בין היתר מולים מרינייר המוגשים עם צ'יפס ובירה, שרימפס ברוטב שמנת, שום, עגבניות ותרד, מבחר ארוחות בוקר, נשנושים ליד הבירה ועוד. 
קפה זוני, יואל משה סלומון 15, קומה מעל הסמטה, ירושלים. 053-9345582
 
סנדביץ' בר כרמל
סנדביץ' בר כרמל נפתח לפני קרוב לחצי יובל במרכז הכרמל החיפאי ונחשב בזמנו לפורץ דרך בתחום הכריכים. לא לקח למקום יותר מדי זמן כדי להפוך למוסד המושך אליו את כל חיות הלילה של העיר. עם מגוון עצום של נקניקים ומבחר בלתי נדלה של גבינות, הסנדביץ' בר החיפאי מספק את הכריכים הטובים ביותר בצפון. ואגב, יש לו שני סניפים.
דרך הים 5, חיפה. 04-8386386; אח"י אילת 19, חיפה. 04-8401501

בית הפנקייק ובית הפנקייק המקורי
אם טרם יצא לכם לשבת בבית הפנקייק, לא נותר לנו אלא להניח שאתם חייזרים שהגיעו לבקר, ולכן ברצוננו להביע את הערכתנו על השליטה המצוינת שלכם בשפה העברית. המקום פתח את שעריו לקהל בשנת 1965 על ידי זוג יהודים אמריקאים ששאפו להכיר לישראלים את המנה המתוקה והספוגית הזו והשאר היסטוריה. 

לא נלאה אתכם ברזי תלאות המקום מהיום בו עלה לקרקע, אבל כן נעדכן אתכם שכיום ניתן להשיג את הפנקייקים המפורסמים עשרים וארבע שעות ביממה בסניף בית הפנקייק המקורי הממוקם במחלף הסירה ובבית הפנקייק הממוקם במחלף בית ינאי. 
בית הפנקייק המקורי, תחנת פז אשל הרצליה מחלף הסירה. 053-9444109
בית הפנקייק, מחלף בית ינאי. 09-8666638
קיים משנות השישים. בית הפנקייק

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי