נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפני מספר שנים לא הייתי מדמיין שיום אחד אשב מרותק ואצפה בתכניות "הכוכב הבא". אולם, כידוע, תכניות לחוד ומציאות לחוד. הגיל, וההעדפה הברורה להתכרבל בנוחות המפנקת של יום שישי בערב בחיק המשפחה במקום יציאה הרפתקנית הביאוני עד הלום. ובכן, לא רע הריאליטי הזה, ואפילו די נחמד. בכל מקרה, התכנית נגמרה והתגלה "הכוכב הבא". אבל בפאנץ'-ליין, המקום של המלצרים המזמרים, הסתבר לי שיש עוד כמה "כוכבים באים".

בפאנץ' ליין ברחוב הארבעה, שבנוי בצורת האות ח' סביב הבמה הגבוהה, נגלו לעיניי ולאוזניי בעיקר מספר זמרים (שבין לבין ממלצרים, או לחילופין מלצרים שבין לבין מזמרים ועושים טוב את המעברים בין שני התפקידים) ששרים נפלא. לא היה ברור לי איך הם כבר לא ב"כוכב הבא" או ב"דה-ווייס". טוב, אולי בסיבוב הבא.

לא רק שירה
בפאנץ'-ליין לא תמצאו רק שירה ערבה ומוזיקה נעימה אלא גם אוכל טוב. בתפריט יש שלל מנות פתיחה, עיקריות וקינוחים, שיכולים לספק מגוון רחב של קהלים. מהראשונות דגמנו חלק מהמנות השכיחות יותר במקום - חומוס אסלי עם טחינה, חציל בלאדי וסלט בריאות. החומוס טעים, החציל הוגש עם טחינה ורוטב צ'ימיצ'ורי שנחו מעל ויצרו מנה טעימה, הסלט שתובל ברוטב ויניגרט היה עשיר, ירוק ורענן. כל אלה הגיעו יחד עם פוקאצ'ות מהבילות, שעשו חשק לטרוף אותן.
פאנץ' בורגר
מבחינת מנות עיקריות, טעמנו את האנטרקוט אנגוס המשובח ופאנץ' בורגר. הסטייק היה עשוי במידה נכונה וההמבורגר עסיסי ועם רוטב הברביקיו, הירקות והלחמנייה הפריכה היה מנה משביעת רצון ותיאבון. שתי המנות הגיעו בליווי צ'יפס אמריקאי – חם, קריספי ומתובל בפיקנטיות עדינה. למנות אחרונות התכבדנו בסניקרס שוקולד ועוגת שוקולד עם פירות יער. חרף היותו של המקום כשר, שזו בהחלט בשורה טובה לציבור הקהל המסורתי שגם יכול לפקוד את המקום וליהנות, הקינוחים הינם פרווה אולם מן הזן הטוב – כלומר, לא שמרגישים שהם כאלה.

אנחנו טעמנו סניקרס שוקולד מצוין ועוגת שוקולד עם פירות יער.
קינוחים בפאנץ' ליין
הפאנץ-ליין פונה למגוון רחב של קהלים, צעירים ומבוגרים, חילוניים ודתיים, מקומיים ותיירים, זוגות ומשפחות, הן מבחינת המוזיקה המגוונת והן מבחינת האוכל. ככזה, מציע המקום כמובן אפשרות לאנשים פרטיים שבאים לחגוג וליהנות מערב טוב של שירה, מוזיקה, ריקודים ואוכל, אך גם מיועד ומתאים לאירועים של קבוצות. לאור זאת, מציע המקום דילים מסוגים שונים, אשר במסגרתם ניתן גם לבחור בין ארבע אופציות של תפריט סגור מראש (ניתן לראות אם באתר של המקום).

פונה לכל הקהלים
במסגרת הפנייה הרחבה לקהלים, משמש המקום גם כאבן שואבת עבור אנשים שכבר חצו את גילאי ה-30 ומחפשים בילוי הולם. במציאות התל-אביבית, שלעתים לא עושה חסד עם שכבת הגיל הזו, הפאנץ'-ליין מהווה הזדמנות מצוינת להישאר מעודכנים ובעניינים. בשלב מסוים עזבו כולם את האוכל לטובת פיזוזים. גם המלצרים/זמרים התפנו מהמעבר בין הסועדים והשולחנות, וכך התמלאה לה הרחבה עד אפס מקום. הקלוריות שעד זמן קצר "נאגרו", השתחררו בקפיצות וריקודים, והאווירה במקום הרקיעה שחקים. כשמקומות בילוי נפתחים ונסגרים כמו פטריות אחר הגשם, הפאנץ'-ליין מתהדר ב-23 שנים של בידור מצוין. בכל אותן שנים שמר המקום מחד על ה-DNA הייחודי שלו שסייע לו להישאר בעניינים כשני עשורים וחצי.

בשורה התחתונה, או במילים אחרות - הפאנץ'-ליין של הפאנץ' ליין, מדובר במקום בו ניתן לקבל תמורה מלאה לכסף וחוויה הכוללת אוכל טוב וריקודים. בינינו, בימים כאלה מי צריך יותר מזה?

חשבון בבקשה:
חומוס אסלי עם טחינה ושמן זית: 30 שקלים
חציל בלאדי בטחינה וצ'ימיצ'ורי, מוגש עם לחם הבית: 38 שקלים
סלט בריאות: 43 שקלים
סטייק אנטרקוט אנגוס: 92 שקלים
פאנץ' בורגר: 62
סניקרס שוקולד: 32
עוגת שוקולד עם פירות יער: 32
גולדסטאר 1/3: 24 שקלים
קולה: 16 שקלים
לסיכום: 369 שקלים לזוג

פאנץ' ליין, הארבעה 6, תל אביב. 053-9444024

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביקור ב-URBUN בגני תקווה
ביקור ב-URBUN בגני תקווה
מנה במסעדת דדה (צילום: באדיבות המקום)
כשפנטסיה הופכת למציאות
כמו באגדות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?