נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מדי פעם זה קורה. אתה מגיע למסעדה ששמעת עליה מכל הסובבים אותך, מפתח ציפיות ולהפתעתך כל הציפיות מתממשות ואף מעבר לכך. מצאת מסעדת בית חדשה.

במסעדת Dagim בהוד השרון פשוט יש את כל מה שצריך כדי להיות אטרקטיבית לכולם. המיקום שלה יחיד ומיוחד – היא נמצאת באמצע שכונת מגורים שקטה וצופה על פארק ארבע עונות. יש חניה בשפע, והקול היחיד שתשמעו מסביב הוא קול ציוץ הציפורים.

המסעדה מאוד מרשימה ביופיה. שתי קומות מעוצבות לעילא. קומה ראשונה, אליה נכנסים לחלל גדול ומרווח (שמוביל לחלל נוסף – שם ניתן לערוך אירועים), וקומת גלריה עם מרפסת שצופה לנוף הכי יפה באזור השרון. בקומת הגלריה יש חדר VIP, שם ניתן לערוך אירועי בוטיק קטנים שמכילים עד 30 סועדים.

איאד, השף, מתייחס אל המקום כאל הבית שלו. איאד עמל בחודשים האחרונים יומם וליל (ממש כך) על תפריט חדש, ואחרי תקופה מאומצת נולד תפריט שיוצר הרמוניה עם המקום, הסביבה והסועדים. ולמה הכוונה? הגיוון: בנוסף למנות הדגים ופירות הים, נוספו מנות בשרים, סלטים ופסטות בעבודת יד. המחירים: עסקיות צהריים, ומחירים נוחים יותר בתפריט הערב.

כל המקום משדר אלגנטיות, ואנחנו, שהגענו בשעות הערב, זכינו ליהנות משולחן צדדי, כשמתחת לרגלינו בריכת דגים קטנה, ומאחורינו אקווריום גדול. תחושה שנכנסנו אל עולם מים גדול. 

ראשונות
מאחר והגענו לחגוג את יום הנישואין שלנו, החלטנו לנסות את כל מה שמתחשק לנו. ראשית הזמנו את מרק הסרטנים. קיבלנו מרק מצוין, שמורכב מטעמים עדינים של ציר, בשר סרטנים, עגבניות ושמנת, עם טימין ועגבניות מיובשות.

המנה הבאה שהזמנו היא מנה ששמענו עליה מחברים. לכאורה נשמעת מאוד פשוטה, אך היא מפתיעה בגדול. חציל בלאדי עם עגבניות טריות וגבינת פטה, בזילוף שמן זית מעולה, מעט טחינה ובלסמי. טעמו של החציל היה כל כך עדין ובשרו רך. מנה מצוינת, קלילה ומשאירה מקום לעיקריות. איאד מציין כי מדובר באחת המנות הפופולריות ביותר בתפריט.
חציל בלקן. צילום: סטודיו דרור כץ
החלטנו להזמין מנה ראשונה נוספת, כיוון שנשמעה כל כך טוב בתפריט, וביקשנו את מנת השרימפס פנקו, שמגיעים על רינג של אטריות סובה, קרם צ'ילי וקוביות בטטה קראנצ'יות. מנה שבה הטעמים המתוקים משתלבים נהדר עם השרימפס. הטיגון היה מצוין, כך שהמנה לא סבלה מעודף שמן.

עיקריות
אני מודה שאחרי שלוש ראשונות היינו כבר בחצי הדרך להתמלא, ואולי אף יותר, כיוון שהמנות כאן נדיבות, אך לא רצינו לוותר על עיקריות. התלבטנו אם להזמין אחת או שתיים, ולבסוף הסכמנו שגם אם לא נצליח לסיים את המנה, לפחות נשביע את הסקרנות וננסה יותר ממנה אחת.

הזמנו שרימפס וקלמארי קלאסי ברוטב יין לבן, ציר שרימפס חמאה ושום, וגם פילה מוסר בציפוי פריך, ברוטב טרטר קלאסי, על מצע עלי גפן.

מנת השרימפס וקלמארי היתה מנה עדינה ואכן מאוד קלאסית בטעמיה. השרימפס והקלמארי היו מאוד טריים (מקבלים כאן אספקה שוטפת אחת ליום-יומיים), והטריות ניכרה בהם בכל ביס. הבשר היה עדין ורך, והרוטב היה כל כך טעים, שהמשכנו פשוט לאכול אותו עם הכף.

המנה השנייה היתה יוצאת מן הכלל. פילה רך ומשובח של דג מוסר, שהגיע בנתח גדול מהמקובל, עם ציפוי קראסט מושלם, ועלי גפן משובחים במילוי אורז ותבלינים. מנה מבית היוצר של השף המוכשר איאד. בהחלט מרשימה, יצירתית ולא קונבנציונלית. השילוב של עלי הגפן במנה הזו היה מאוד נכון, ובהחלט מדובר במחשבה שיוצאת מהקופסה, כי במסעדות כאלה בדרך כלל אנחנו לא רואים מאכלים כמו עלי גפן ממולאים. איאד לקח את המטבח הערבי הביתי והכניס אותו למטבח העילי בדרך מאוד מתוחכמת.
פילה מוסר עם קראסט ועלי גפן ממולאים. צילום: סטודיו דרור כץ
מלאים מאוד מהמנות (כן, לא סיימנו את שתי העיקריות, אבל זה היה שווה), עצרנו רגע להביט סביב. המקום מאוד מושקע מבחינה עיצובית, וצוות המלצרים מרחף כאן, מורגש-לא מורגש, ונותן שירות מצוין. חשבו כאן על כל הפרטים – מרמת המפית ועד קיר הלבנים היפה שנמצא מאחורי הבר.

הבעלים השקיעו כאן כסף רב, זמן ומחשבה, והצליחו ליצור בהוד השרון אלטרנטיבה ראויה למסעדה שגם יכולה להיות 'מסעדת הבית' בצהריים, עם עסקיות משתלמות שמתחילות מ-59 ₪ וכוללות מנות רבות מתפריט הערב; יכולה להיות מסעדה משפחתית, כי גם ילדים יכולים למצוא כאן מנות מתאימות כמו שניצלים ופסטות; ובערב היא הופכת להיות גברת מגונדרת שמתאימה לחגיגות כמו ימי הולדת וימי נישואין. >> לתפריט העסקיות

קינוח
אחרי שכנועים רבים, כי לטענתנו לא נוכל להכניס עוד גרגיר נחלים קטן לפה, הזמנו את המלבי (מתכון מבית אמו של איאד). ובהחלט זו היתה בחירה טובה, למרות שמבחר הקינוחים כאן גדול ומרשים. מלבי ביתי, מפנק, ועשוי מרכיבים איכותיים, עם מי ורדים ומי זהר (ניסיתם פעם לבשל מי ורדים בבית? שווה לנסות) וסירופ מצוין. בעיקר אהבנו את הקוקוס הקלוי על המנה. טרפנו אותו עוד לפני שאכלנו חצי מהמלבי.

לסיום, אין ספק כי Dagim היא מקום לחזור אליו. התפריט גדול ומגוון, כך שהוא משאיר מקום לסקרנות לפעמים הבאות, והורסטיליות של המקום הופכת אותו למנצח. צהריים, ערב, עם המשפחה או עם החברים, לאירוע או סתם לארוחת ערב – המסעדה פשוט מתאימה את עצמה לכל אחד ולכל סיטואציה. לא מובן מאליו.

חשבון בבקשה:
2 קאווה מוניסטרול – 44 ₪
מרק סרטנים – 49 ₪
חציל בלאדי – 44 ₪
שרימפס פנקו – 54 ₪
קלמארי ושרימפס ברוטב קלאסי – 89 ₪
פילה מוסר על עלי גפן ממולאים – 99 ₪
מלבי – 36 ₪
סה"כ לארוחה זוגית עם שתייה, ראשונות, עיקריות וקינוח: 415 ₪

* הכותבת הינה אורחת של המסעדה
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אמורה מיו: מחדשים נדרים
אינדירה: ההודית הכי אותנטית בארץ
ערב טוב בדלידה
ערב קיץ איטלקי בפרונטו
ההפתעה של אזור השרון: זויה גריל בר
ביקור ב-Porter & Sons
המסעדות החדשות שכדאי לכם להכיר
עושה את זה בדרך שלה: מסעדת גריג
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא