נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
יש משהו מטעה בשם שלמעלה, הקונוטציה הראשונה שחושבים עליה היא בית קפה מסוגנן שמגיש לאטה ומוקצ'ינו עם איזה סנדוויץ' on the side, תתכוננו להפתעות...

המסעדה, כן מסעדה, ממוקמת בלבו של גן העיר בראשל"צ, פארק ירוק ופסטורלי לא רחוק מהיקב המפורסם. היא מעוצבת בקווים נקיים ומרשימים המעניקים תחושה מוכרת שמתחילה לטפס במעלה הגב, משהו כאן מאוד מוכר לי רק שאני לא יודע מהיכן.

פתחתי את העסקית שלי על הבר בעודי ממתין לנ., לקוח של המשרד.
לקחתי לי אייס קופי צונן שבתור טוויסט נבזק מעליו קורט אבקת קקאו. רעיון גאוני ללא ספק ומומלץ לאמצו בכל עבר. המיקס עצמו היה סמיך מספיק אבל לא במידה שגורמת להרגיש שבמקום לשתות את המשקה אני לועס אותו. אוקיי, בגזרת המשקאות על הבר המקום מביא אותה בנחמדות, מה עם האוכל?

הוזמנתי אחר כבוד לשולחן שמשקיף לכיוון הפארק, נ. הגיע ויכולנו לבדוק את המנות הראשונות.
פטה כבד במרמלדת תאנים וקרפצ'יו שייטל בעל השם המגניב טטאקי היו שתי בחירות מצוינות שגם נ. וגם אני שמחנו להתחלק בהן. הקרפצ'יו מגיע חם וזה כבר שינוי נחמד מהסטנדרט הקבוע, הפטה היה דליקטס ויחד עם ניגוב של רוטב התאנים זה כבר היה דליקטס מתוק ונעים.

למנה העיקרית בחר נ. בצלע לבן ברוטב שמנת, ואני הלכתי על אנטריקוט ברוטב יין עם תוספת של בטטות אפויות. שתי המנות נותנות כאן הופעה מרשימה של טעם וגם בכל הנוגע לגודלן, כאילו מציבות הן אתגר בפני הסועד :"בוא נראה אותך, בוא נראה אם אתה מסוגל עלי". נ. היה מסוגל, אני נכנעתי בדרך.

אחרי ההנאה של הקרניבוריה, לקחנו כמה דקות של מנוחה והשקפנו החוצה לעבר הפארק. בחוץ טיילו משפחות עם זאטוטים, בחלק מהשולחנות של האספרסו בר שממוקמים בחוץ ניתן היה לראות כמה צעירות מצודדות מנהלות איזו שיחה על נעליים או על התסרוקת של בראד פיט.

פתאום זה היכה בי, התחושה הזאת ממקודם, הפארק, השולחנות העגולים בחוץ, העיצוב, האנטריקוט מכאן והאייס קופי משם. רבותיי, זה הדופליקייט של השדרה החמישית מול הסנטרל פארק, אמנם בראשון לציון אבל יותר זול מאשר לקנות כרטיס טיסה לניו יורק.

מאושש מהתיאוריה המנהטנית שלי, הזמנתי קינוח משותף לי ולנ. הגיע מנת הספיישל שנקראת איך לא "אספרסו היי לייט" - סוג של מנת גלוקוז היישר למוח הכוללת קרם ברולה קוקוס, רוטב שוקולד אגוזי פקן מסוכרים ועוד ועוד דברים קראנצ'ים ומתוקים שמסיבות מובנות אני לא זוכר...

אמרנוthanks' למלצרית ששרתה אותנו נאמנה. נ. חזר למשרדו ואני נשארתי לספוג עוד קצת אוויר של חו"ל.

סיכום:
אספרסו בר: הרבה יותר מאספרסו והרבה יותר מבר.
האוכל: גם בפריפריה יודעים את הסוד.
סנטרל פארק: 20 דקות מת"א, תגידו שנבו שלח אתכם.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של נבו כהן

שלושה חברים יצאו למיט בול
פתח לתקווה גסטרונומית
בוקר קוסמופוליטי
צ'ירס
אבקת פיות
בלי פוליטיקה
קרם קרמל
פינוק אה-לה-ליונז
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר