נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שני דברים אפיינו עד היום את קפנטו. בחורף היה זה הסחלב הנהדר והטוסטים הביתיים עם הגבינה הצהובה. בקיץ, היו אלה המיצים הטבעיים הסחוטים במקום. עכשיו אפשר להוסיף לרשימה גם את ארוחות הבוקר, שעברו שדרוג רציני ושינו את פניהן ללא הכר.

הסניף החדש של קפנטו במתחם כיתן סנטר בשיכון דן מביא סטנדרטים חדשים לבתי הקפה באזור. קודם כל, חצר ענק כזו היא תופעה די ייחודית במרקם בתי הקפה בארץ. מבנה החצר ואופייה מאפשר רביצה נוחה על כסאות וכורסאות העץ במקום, לשקוע בצלחות האוכל ולשכוח מהזאטוטים שמתרוצצים בחצר מנותקים מההורים ומניג'וס. בנוסף, בקפנטו מרגישים בנופש. הכל מתנהל בעצלתיים, יש מרחב, יש זמן, שום דבר לא בוער, לא איכפת מתי יגיע החשבון, וכמה זמן ייקח למלצרית לקלוט שאתה מבקש אותו. אין שום דבר דחוף יותר מאשר לשוחח עם חברים על כוס הקפה וארוחת הבוקר המשודרגת, ואולי אף לבצע קנייה בחנות הצמודה של כיתן. ככה זה כשהמרחב משתלט עליך. אתה בן ערובה שלו ואתה חי עם זה בשלום, בעיקר ברוגע.

אין ספק שהמקום יאכלס בעתיד את משתכני פרויקט המגורים "דן עדן" המצוי מעבר לכביש. כבר כיום דיירי המתחם הפכו לנוף קבוע במקום, בעיקר אמהות על עגלותיהן וזאטוטיהן.

התפריט החדש של הרשת שידרג את ארוחות הבוקר הסטנדרטיות שכללו ביצים וגבינות, והוא מביא איתו ניחוח של גלובליזציה. לא עוד ארוחת בוקר ישראלית, מעתה אמרו ארוחת בוקר נורבגית, ניו יורקית, עירקית ותורכית. ארוחת הבוקר הישראלית שינתה גם היא את פניה והפכה לתל אביבית ורמת גנית עג'ה.

למעשה, ארוחות הבוקר די דומות אחת לשנייה. החידוש הוא בתוכן של החביתה עצמה. בארוחה המכונה ניו יורקית במקום בייקון יש חזה אווז, ובארוחה הנורבגית החביתה מולאה בסלמון וגבינה לבנה. כל ארוחה מוגשת עם סלט ירקות ברוטב ויניגרט, לחם שאור וג'בטה, גבינות לבנות, לבנה, זיתים, טחינה וחצילים קלויים.

ארוחות הבוקר הלוקליות, תל אביבית ורמת גנית עג'ה, די דומות לארוחות הבוקר הסטנדרטיות של הרשת, אלא שהחידוש הוא בגבינה עירקית מלוחה שמוגשת ברמת גנית, ובריבה שמוגשת בתל אביבית.

ארוחת הבוקר כוללת קפה לפי בחירה ושתייה קלה. את המיץ סוחטים במקום. הפופולרי ביותר הוא תפוזים וגזר.

מי שחשקה נפשו דווקא במשהו שונה, מוזמן לטעום ממגוון הסלטים השונים במקום, הטוסטים, הטורטיות והכריכונים. יש אפילו בורקסון (כך במקור) עם ביצה קשה.

לסיכום, מי שרוצה לשכוח מהמולת העיר ושאון הכבישים, לקרוא עיתון, לנהל שיחות נפש ולאכול בראנ'ץ תוך כדי עריכת קניות, ימצא את מבוקשו בקפנטו שבשיכון דן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של ניר ארנון

חמימות חורפית
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר