נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לפעמים הקפה הוא רק תרוץ ולפעמים הוא גם תרוץ לא רע בכלל. במיוחד כשמדובר ב"קפה נטו" סניף גולף–כיתן. למה? ובכן, נתחיל במיקום. המיקום רבותיי הינו חכם להפליא. הכל קרוב: בנק, גן שעשועים, סניף גדול של גולף צמוד ו...שימו לב  תל אביבים יקרים: חנייה חינם ובשפע . נשמע מבטיח לא? אז זהו שיש עוד הרבה מה לכתוב.

כבר בכניסה הבנו שעשינו עסקה לא רעה בכלל. התלבטנו קלות איפה לשבת, האם בכניסה, בחוץ, על הספות מתחת לעץ הבוהיניה הפורח? או בפנים על כסאות הקש הכפריים? ובכן, המקום "עובד" כמו שאומרים והתיישבו איפה שהיה מקום.

הזמנו צ'אי הודי חם (17 ₪) ואייס יוגורט פסיפלורה (19 ₪) לרענון. מפלס המצב רוח נסק פלאים, זה אנחנו או המקום? תהיתי לעצמי. השתמשנו בעצותיה של המלצרית והזמנו סלט טוסקנה-מוצרלה טרייה, בזיליקום, חסה מעורבת, עגבניות שרי, צנוברים ועגבניות מיובשות ברוטב פסטו (37 ₪). טרי, טעים וטוב. יש לנו על מי לסמוך ולא בכדי, משיחה קצרה שניהלתי עם שגיא מנהל ההדרכה של הרשת נאמר לי שכל מי שמתחיל לעבוד בקפה נטו עובר הכשרה קצרה ששמה דגש על מקצועיות, ידע ותודעת שירות, אנשים יקרים -זה עובד. הרבה אנשים פוקדים את המקום האלגנטי-כפרי הזה, וזה נעים להיות חלק מקהל שמצביע ברגליים.

בהמשך הוגשו לשולחננו שני כריכים, האחד מרענן למדי -כריך אלסקאי עם סלמון מעושן, גבינת שמנת, עגבניה וצלפים (35 ₪), והשני כריך אמריקאי חם – רוסטביף, קורנביף, בצל סגול קלוי, אורוגולה ומיונז בזיליקום לימוני שמכינים במקום (37 ₪). כל הכריכים כאן מוגשים מלחם טרי שנאפה במקום.

היצר למתוק התחיל לדגדג ועוגת השוקולד הבלגי נבחרה (27 ₪). אני מודה שזה החלק הקשה של אחר הצהריים המקסימים האלה, התפריט שלהם מלא בהפתעות כיפיות: סחלב על אספרסו, קפוצ'ינו עם מקופלת, צ'אי קר... אבל, החיים לימדו אותי שצריך לדעת לוותר. לבסוף הזמנו קפה לצד העוגה (זה בית קפה לא...?)  

לידיעת אנשי הדיאטה - אופציה יותר קלילה קיימת גם היא - "תל אביבית קלה-דיאט" - גבינות רזות, סלמון מעושן, ירקות, לחם קל והפוך (מ-1% שומן, כמובן...37 ₪) עדיין לא ניסיתי, אבל רצוי לדעת שכל האופציות כאן קיימות.

בקיצור, נעים וטעים פה בסניף וזאת נראית לי גולת הכותרת, רק צריך תרוץ טוב לקפה והשאר כבר יוגש...

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
קודם ניקח את חיפה, ואז את תל-אביב
ד"ש לדיוויד ברוזה
לא נולדה אתמול
לכי תוכיחי שאין לך אחות
מפיוז'ן יוצא קונפיוז'ן
יפה תשיר לנו סולו
החיים כרול
הא! לחמה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר