נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לכל אחד יש בחייו את הדנה שלו. דנה היא המלכה הבלתי מעוערת של הכתה. התלמידה הכי טובה, הספורטאית הכי מבטיחה, היא נראית מצויין ובנוסף להכל היא גם נחמדה, מצחיקה ולא תתן לך בחיים אפילו סיבה אחת לשנוא אותה. הייתם מצפים שיום אחד דנה תעלם, אבל זה לא משנה, שמות הן כמו שערות לבנות, תחסלו את דנה של התיכון, תפגשו את דנה של הצבא. היחידה שנראית מצויין במדים, הבחורה שכולם מעריצים בבסיס. השתחררתם מצה"ל? תפגשו את דנה בטיול למזרח, ודנה אחרת תקבל את פניכם בעבודה. דנות לא מתות, הן רק מתחלפות.

ננוצ'קה היא הדנה של תל-אביב. היא המקום לדייט המושלם בערב, הפרטנרית הכי מגניבה ללכת לשתות בה, היא בכלל גלריה של כל מיני עבודות יפהפיות והאוכל בה פשוט מצויין. אני, שפגשתי יותר מדי דנות בחיים שלי, הגעתי לארוחה עסקית בננוצ'קה, מצויידת בחברה, שגם היא כבר אכלה מספיק דנות בחיים שלה, כשמטרה אחת לנגד איננו, לגלות שננוצ'קה היא אולי הבחורה הכי מגניבה בעיר, אבל אולי השלמות הזאת תיסדק ולו טיפה כשנגיע לתכלס, לארוחה העסקית. יא אללה איך שטעינו.

הארוחה העיסקית בננוצ'קה מוגשת בימים א' עד ה' בין 12:00 ל 17:00. כשהדיל הוא ארוחה במחיר המנה העיקרית. לפתיחה מגישים בננוצ'קה סלט גדול של ירקות חתוכים גס ולחם. אנחנו הלכנו למנות ראשונות, על מרק חמציצים חם עם שמנת וביצה וסלט חצילים פיקנטי עם מיונז וזעפרן. המרק היה מצויין, חמצמץ ומרענן, כל כף העלתה איתה חתיכה של ביצה או טיפה של שמנת והיתה הפתעה בפני עצמה. סלט החצילים בכלל טובל בגאונות. לעיקריות הזמנו חאליה – רבע עוף שבושל ברכז רימונים ודבש תמרים (56 ₪) התבלון והבישול נתנו לעוף צבע כהה משמח וטעם משובח. צלחת הממולאים (52 ₪) גילתה לנו שאפשר למלא גם גזר ואגס אם רוצים. כאלה הן הדנות של החיים, אם חשבת שהיא מספיק מושלמת, היא באה ומראה לך שהיא יכולה למלא גם גזר. לא יכולנו להתאפק, בננוצ'קה התנהג כגרוזיני, הזמנו גם חינקאלי גבינות (45 ₪) וכרגיל לא התאכזבנו.

אחרי השתיה החמה לא נותרה לנו ברירה אלא להודות, לא רק שננוצ'קה היא הבחורה הכי מגניבה בתל-אביב, יש לה גם ארוחה עיסקית ממש טעימה והכי משתלמת.

*הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מהמוצדקות
עולה ליגה
פטיש לו היה לה
שטרק לראשות העירייה
נעליים
שאלה של אופי
לחצות את הירקון
ואולי תבוא איזו נחמה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר