נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

באגסי סיגל היה איש חזון. הנה גנגסטר שקם לו בוקר אחד והקים את לאס וגאס - דיסנילנד למבוגרים באמצע המדבר. מסתבר שגם באמצע המדבר של פלורנטין יכול לקום לו סיפור של הגשמה עצמית. מתובל בקצת פחות זוהר ואלימות, אך רץ לו כבר יותר משנתיים. תכירו את באגסי. האיש, האגדה והמסעדה.

"באגסי" של פלורנטין היא מסעדה שלא דומה לאף אחת אחרת. היא אפילו לא דומה לעצמה בשעות שונות של היום והלילה. לפעמים תמצאו בה בית קפה פריזאי לפתוח בו את הבוקר, לפעמים ארוחת צהריים משרדית ולעתים גם את הדרינק של הלילה. באגסי היא שעטנז של סגנונות שכולם יחד משדרים וייב טוב ואווירה חמה. אוכל, שתייה ודי ג'יי שמגיע להנעים מדי ערב הופכים את באגסי למסעדה עם פיצול האישיות הכי אטרקטיבי שתוכלו למצוא. אומרים שהיא סטודנטית ביום וזונה בלילה, ושהיא תמיד נראית במיטבה.

את ארוחות הבוקר בפנינה הפלורנטינאית תוכלו למצוא לאורך כל היום כמעט (16-39 ₪, תלוי בפינוק שבא לכם). מתישהו אתם חייבים לדגום את הבאגסי בראנץ', ארוחה של בין לבין הכוללת ביצים על רצועות אנטריקוט, אנטיפסטי במטבל רוקפור, אצבעות בטטה וטוסטוני שום. לא רק בבוקר.

התפריט של באגסי אקלקטי לא פחות מהמסעדה עצמה. במשך היום תוכלו למצוא את "הקטנות" של המקום במחירים מאוד סבירים (22-38 ₪). מדובר בשלל מנות שפותחות את התיאבון או מספקות את יצר הנשנוש, אם אתם פחות רעבים. אנחנו לא ויתרנו על אצבעות הבטטה הפריכות ברוקפור. הלוואי וכל צ'יפס היה מרגיש כך בפה. בפעם הבאה בטח נבדוק את לביבות החציל בפרמז'ן או את כנפי העוף בקרם שמנת וצ'יפס בצל. כמו שכבר הבנתם – אקלקטי ומשכנע.

העיקריות של באגסי ממשיכות באותו קו מגוון ואיכותי. אנחנו הלכנו על המבורגר (מהמוצדקים שטעמנו). הכל מרגיש מאוד טרי, ובכלל, הגירוי הקולינרי שהונח על השולחן נבלע בשניות (ואיתו גם הסלט ופרוסות הצ'יפס בטעם של פעם שהוגשו לצדו). לא תמצאו דרך טובה יותר להיפרד מ-40 ₪ ולשבוע.

ליד ההמבורגר הלכנו גם על מחבת ירקות עם פטריות פורטבלו ופרוסות אווז מוקרמות בשמנת וגבינה. המחבת שמוגש חם לשולחן הוא קרנבל של טעמים בפה. טעם האווז מתפשט בשמנת וסוגר יחד עם הירקות (הברוקולי פוגע בול) חגיגה אגדית של טעמים. עצה ידידותית למשתמש – טבלו את הלחם הכל כך טרי שתקבלו בכל מה שנשאר במחבת ותדעו אושר מהו.

עוד לפני שתקנחו כדאי מאוד להתנסות בעוד חוויה שייחודית לבאגסי. את הקפה הם מייבאים לבד מפירנצה. הוא נקרא קיארו סקורו ומיוצר באדיבות משפחת ברניני המפורסמת. הנפשות הפועלות מאחורי המוסד המבריק הזה טיילו להן בפירנצה, התאהבו בקפה והחליטו להביא אותו גם לקהל לקוחותיהם. חזון מתובל בזוהר כבר אמרנו?

 רוצים להזמין המבורגר ממסעדות בת"א? לחצו כאן > המבורגר תל אביב

*הכותב היה אורח של המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
שכנים, שכנים
פסים וכוכבים
פסים וכוכבים
גרוזינית אני מדברת אליך
סובב לו סובב הפינג'אן
מה אתם עושים כשאתם קמים בבוקר?
שבירת מיתוס, במיתוס!
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר