נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כל שנה, בחודש דצמבר, אנחנו הישראלים מקבלים הזדמנות לחגוג עם כל העולם חג אחד משלהם- הסילבסטר. מכיוון שכמעט כולנו סופרים את ימות השנה לפי הלוח הלועזי, הצליחה חגיגת הסילבסטר להשתחל ללוח חגי ומועדי ישראל המעודכן. השאלה הנצחית שתמיד עולה היא איפה חוגגים. ובכן, תנו לי להציע לכם אפשרות מהנה ליום ראשון הקרוב - 31 בדצמבר- ארוחת אכול כפי יכולתך בפאפאגאיו הרצליה. ואם לדייק, ארוחת שחיתות.

ארוחה טובה בפאפאגאיו מתחילה עם קוקטייל ברזילאי על בסיס קאשסה- קאיפריניה, או על בסיס רום ישראלי ונענע- מוחיטו (28/26). הרי לא טוב להתחיל לאכול בשר על בטן ריקה מאלכוהול. אח"כ מתחילים להגיע לשולחן נשנושים קלים- כנפיים קריספיות, סלטים: חציל, טחינה, סלט כרוב וכו', לחם וחמאה. מומלץ לטעום מכל אחד קצת, כי הם טעימים, אבל לא לשמם באתם.

עכשיו, כשהקיבה מוכנה לחגיגת הבשרים האמיתית, מתחיל המצעד. אחד אחרי השני, בקצב שאתם קובעים, מגיעים לשולחן שיפודי הענק המוכרים ועליהם הבשרים הבאים: שוקי עוף עסיסיים ברוטב טעים, חזה עוף, כבדי עוף ברוטב ברביקיו, לבבות שמומלץ להמליח עם מעט מלח גס, קבב עם טעמי כבש עזים ונקניקיות צ'וריסו בטעמים חזקים שמתפוצצים בפה.

הפוגה קלה. אולי עוד איזה קוקטייל? הרי ערב הסילבסטר היום (למענכם, קוראים יקרים, העמדנו פנים ש-31 בחודש הגיע). מרגריטות קפואות בטעמים שמשתנים לפי מצב הרוח של הצוות הוגשו לנו בשני סגנונות, האחד אסייתי- למון גראס, והשני מקומי- גויאבה. הקפוא ניקה את החך והכין את הבטן להמשך.

הלאה במצעד גאוות הבשרים הופיעו הסינטה- מלאת טעמים, והאנטריקוט- אדום אדום, רך רך, וכל כך טעים. בארוחות שכאלה תמיד יהיה מישהו בשולחן שיגיד לכם כמה פראיירים אתם שאכלתם את כל מה שהציעו לכם לפני האנטריקוט, כי "סתם מנסים למלא אתכם". אז תקשיבו לי- תאכלו מהכול, כי הכל טעים, רק תדאגו שיישאר מספיק מקום לנתחים קטנים של הדברים הטובים שבסוף.

הבשר ממשיך לבוא, ובשלב זה הוא הגיע על העצם. חותך הבשר המקצועי מגיע עם קרש חיתוך ועליו נתח ענקי של צלעות. השמחה, חלקה הרב בזכות האלכוהול הרב, גברה כאשר עם חיתוך שני הנתחים שיועדו אלינו, בדיוק השתחררה צלע שלמה מהנתח ואנחנו זכינו בכבוד הגדול לגרד כל פיסת בשר שנותרה עליה אל הצלחות שלנו. החלק הזה של הארוחה היה ללא ספק המהנה והטעים ביותר.

אתם כבר יכולים לדמיין את עצמכם אוכלים ונהנים עם חברים בערב כזה של בשר ואלכוהול? תוסיפו לדמיון הזה של ערב הסילבסטר מנות שף מיוחדות ושמפנייה וקאפיריניה חופשי. כדי שיהיה שמח.

לסיום כזו ארוחה לא צריך שום דבר חוץ מלהישען לאחור ולהריץ בראש כמה אכלתם מכל דבר. אבל למלצרים יש תוכניות אחרות בשבילכם, תוכניות מתוקות. סניף הרצליה הכשר מתגאה בקונדיטוריה שלו לא פחות מהסניפים הלא כשרים של הרשת. וכדי לבדוק אם יש דברים בגו, טעמנו את סופלה השוקולד ואנבלה. האנבלה- מוס קוקוס עם אננס מוקפץ בקרמל וקרם לימון, היה מתוק, חמצמץ ונטול כל טעמי פרווה. הסופלה (הענקי) נאפה בספל קפה ומעליו הונח כדור גלידת וניל. קינוח נהדר, קריספי מבחוץ ורך ונוזלי מבפנים. סיום מלא תאווה לארוחה רוויית יצרים שכזו.

מחיר ארוחה בפאפאגאיו הוא 85 ₪ בצהריים (8 סוגי בשר) ו-130 ₪ בערב (11 סוגי בשר). ישנן גם ארוחות עסקיות שונות, מחירים לילדים (וגם חוברות צביעה) ופינוקים שונים. בערב הסילבסטר חובה להזמין מקומות מראש.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
Whitehall - מקצועני הבשר
גן עדן בדיאבלו
NG. גבר. אישה. בשר
הו ברצלונה ברצלונה
כל האמצעים כשרים
שירת הטורטייה
רמת החי"ל 90210
רמת החי"ל 90210
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר