נגישות
נגישות

איפה המשגיח?!

פרוות זה אולי אאוט, אבל פרווה זה הכי אין. שף עומר קורן רוקח מגוון מרשים של קינוחים כשרים בפאפאגאיו, שמצליח להטעות את המהדרין וגורם להם לבדוק את המתוקים בציציות. רועי דביר טעם ולא להאמין, זה כשר

מסעדה ביום המסעדות של rest
רועי דביר
רועי דביר
תאריך פרסום: 11/04/2016, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עומר קורן. זכרו את השם. היום אולי הוא מוכר לחלקכם כשף-קונדיטור הראשי של רשת מסעדות פאפאגאיו (הכשרות ברובן המכריע), וכשף-קונדיטור של אולם האירועים "קסיופאה" בקניון ארנה (שם רקח עומר 20 (!) קינוחים לבחירה), וכמי ששירת (לזמן לא רב) תחת פיקודו של רפי כהן ב"רפאל", ולפני זה ב"הרודס" באילת, ולפני זה בניו-יורק . . . רגע, לנשום! אבל אל תטעו - נראה כי קורן יגיע רחוק הרבה יותר. וכל זאת למה? כי לאיש יש מגע קסם ובעיקר את הכישרון לעשות לאנשים שמח בפה, בדרך הכי שמחה שיש - קינוחים. כאשר דיברנו עם עומר על תחום עיסוקו, שהוא כמובן אהבתו הגדולה, נראה כי האיש משיל מעצמו לפתע שנים רבות, ומדבר בשמחת חיים והתלהבות של ילד.

עומר טוען, בטבעיות גמורה, כי "התגברות" על החסרונות הגלומים לכאורה במרכיבי פרווה בקינוח, היא עניין של מה בכך, שולי לחלוטין, ומרגע שהוא רכש ידע באשר לשליטה בסוגים, באיכויות, ובכמויות של חומרי הגלם האחרים בקינוח, הוא מגיע לקינוחים ברמות גבוהות ביותר, אפילו אם הם פרווה. קורן חולש על צוות של קונדיטוריות (כלומר, נשים בתפקידי קונדיטור) המוצבות בכל אחת ממסעדות הרשת, ומקפידות כי הקינוחים במסעדות יהיו ברמה הגבוהה והטרייה ביותר.

ומה לגבי מבחן הטעם? עובר בגדול, ובהצטיינות יתרה. בעניין הזה סיפר לנו עומר "סיפור מהחיים", ולפיו אחד מאורחי המסעדה, השומר בקנאות רבה עד מאוד על נושא הכשרות, דרש לפגוש במשגיח הכשרות במסעדה, ולוודא איתו כי אכן מדובר בקינוחי פרווה, שכן לפי טעמם, הם חלביים לחלוטין (!). 

צחי, המהנדס שחזר לא מכבר מתאילנד הקסומה, ועבדכם הנאמן, נפגשנו עם עומר במסעדת הרשת בקניון ארנה, אשר במהלכה הובא לשולחננו מדגם מייצג של קינוחיו. אתחיל במה שהייתי מגדיר כ"קינוח הדגל" - אנבלה (36 ₪), ע"ש ידידה לטינית של עומר, אשר תכונותיה היוו השראה לתכנון הקינוח (טעמים מרעננים, מפתיעים, עד כדי חוצפה) - בסיס הקינוח הוא ביסקוויט וניל, עליו אננס מוקפץ בקרמל, מוס קוקוס עם קרם לימון, ומסביב רוטב הורס למדי של למון גראס ונענע. טעימה מהקינוח הוציאה ממני תגובה ספונטנית של צחוק. זה כוחו של קינוח שווה במיוחד.

 WOWפרלינה (34 ₪) - אשר לדברי עומר עבר מספר גלגולים ושדרוגים, וכיום מצוי ברמתו האולטימטיבית - פאדג' בראוניז ועליו ממרח פרלינה (נוגט, שמנת, שוקולד וליקר), מעליהם מוס נוגט עם נגיעות רום, ושכבה עליונה של גנאש שוקולד, אספרסו, ושטרויזל (פירורים) של קליפת פולי קקאו גרוס. מדובר בשוס לכל הדעות. טעים מאוד, טרי מאוד, עשוי בצורה מוקפדת ויפה.

נשיקה ברזילאית (34 ₪) - זו הווריאציה של עומר על הפבלובה - קציפת מרנג עם קרם מנגו ברוטב נענע וצ'טני מנגו - אוורירי וקליל. וכמובן - איך אפשר בלי - פונדנט שוקולד (34 ₪) - המדובר בקינוח שמרגע הזמנתו ועד הגעתו לשולחן יש להמתין כעשר דקות, וזאת מהסיבה הפשוטה שהקינוח נעשה בו במקום - מאפה שוקולד חם ואוורירי, מוגש הישר מהתנור, מקושט בכדור גלידת וניל - שווה עד למאוד.

תשמעו, האיש מוכשר, האיש שמח, האיש אוהב מה שהוא עושה, וכל היופי חי הזה מתנקז אל הקינוחים המעולים עד למאוד שהוא רוקח. אז כאשר אתם סועדים באחת ממסעדות רשת פאפאגאיו, נסו להתגבר על הדחף הבלתי נשלט לטרוף כמה שיותר בשר, והשאירו מעט מקום בסוף, לקינוח שווה במיוחד.

*הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רועי דביר

תביא ביס
הכוכב הכשר
סרט נע
אחות לנו קטנה
איטליה הקטנה (והכשרה)
הכשרה מליון
היהלום ההודי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר