נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כאשר מגיע הזמן לבחור מקום ראוי לאירוע חברה, יש יותר מה לעשות ממה שנראה לעין. בחירת מתחם האירועים הראשון שיימצא, יכול להיות לא מספיק. בכדי להבטיח שהמשתתפים יקבלו את כל מה שהם צריכים מהאירוע יש לבחור מקום לאירוע שיתחבר לאופי החברה ולמסר שנרצה להעביר.

בדיוק בשל כך, ביצענו עבורכם סקירה קצרה של האופציות העומדות בפניכם לקיום אירוע עסקי.

אירוע בבית מלון

רשת בתי מלון מוכרת עם מותג יוקרתי, כמו הילטון, שרתון או דן, יכולה להציע מגוון רחב של שירותים, אותם ניתן למצוא גם בקנה מידה עולמי. מעצם היותם גופים גדולים בעלי מערכות אופרציה גדולות, הם בנויים בצורה המאפשרת להם לתת מענה רחב של פתרונות לכל סוג של אירוע, במיוחד כאשר יש צורך במתחמים לאירועים גדולים כמו כנסים, תערוכות, השקות ושיווקים מסחריים. מלונות בבעלות פרטית, השייכים למותג יוקרתי או כפרי נופש איכותיים במיוחד, יכולים להציע אווירה מיוחדת ואף לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של השירות. מלונות בוטיק בעלי ערך מוסף כמו מיקום היסטורי, עירוני, או אפילו רומנטי המכילים מדשאות פרחים וחוף ים פרטי, יכולים לתת מענה כשדרושה אווירה אינטימית. יחד עם זאת, מומלץ לבדוק מראש אפשרות של היערכות ראויה לאירועים עסקיים.

אירוע במרכז כנסים ואירועים

כאשר מחפשים מקום שמשלב אווירה עירונית, חדרי ישיבות רבים ומרחב גדול לתערוכה, מרכז קונגרסים או  מרכז כנסים יכולים להיות פתרון פרקטי במיוחד. הם יכולים להכיל מספר רב של משתתפים ובדרך כלל בעלי דרכי גישה נוחות ומגוונות, גם לתחבורה ציבורית. במידה ומדובר בכנס שאורך יותר מיום אחד, כדאי לבדוק האם יש סידורי לינה קרובים ומה איכותם. מרכז קונגרסים לדוגמא, מכיל בדרך כלל מספר מבנים אשר עוצבו במיוחד לאירוע עסקי מסוים, אם מדובר באודיטוריום לכנס, חדר ישיבות מאובזר או לובי מפואר לקוקטייל קבלת פנים מרשימה, וכולם במתחם אחד. כפר המכבייה, וואהל סנטר, לב קונגרסים, אווניו ומשכנות שאננים, הם דוגמאות למקומות שיכולים להעניק טווח רחב של שירותים לאירוע עסקי גדול.

חדרי ישיבות להשכרה

לעיתים קרובות, האירוע העסקי הוא לא יותר מפגישת עסקים שגרתית. יש פגישות אשר לא דורשות יותר מחדר גישור, חדר ישיבות לאימון עסקי קצר או הדרכה מקצועית זריזה. יחד עם זאת, כאשר מדובר בפגישה חשובה, למקום יש השפעה גדולה על הצלחתה. במרכזי הערים לדוגמא, ניתן למצוא בנייני משרדים אשר מכילים חדרי ישיבות להשכרה בעלויות סבירות המשאירים את הרושם הנכון. בית הפרקליטים בתל אביב ובחיפה, בית רד בינת בירושלים או פורום עתידים ברמת החייל, יכולים להציע חדרי ישיבות איכותיים במיוחד עם השירותים הנלווים הדרושים לפגישה מוצלחת.

אירוע בכפר נופש

בדרך כלל, כפר נופש נתפס כמקום לחופשה מרגיעה עם פעילויות נופש מהנות. הסביבה הנעימה שמציעים כפרי הנופש עובדת גם כאשר מדובר באירועים רשמיים. מספר כפרי נופש בארץ ערוכים לאירוח כנסים ואירועים גדולים ויכולים להציע כערך מוסף את השירותים הנוספים שברשותם. מקומות כמו המלון בקיבוץ שפיים הוא דוגמא מצוינת לכך.

חדר פרטי במסעדה

כשרוצים לשלב פגישה עסקית וארוחה מוצלחת, אין יותר טוב מחדרים פרטיים במסעדה. בתקופה האחרונה ניתן להבחין בעלייה ברורה במספר המסעדות המקצות מתחמים שלמים לאירועים עסקיים, שמתקיימים במקביל לפעילותה השוטפת של המסעדה. מסעדות רבות מכילות חדרי ישיבות או אולמות קטנים לאירועים עסקיים או פרטיים, כשבחלקן אף ניתן למצוא חדרי ישיבות מאובזרים בציוד חדשני ומעודכן. גשן בנחלת בנימין, ביסטרו 56 בקניון ארנה, meat and wine בהרצלייה פיתוח, רשת מסעדות פאפאגאיו ן-deca בתל אביב, הן דוגמאות בודדות ממבחר המסעדות העצום שמציע חדרים פרטיים לאירוע. חדרים שיכולים להתאים גם לערב חברה קטן או גיבוש מחלקתי.

מקום לאירוע בטבע

מקומות לאירועים בטבע הם אפשרות מעולה לאירוע מיוחד. מגוון רחב של נופים העומדים לרשותנו בארצנו הקטנטנה, יוצר אוסף של מקומות בעלי אווירה ייחודית. הצפון הירוק, מרחבי המדבר או קו החוף המדהים, בכולם נמצא מקומות לאירוע עסקי עם אווירה ייחודית. כמובן שמומלץ לקחת בחשבון את מזג האוויר ומגבלותיו, שכן הקושי לצפות את מזג האוויר המדויק לאירוע העסקי שלכם יכול להקשות על תכנון ארוך טווח. יקב אמפורה ופינה בטבע הן דוגמאות מעולות למקומות בהם ניתן לעשות אירועים עסקיים ועדיין להרגיש את הטבע.

מקומות לאירועי בוטיק

במקרים בהם נרצה להביא לאירוע משהו שונה וייחודי, כדאי לשקול מקומות לאירועי בוטיק. מקומות לאירועי בוטיק מוגדרים כאולמות ומתחמי אירועים שונים הנבנים סביב קונספט ייחודי. בחלקם יש נושא המוביל את הרעיון המרכזי ובחלקם נמצא דגש על אווירה ספציפית שנבחרה. אחד היתרונות במקומות לאירועי בוטיק הוא המגוון הרחב של האירועים העסקיים שניתן לערוך בהם. מקומות לאירועי בוטיק הם האידיאליים ביותר לערבי חברה או אירועים שנועדו ליצור רושם על לקוחות חשובים. יתרון נוסף כמובן בבחירת אירוע בוטיק על פני אירוע אחר, הוא השילוב בין קונספט ייחודי לאווירה אינטימית מגבשת. בית אוריאל בפלורנטין, קריפטון בכפר הירוק, פיצ'ר בהרצלייה פיתוח, קלצ'ר קלאב וקימבה ברחוב הארבעה והלופט של לינקולן, הם מקומות אידיאליים לאירועי בוטיק, כשלכל אחד מהם קונספט ייחודי משלו.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של טל פנחס

לשמוח, לא לפסוח
בין הטיפות
אחרי שתתאוששו...
סופגנייה בראש טוב
על צלחת שמחתנו
יש שבועות שפשוט מתחשק...
סילבסטר 2014 במסעדות
אילת, חגים ומה שביניהם
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת