נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מזה שנים מהווים המסעדות ובתי הקפה מקום בילוי מרכזי מחוץ לבית. היה זה אך טבעי שהמסעדנים ימצאו את הדרך לייצר חוויה דומה גם עבור עולם האירועים. מאז ומעולם נחגגו אירועים, פרטיים או עסקיים, במסעדות, ואנו עדים ליותר ויותר מסעדות המייצרות פתרונות לאירועים שונים שמעניקים להם ערך מוסף.

התאמה לסוג האירוע
מגמה זו הביאה מסעדות רבות להתאים את עצמן לאירועים קטנים ובינוניים כמו בריתות, חתונות קטנות, אירועי חברה ועוד. חלק מההתאמה כוללת הקמה של חדרי VIP  מעוצבים ומרווחים, עם ציוד טכנולוגי שכולל מקרנים ומסכים גדולים, מערכות שמע משוכללות ועוד. כמו כן, ישנם חדרים שמאפשרים גם גישה אל הגינה ומתן אופציה לאורחים לשבת בפנים או בחוץ, בהתאם לעונות השנה.

אנשים רבים מעדיפים לסגור אירוע במסעדה שהם מכירים, אך לעתים מגיעים בעקבות חוות דעת חיוביות של חברים ומשפחה, שנהנו מהאוכל, מהאווירה ומהשירות במקום מסוים. בעל האירוע יכול להתאים את המקום למספר האנשים, לסגנון הקולינרי וכמובן לתקציב, ויכול לבחור מתפריט המסעדה את המנות שמתאימות לו ביותר. ישנן מסעדות שמאפשרות להוסיף או  לשנות בהתאם לצרכי האורחים.

מסעדת איסקנדר

מנה באיסקנדר אירועים
הכל במקום אחד

במגזין המקוון enjoy קיבצנו עבורכם את המסעדות הטובות ביותר המציגות פתרונות שונים לאירועים: מיתוג נכון, מגוון חדרים פרטיים המצוידים במיטב הטכנולוגיה, צוות מלצרים מיומן וכמובן מה שכולנו מכנים "תפריט של מסעדות", להבדיל מתפריט אולמות האירועים, העושה מאמצים רבים לחקות סוג כזה של מטבחים. לכל מסעדה מוקדש דף יעודי המכיל את אופי המקום, לאיזה סוג של אירוע מתאימה המסעדה, כמה סועדים היא מסוגלת לארח, פירוט מלא של הציוד הטכני הנלווה ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא תיאור של המסעדה, העיצוב וכמובן תמונות, שהרי תמונה אחת שווה אלף מילים.

במגזין תוכלו להתעדכן בשלל חידושים, רעיונות והמלצות שיהיו לכם לעזר רב: איך לתכנן אירוע חברה, מה יתרום להצלחתו של כנס מקצועי ומה צריכים לדעת לפני שמחליטים על מסעדה לערוך בה אירוע משמח.
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת