ג'ויה הרצליה
משלוחים
גישה לנכים
ידידותי לילדים
אירועים
רומנטי
נקי מעישון
אינטרנט אלחוטי
אריה שנקר 9 בהרצליה
סוג: Take Away , פירות ים , בר מסעדה , ביסטרו , איטלקי , דגים , בשרים
שעות פתיחה: א' - ש' 12:00 - 24:00 עד אחרון הלקוחות
מחיר לסועד: 60-120 ש"ח
אמצעי תשלום: אשראי ומזומן
טלפון משלוחים: 053-8092942
053-9429663
מוצגות 3 חוות-דעת על ג'ויה הרצליה (מתוך 94)
מיכאל
רצוי שלא תיהיו חברים של ג'ויה כי זו ממש אכזבה (10/01/2015)
חגגנו יום הולדת ביום שישי בערב ובתור קינוח הפתעה פשוט בלי להיתבלבל המארחת גירשה אותנו (היינו 7 ) כיוון שהשולחן אחרינו לטענתה כבר היגיע. כלומר חברים לפני האוכל והשרות שממש לא היו כמצופה יש מצב שתצאו ממסעדה זו במקום עם חיוך עם מפח נפש נוראי.
אוכל
אוירה/משלוח
שירות
מחיר
לירון
אכזבה!!!!!!! (25/12/2014)
התקשרתי היום בשעה 12:00 להזמין מקום במסעדה, ענתה לי המארחת וביקשה שאמתין על הקו מאחר ומכניסה סועדים למסעדה (מובן, והמתנתי בלי שום בעיה) כשחזרה לשיחת הטלפון ביקשתי להזמין מקום לי ולבעלי להיום בערב, נענתי בשלילה וכי ניתן להזמין מקום למסעדה החל מהשעה 15:00 (כל זה היה בטון עצבני מצידה) לא הבנתי למה היא כועסת ויידעתי אותה כי בתקליט של המסעדה נאמר כי המסעדה פתוחה החל מהשעה 12:00 ואיני מבינה למה לא ניתן להזמין מקום. ואז נאמר לי בצורה הזאת: "טוב, טוב , בואי נעשה את זה זריז". ביקשתי את המנהל, ענה לי מנהל משמרת בשם דניאל שטען כי זה עניין פרטי והוא יטפל בזה. כמובן שלא הזמנתי מקומות במסעדה מכיוון שיצא לי כל החשק. אנחנו זוג שמגיע מחדרה למסעדה הזאת וזאת לא הפעם הראשונה, חבל... הפסדתם לקוחות טובים שלכם....
יוליה
שירות מזעזע (14/12/2014)
היינו פעם לקוחות קבועים של המקום (בערך פעמיים בחודש). אך ביקורנו האחרון שם קץ לזה: 1. מלצרית לקחה הזמנה ואחרי המתנה של 20 דקות התעניינתי מה קורה עם זה. לפחות כוס מיים היו מספיקים להביא. הסתבר שההזמנה שלו פשוט לא הועבר למטבח... 2. מאחר והיינו לקוחות קבועים - הזמנו מנה טעימה ומוכרת שאכלנו באותה מסעדה שבוע לפני - לזניה. המנה שהגיע לא היתה אותה מנה. כמות הבצק הוכפל (!!!) ללא שום הועדה מראש. כתוצאה מכך, טעם הזמניה הורע משמשעותית. בעיני, אם עושים שינוי במנה - יש להודיע על כך. 3. ביקשנו לשלם ב- 3 כרטיסי אשראי. חברי הצוות הצליחו להתבלבל בין 2 מהם וחיובי סכומים שגויים. החזרנו את הכרטיסים וביקשנו לתקן את הטעות. 4. כעבור כמה ימים הסתבר שהחיוב השגוי לא בוטל והכרטיס חויב פעמיים. התקשנו למסעדה לצורך בירור וקיבלנו תשובה "המנהל בפגישה. יחזור אליכם יותר מאוחר". עבר שבוע... עדיין מחכים. לסיכום: בוודאי שלא אחזור למקום הזה.. וספק אם בכלל אחזור לסניפי הרשת האחרים... חבל מאוד....
אוכל
אוירה/משלוח
שירות
מחיר
הוסף חוות-דעת      קרא חוות-דעת נוספות
מספר נוסף: 099566299