נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9443908 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים 053-9431348 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות במרכז

נונו מימי גבעתיים בגבעתיים
גבעתיים
מסעדה איטלקית
נאו סושי בר בגבעתיים
גבעתיים
מסעדה אסייאתית, כשר
ג'מס, גבעתיים בגבעתיים
גבעתיים
פאב-בר
טאטי בגבעתיים
גבעתיים
ביסטרו
רולה טורטיה בר גבעתיים בגבעתיים
גבעתיים
סנדוויץ' בר, כשר
איטלקיה בתחנה בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על דדה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
לנה - תמונה
לנה מבקר מתחיל
חוויה טעימה, שירות פחות
3.0
14/05/22

הגענו בגלל החינקלי שרצינו לטעום, מלצרית חמוצה נזפה בנו שאחרנו בחצי שעה. הזמנו שתי מנות חינקלי ועוד מנות עיקריות, הכל הגיע חוץ מהחינקלי, כל שאר האוכל היה טעים מאוד בהחלט, המשכנו להתעקש... שלא קיבלנו חינקלי ועד סוף הארוחה לא הגיע, כאשר ראינו מנות של חינקלי מגיעות לשולחנות שהגיעו אחרינו... בסוף הארוחה הצלחנו לקבל צלחת אחת. לא התנצלות, לא פיצוי, לא כלום, בעיקר שירות לא נעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/05/2022
שלום רב. צר לנו על חוייה לא נעימה... נישמח שתיצרי קשר בטלפון 0526802021 תודה....
רותם  - תמונה
רותם 10 ביקורות
חוויה מזעזעת
1.0
18/08/21

הזמנו כדורי גבינה חצ'פורי וחינקלי. החינקלי הגיע כאשר הבצק לא מוכן- החזרנו את המנה בגלל שאי אפשר היה לאכול את זה. הכדורי גבינה מגיעים עם רוטב כשביקשנו תוספת מהרוטב המלצרית טענה שאין לה... מספיק במטבח וסירבה להביא. הודעתי למלצרית מראש שאני עתידה לשלם בכרטיס ביחד בשבילך, היא אמרה שאין בעיה. בגלל בעיה טכנית במחשבים לא הצליחה לחייב את הכרטיס- מנהלת המשמרת צרחה עליי שזאת בעיה שלי וכנראה אני מתכוונת לברוח בלי לשלם אם ניסיתי להעביר את הכרטיס המוטען של ביחד בשבילך. שילמתי באשראי ויצאתי מהמסעדה המומה מההשפלה שחוויתי. פניתי אל הנהלת הרשת שהפנו את מנהלת הסניף. מנהלת הסניף סירבה לפצות אותי על החוויה בטענה שהיא לא רואה סיבה לפיצוי בנוסף הנהלת הרשת גיבתה את המנהלת ואף היא טענה שהיא לא רואה סיבה לפיצוי לאור המקרה הנ"ל אשאיר לכם להחליט האם כדאי להגיע למקום שלא לוקח אחריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/08/2021
שלום רב.... לצערי שוב אנו עדים לכך שלקוחות פשוט סוחטים ממסעדה הטבות או פיצויים מדומים כי אם לא אזי יעשו שיימינג ברשת. 1. הלקוחה ביקשה רוטב מאוד ייחודי שמגישים עם כגורי גבינה. כאשר בעקשה תוספת נאמר לה שרוטב זה רק עם מנה ספציפית זו וכאשר הרוטב ניגמר אכן המלצרית הביאה רוטב נוסף. 2. הלקוחה התלוננה על חינקלי והמלצרית ללא שום וויכוח ביטלה ללקוחה את המנה. 3. הלקוחה ביקשה לשלם עם כרטיס ביחד בישבילך... עקב בעיה שהיא לא באחריות המסעדה המחצרית לא הצליחה לשלם עם הכרטיס. כבר באותו רגע הלקוחה התחילה להתנהג והתחילה המסעד איומים הכוללים מילים ממש לא נעימות וכולל איומים על תביעות ותביעות ותביעות.... 4. המלצרית טילפנה לאחראית מאחר ומנהלת המסעדה שהתה בחול והאחמשית הציע ללקוחה שתשאיר את הפרטים שלה וביום עסקים הבא יבדקו את הנושא. הלקוחה סירבה. ואז האחמשית שאלה את השאלה המתבקשת אז מה את רוצה לעשות????? ללכת בלי לשלם???? כי הרי הכרטיס ההטבות לא עובד ועם אשראי הלקוחה לא רוצה לשלם..... זה הכלללללללל כן כן זה הכל..... איך מכאן הפכו את הנושא כאילו אמרו ללקוחה את לא תלכי בלי לשלם????? הגזמה. 5. הלקוחה שילמה עם כרטיס אשראי. 130 שח. 6. עם החזרה לארץ המנהלת יצרה קשר עם הלקוחה ומיוזמת המסעדה ביטלו ללקוחה את החיוב האשראי וחייבו את כרטיס ההטבה...... עד כאן הכל היה בסדר אפילו הלקוחה הביע שביעות רצון מהטיפול בנושא ואז..... אופה.. משהו התהפך והלקוחה החליטה שזה לא מספיק לה. 7. הלקוחה שלחה הודעת דרישת פיצוי אשר הסתיימה ממילים... רוצה לשמוע איך אתם הולכים לפצות אותנו.... שתי שאלות. 1. לפצות על מה????? 2. איפה התודה על הדברים הטובים שנעשו על ידי המסעדה. 8. נאמר ללקוחה כי לא תהיה שום פיצוי מאחר וההנהלה לא ניכנסת לפינות שבה נאמרים דברים בלהט הרגשות לפה ולפה. וכאן שוב התחיל מסע איומים בתביעה והכפשה ברשת. 9. הוגנות היא ערך אשר המסעדה חורטת על דגלה. הוגנות צריכה להיות דו כיוונית. המסעדה מוכנה ורוצה שכל לקוח ייצא מרוצה... בכל דרך אך לא בכל מחיר תחשבו על המישפט הזה בכל דרך אך לא בכל מחיר. וזה שמישהו צועק יותר חזק לא אומר שהוא צודק. לצדק גם יש שני צדדים ואם כבר אזי למען הוגנות צריך גם להסתכל על שניהם. בברכה הנהלת מסעדות Deda
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
טובים גם במשלוחים
4.0
29/10/20

את איכויות המסעדה אנחנו מכירים מזמן אבל בצוק העיתים נאלצנו להסתפק במשלוח. למרבה השמחה - גם בזה הם טובים. גם בצדדים המנהליים - נוחיות ההזמנה ומהירות הגעת המשלוח אבל במיוחד האוכל. ארבע... המנות השונות שהזמנו היו כולן מעולות כבמסעדה ובכמויות גדולות שהספיקו לשני אנשים לשתי ארוחות ועוד נשאר קצת. רק שיחזיקו מעמד......

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
מסעדה עם אוכל טעים מאוד
3.5
31/08/20

הזמנו 3 ארוחות בוקר בשבת בבוקר בלי הזמנה מראש. הושיבו אותנו - היה צריך לחכות דיי לא מעט זמן לקבל את האוכל. המחיר לא זול. האוכל מאוד מאוד טעים - במיוחד המנות העיקריות. לדעתי אפשר לשפר... שירות על ידי יותר מלצריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan 4 ביקורות
שרות גרוע ולא אדיב,אוכל בינוני
1.8
17/08/20

מקום מאכזב בלי שום אווירה,שרות גרוע וממש לא אדיב,האוכל פחות מבינוני ,הוגש קר ולא טעים,אמור להיות אוכל אוטנטי גרוזיני אבל לטעמי לא בקיצור אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

14
תפריט מגוון
12
מנות נדיבות
11
אווירה ביתית
7
מומלץ לארוחה משפחתית
6
מומלץ לארוחה עם חברים
4
מומלץ לארוחה עם ילדים
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6700412

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה