האוכל מודש לא טרי, הכל מוגש חפיף ללא השקעה או מחשבה, חסרים מרכיבים במנות , המחיר לא שווה את זה. פעם היו יותר מוצלחים , היום בזבוז כסף וזמן,
גם גובים תשלום על סויה וטריאקי.. הזיה
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Judith
מבקר מתחיל
השרותים מטונפים!
3.0
11/03/22
1) שרותים מטונפים. שרותי הנכים תמיד נעולים.
2) כל המנות מוגשות בבת אחת(פתיחה, ראשונות, חמות, קרות, הכל בא ביחד)
3) מלצרים לא מקצועיים, נאלצתי להזכיר כמה וכמה פעמים להביא רטבים... לסושי.
4) מנות הווק ללא גלוטן (על בסיס אטריות אורז), קטנות מאד ולא טעימות.
5) מגישים מרק חם עם כפות מפלסטיק!!??, לא בריא ולא מכובד.
6) מנות הסושי טעימות מאד.
7) מרק התירס מדהים.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
elimaso66999
מבקר מתחיל
מקום מושלם ואיכותי
5.0
13/02/22
לא ניראה מה שהלקוחות רושמים פה כי הייתי ונהנתי והיה שירות מצוין מלצרים עם יחס טוב ודואגים להכול ומעל ומעבר השירות הרגשנו מלכים שם אוכל טעים ומושלם אין מילה רעה על המיסעדה הכול מושלם... ובאיכות
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
efratbd
מבקר מתחיל
שלום ולא להתראות ג'פניקה.
1.3
09/08/19
שלום ולא להתראות ג'פניקה.
הייתי לקוחה של הרשת כ7-8 שנים ונהגתי להזמין TA מסניפים אחדים.
כחברת מועדון לקוחות נהנתי לנצל את הנקודות שקיבלתי בהזמנות הבאות שלי.
לאורך השנים היו מקרים של... תלונות על השירות וטעויות בהכנת המנות,אבל פחות או יותר במסגרת שיכולתי להשלים איתה.
# ההרגשה הלא נעימה שלי התחילה כשהוציאו מהתפריט את כל פירות הים, לדברי הרשת כפי שהגיבו בתקשורת, לא בגלל כשרות וכניעה לדתיים אלא מסיבות כלכליות כי חומר הגלם הזה מאד יקר. ניסיתי להאמין, אבל לאחר שהוצאו השרימפס "היקר"מהמנות, הייתי מצפה לירידה במחירן ולו ירידה סימלית, ו..? לא.
# חווית הלקוח שלי המשיכה להתערער כאשר הוגדלה כמות הנקודות הנדרשת להזמנת המנות (לפחות אחת המנות הקבועות שנהגתי להזמין). למה? ככה?
# לא מספיק? אז הנה פטנט חדש נולד: פתאום לאחר שנים ארוכות לא ניתן להשתמש בנקודות שצברת ללא הזמנה מעבר לנקודות של כמעט 50 ש"ח (בנוסף למה שהוזמן בנקודות).
כששאלתי מה קרה? ולמה? הסבירו לי (בנימוס רב) ש"זה התקנון החדש"
אז הבנתי ש"זה מה יש" אבל מה שלא הבנתי זה למה אני צריכה להזמין עוד משהו שלא רציתי מלכתחילה כדי ללנצל את "ההטבה" שנתנו לי כלקוחה ותיקה וחברת מועדון? או כ-א-י-ל-ו נתנו לי?
חווית הלקוח שלי מג'פניקה הפכה ממש ללא נעימה ומעליבה.
חשבון פשוט של העלות הסופית עם "התקנון החדש הזה" מראה שבמחיר הזה יש חלופות מצויינות ועדיפות.
שלום ולא להתראות ג'פניקה.
(תגובה זו מתייחסת לכלל הרשת ולא דווקא לסניף המסוים)
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
אלי
19 ביקורות
אוכל מעולה, השירות פחות
3.3
07/08/19
תפריט מגוון ועשיר של מטבח אסייתי. האוכל לכשעצמו טעים מאוד.
אך חווית השירות מזעזעת, צוות עובדים שאינו נוהג בשירותיות ובאדיבות כלפי הלקוח.
בנוסף, המחיר יקר יחסית ולא מצדיק את התמורה -... מנות קטנות יחסית (אך טעימות).